return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
sommar kom snabbare!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Versace
ännu en vinter besegrad...:D :D :crazy:

sol, värme, uteserveringar, grill....:tongue3
ScuL
yay!
i sommaren är jag i sverige igen.. och är det äntligen färdig med mitt exjobb / min praktikplats :)

nu är det även billigare med BasiqAir.. 95 euro retur :D
iaf nåt att längta efter ;)
montana
sommar, vart fan är du, jag hatar sverige (ok, igentligen inte, men ni fattar vad jag menar :D), men iaf, våren kommer snart, och sen kommer sommaren och hela härligheten

men lite av mina favvo sommartunes:
nalin & kane - beachball
solid sessions - janeiro
jam & spoon - stella
röyksopp - remind me (jakatta remix)
chicane - sunstroke (disco citizens remix)
chicane - offshore (disco citizens remix)
riva - who do you love now (riva's bora bora instrumental)
solar stone - solarcoaster
bt - embracing the sunshine (sasha's mix)
koop - summer sun (markus enochson remix)
sven väth - l'esperanza
trentemöller - le champagne
miguel migs - petalpusher


edit: ofan glömde "the almighty" solarcoaster + nåra andra
jofawe
kan ju säga att min underbara morgon jag hade med strålande solsken och vindstilla förstördes TOTALT av att det började snöa och blåsa :(


*grr* :whip:
Funfrock
jag tappade bort mina vantar uppe i stockholm på kryssningen. Så nu måste det blir varmare för jag orkar inte köpa ett par nya!
jeremy1984
Har vridit upp värmen på rummet till 27 grader..sitter i badshortsen t.o.m. ...vadå desperat :(
Vill ha riktig sommar nuuuuuu!! :thepirate
MojjMojj
Skulle sitta fint med sommar :D Speciellt eftersom jag o vizay tar studenten.. :gsmile:
längtar till sommarfesterna, bada mitt i natten och ta ngra bira med polarna vid brasan..
Få lite färg och alla snygga brudar som kommer fram från idet :p
Sand Leaper
*sukk*

Litt strålende solskinn, lettkledde vakre jenter og open air-parties med fet musikk hadde muntret meg opp nå. Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet.:(
Treo
bleh, en annan sitter med en redig förkylning och tänker tillbax på förra sommaren med alla grillfester, badande, motorcykelåkning osv. Längtan blir ju inte mindre av Three Drives - Sunset on Ibiza (above & beyond) i högtalarna heller.
Dioxys
haha, tänkte faktiskt på den här tråden för ett tag sen :)

nu snart börjar det bli dags för vår tycker ni inte? ;) och en ta-picknick vore inte fel det heller :) får ta och göra det nån gång mot sommaren kanske? om intresset finns kvar än..

som sagt.. det var andra tider på ta det :/

dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
och en ta-picknick vore inte fel det heller :) får ta och göra det nån gång mot sommaren kanske? om intresset finns kvar än..


om man kör en picknick i sammanhang med nån fet fest samma dag så tror jag det kan va en del som kommer...
för e det bara en picknick som kommer ju bara sthlm:arna komma om den e i sthlm....

men e det nån fet fest på kvällen så kan ju dem som ska gå på fest ta o komma till sthlm tidigare på dan o så kör man picknick och sen så drar man till festen..

och såklart så kan det ju bli var som helst, bara det e sommar, bra väder och en fet fest nånstans i sverige :)
Amplifire
Jag längtar också till sommaren, men först kommer våren vilket i sig är helt underbart! Det har sin charm att leva i ett land där vi har fyra så pass varierade årstider. Apropå sommarlåtar så spelade jag in en mix inför sommaren 2002, denna mix rullar oerhört ofta här hemma när man vill ha lite äkta sommar-vibes! Here it goes!

1. Intro
2. 29 Palms - Touch the Sky
3. Weekend Players - Into the Sun (Riva Remix)
4. Iio - Rapture (Riva Remix)
5. Chicane - Autum Tactics (The Thrillseekers Remix)
6. Salt Tank - Eugina (DJ Tiësto Remix)
7. Solar Stone - Solarcoaster
8. The Scarab - Dreamer
9. Tillmann Uhrmacher - On The Run
10. M.U.S.E And DJ San - Dendera
11. Shane - Too Late To Turn (Armin Van Buuren Remix)
12. Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Rising Star Mix)
13. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
14. Energy 52 - Cafe Del Mar (Three 'n' One Remix)

Om någon är intresserad av att lyssna kan jag nog slänga upp den någonstans. Rent tekniskt är det väl inte det bästa set jag spelat in, men känslan finns där - vill jag intala mig iaf. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement