|
sommar kom snabbare!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
hysterix: bara för du har haft i snitt över 30 grader hela vintern din dryga unge :p |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| zamson |
| fan hatar våren... man tar 1 steg framåt...o så några dagar senare...2 steg bakåt igen.. vädermässigt asså - nu har d fan regnat hur länge som helst!!! SLUTA nu.... :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by zamson
fan hatar våren... man tar 1 steg framåt...o så några dagar senare...2 steg bakåt igen.. vädermässigt asså - nu har d fan regnat hur länge som helst!!! SLUTA nu.... :nervous: :nervous: :nervous: |
ja nu typ räcker det!! |
|
|
| fruktsoppa |
| skojar du? vädret suger ju arsle nu! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
skojar du? vädret suger ju arsle nu! |
Kan inte göra annat än att hålla med dig....Har varit grått å mulet å regnat hela dagen här typ :whip: :whip: |
|
|
| lonne |
| Nu får det vara nog med skitväder ! Är det bara jag som får huvudvärk av den ständiga temperaturförändringen ? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by lonne
Nu får det vara nog med skitväder ! Är det bara jag som får huvudvärk av den ständiga temperaturförändringen ? |
Är ju sant att man kan få detta....jag blir jävligt seg i skallen allså när det håller på såhär...:( |
|
|
| Glorie |
ja hade för mig att vi snacka låtar som man får sommar-feelings av i denna tråd.. Å weeeee va rätt ja hade...
nu har ja världens kanonsommarlåt på gång här :)
Masters & Nickson_feat Justine Suissa - 5th Dimension
Mjaaaoooooo.....Helt grym sommarfeeling! |
|
|
| reveal |
| nu är nog sommaren här :D:D:D shorts o tshirt som gäller |
|
|
| mindshooter |
| japp, 20 grader här...riktigt sjysst... :) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by mindshooter
va juh inte mycket sol på den himlen :p men en jävligt nasj bild dock..vill åka booooooooooort :( |
nej nej, iofs.. men titta varifrån bilden kommer :) tycker den passar in iaf ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| En tråd som börjar bli aktuell igen... den är nästan exakt 1 år gammal |
|
|
|
|