return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
sommar kom snabbare!!
View this Thread in Original format
Dioxys
Nu börjar snön smälta och jag börjar REDAN längta arslet av mig till sommaren.. :(

Sitter och lyssnar på svensson & gielen - outward voyage (vilket är en oerhört underskattad låt, har knappt hört talas om den innan, hur skön som helst) :)

Jag blundar och kan föreställa mig själv sittandes i sanden en varm sommarkväll och det är solnedgång :) Känna havsbrisen i ansiktet och njuta :)

Nån mer än jag som har lite längtan? :)
Vizay
så skönt det vore om tiden gick snabbare...pallar inte med dag ut å dag in samma veva...vill ha lite omväxling...lite sommar...lite sol...lite..tjae nånting
Dioxys
Känner precis likadant! Och sommaren innebär ju så mkt roliga saker! :cool:
AnD
ja nu är det dags vf! om man inte kan få sommar nu på en gång så kan man väl åtminståne få lite vår :rolleyes:
Dioxys



där vill jag sitta med en bar bakom med ett antal 18" basar pumpande sommar trance i ryggen på en medans man blickar ut över det fina vattnet där flickor svalkar sina heta kroppar :D:D :cool: :thepirate
mindshooter
Mm sommaren har jag längtat efter sedan december... att kunna softa i typ t-shirt eller mindre i rålis eller nån annan fet park med bara en flaska vatten och några bananer typ...ligga i gräset och snacka skit och träna Poi resten av tiden...Mmummma..sen drar man till långholmen och stampar resten av dan och hela kvällen....

mäktikt skönt :D
SWE_TRANCE
jofan, visst längtar man till sommaren och semestern...

4 långa veckor med (förhoppningsvis) solsken och fint väder!!
Tänk så "bortskämd" man var när man pluggade grundskolan/gymnasiet, 10 veckor låååång ledighet.
Fast först å främst vill jag se de första knopparna på träden, för att ifrån man ser dom så går tiden så ruskigt fort fram till sommaren :) *längta*
Vizay
mind du kan ju fethaja att de där e så mycke sommar de kan bli det du just beskrev :D

mmm den här sommarn ska jag göra nått bättre av än förra...för mycke degande då
Dioxys
åh! nostalgi! hagaparken med polarna, introducerade trance för en kille som är helt fast nu :)

ligga på gräset i en jävla hög där och sola :D lyssna på musik, dricka bacardi breezers och snacka skit! :D det är livet det! då mår man så jävla fint! :D

vi kunde ha en TA-meet up i nån park i sommar sen göra som mind sa? :) dra till långholmen om de håller till där i sommar igen :)


föresten? alla måste väll ha trance låtar eller vilken genre som helst, som de håller varmt om hjärtat och tänker på sommarminnen? :)

själv har man då
:cool: solid session - janeiro (avb remix)
:cool: man with no name - sugar rush (raw cane mix)
:cool: atb - the summer
:cool: safri duo - sunrise
:cool: tillman urmacher - ocean to shore (on the run) :D

det var iaf ett par jag hade :) dela nu med er med lite tips :)
reveal
äh, vintern e ju störtskön ju... men visst e sommaren bra den också, men nu har man njutit av vintern ;)

mindshooter
quote:
Originally posted by Dioxys
vi kunde ha en TA-meet up i nån park i sommar sen göra som mind sa? :) dra till långholmen om de håller till där i sommar igen :)


Det är faktiskt så att jag redan i slutet på förra sommaren började tänka på att denna sommar dra ut på djurgården med en boomblaster, sexpack och en frisbee...fotboll oxå kanske...osså får den som vill komma...så kanske vi blir ett par TAs i gröngräset som chillar till lite sweet summer trance :D

Långholmen är en bra idé oxå... men fan vad jag ska utnytja sommaren i år...18 och allt. Mitt sista sommarlov!!!!
Vizay
oj jävlar ja...sista sommarlovet..ha rja inte tänkt på ....de måste ju tas väl till vara på...

jag e iaf lätt på för lite chill inne i nån av parkerna...drar med lite skön musik å bara softa...de e grejer de :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement