return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
sommar kom snabbare!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Pjox
Jag längtar tills alla knoppar börjar titta fram och tills man kan plocka vitsippor och göra små bucketter av :D
Sen så är alla så glada och kära och underbara.
Jag längtar tills det värkligen är vår :D
Dessutom kan jag kanske få gå i kjol utanm att få ont i knäna :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by jeremy1984
Har vridit upp värmen på rummet till 27 grader..sitter i badshortsen t.o.m. ...vadå desperat :(
Vill ha riktig sommar nuuuuuu!! :thepirate


:haha: :haha: :haha: :eyes: :haha: :haha: :eyes: :stongue: :stongue:

allvarligt?
Hybrid
det kommer att bli så jävla skönt!! :D

fast jag precis läste i malmö tidningen att våren i europa ska komma lite senare i år, det är fortfarande frost på nätterna i sydra europa.. men det kommer väl inte att dröja länge... jag längtar iallafall efter värmen :)
ScuL
läs :)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,445033,00.html
SteveTranz4ever
Idag är det jävlar i mig vår i Stockholm iaf. :D :D :D

Uuuuunderbart ! :gsmile:
Kongo_kim
13+ ahhh jag har lust och ta mig mig tröjan och sätta mig på balkongen.

ett annat tecken på att det är vår. vi(familjen) grillade i lördags. visserligen var det bara 2+ då men första grillningen är första tecknet på vår:D
Dioxys
amplifire: lugnt att jag är intresserad! :)

fett skönt väder här nere i jkpg också idag, men det blåser ju så jävligt vid vättern jämt :(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dioxys
fett skönt väder här nere i jkpg också idag, men det blåser ju så jävligt vid vättern jämt :(


Nej va e de där då... inga sura miner... själv hade jag mått så bra om jag bott där, är ju surfare i själen... när jag var mer aktiv förut började säsongen så fort isarna hade släppt... Har hört det finns grymma grynnor som genererar schysta vågor på nåt ställe i vättern :D


This is me... ´98 typ
MojjMojj
aaaaah, skönt väder idag :D ska fan ta en "robert jordan" ut och läsa lite i solskenet :D
ScuL
igår var det 19*C här :eyes:

Sand Leaper
Woohoo, nå kan jeg tilogmed sykle hjem uten jakke :D Bring on teh summar vibez!:happy2:
jofawe
här var det 18 grader idag ... rätt härligt :)
Men ... regnet är på G :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement