|
sommar kom snabbare!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
Jag längtar tills alla knoppar börjar titta fram och tills man kan plocka vitsippor och göra små bucketter av :D
Sen så är alla så glada och kära och underbara.
Jag längtar tills det värkligen är vår :D
Dessutom kan jag kanske få gå i kjol utanm att få ont i knäna :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Har vridit upp värmen på rummet till 27 grader..sitter i badshortsen t.o.m. ...vadå desperat :(
Vill ha riktig sommar nuuuuuu!! :thepirate |
:haha: :haha: :haha: :eyes: :haha: :haha: :eyes: :stongue: :stongue:
allvarligt? |
|
|
| Hybrid |
det kommer att bli så jävla skönt!! :D
fast jag precis läste i malmö tidningen att våren i europa ska komma lite senare i år, det är fortfarande frost på nätterna i sydra europa.. men det kommer väl inte att dröja länge... jag längtar iallafall efter värmen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Idag är det jävlar i mig vår i Stockholm iaf. :D :D :D
Uuuuunderbart ! :gsmile: |
|
|
| Kongo_kim |
13+ ahhh jag har lust och ta mig mig tröjan och sätta mig på balkongen.
ett annat tecken på att det är vår. vi(familjen) grillade i lördags. visserligen var det bara 2+ då men första grillningen är första tecknet på vår:D |
|
|
| Dioxys |
amplifire: lugnt att jag är intresserad! :)
fett skönt väder här nere i jkpg också idag, men det blåser ju så jävligt vid vättern jämt :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
fett skönt väder här nere i jkpg också idag, men det blåser ju så jävligt vid vättern jämt :( |
Nej va e de där då... inga sura miner... själv hade jag mått så bra om jag bott där, är ju surfare i själen... när jag var mer aktiv förut började säsongen så fort isarna hade släppt... Har hört det finns grymma grynnor som genererar schysta vågor på nåt ställe i vättern :D
This is me... ´98 typ
 |
|
|
| MojjMojj |
| aaaaah, skönt väder idag :D ska fan ta en "robert jordan" ut och läsa lite i solskenet :D |
|
|
| ScuL |
| igår var det 19*C här :eyes: |
|
|
| Sand Leaper |
| Woohoo, nå kan jeg tilogmed sykle hjem uten jakke :D Bring on teh summar vibez!:happy2: |
|
|
| jofawe |
här var det 18 grader idag ... rätt härligt :)
Men ... regnet är på G :( |
|
|
|
|