return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
sommar kom snabbare!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Vizay
hysterix: bara för du har haft i snitt över 30 grader hela vintern din dryga unge :p


:stongue: :stongue: :stongue:
zamson
fan hatar våren... man tar 1 steg framåt...o så några dagar senare...2 steg bakåt igen.. vädermässigt asså - nu har d fan regnat hur länge som helst!!! SLUTA nu.... :nervous: :nervous: :nervous:
mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
fan hatar våren... man tar 1 steg framåt...o så några dagar senare...2 steg bakåt igen.. vädermässigt asså - nu har d fan regnat hur länge som helst!!! SLUTA nu.... :nervous: :nervous: :nervous:


ja nu typ räcker det!!
fruktsoppa
skojar du? vädret suger ju arsle nu!
x-dream
quote:
Originally posted by fruktsoppa
skojar du? vädret suger ju arsle nu!


Kan inte göra annat än att hålla med dig....Har varit grått å mulet å regnat hela dagen här typ :whip: :whip:
lonne
Nu får det vara nog med skitväder ! Är det bara jag som får huvudvärk av den ständiga temperaturförändringen ?
x-dream
quote:
Originally posted by lonne
Nu får det vara nog med skitväder ! Är det bara jag som får huvudvärk av den ständiga temperaturförändringen ?


Är ju sant att man kan få detta....jag blir jävligt seg i skallen allså när det håller på såhär...:(
Glorie
ja hade för mig att vi snacka låtar som man får sommar-feelings av i denna tråd.. Å weeeee va rätt ja hade...

nu har ja världens kanonsommarlåt på gång här :)

Masters & Nickson_feat Justine Suissa - 5th Dimension

Mjaaaoooooo.....Helt grym sommarfeeling!
reveal
nu är nog sommaren här :D:D:D shorts o tshirt som gäller
mindshooter
japp, 20 grader här...riktigt sjysst... :)

Dioxys
quote:
Originally posted by mindshooter
va juh inte mycket sol på den himlen :p men en jävligt nasj bild dock..vill åka booooooooooort :(


nej nej, iofs.. men titta varifrån bilden kommer :) tycker den passar in iaf ;)
SteveTranz4ever
En tråd som börjar bli aktuell igen... den är nästan exakt 1 år gammal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement