return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Tranceicion - festdags!
View this Thread in Original format
Vizay
____________________________________________________________________
jajamänsan! en fest som kommer hållas i Stockholms området (Alvik)
om intresset finns för 6 timmars stampande av bra trance musik

Kort info

Ålder: 16
Inträde: 100kr
Tid: 21-03

Line up:

Helixx (Hardtrance / Melodic)
Ferren (Hardstyle)
Vizay (Hardtrance)
DJ Dome (Progressive)

Datum för festen: lördagen 3 maj är nu bokat å klart

More info to come!

http://www.tranceicion.cjb.net <-- Uppdaterad igen ;)
____________________________________________________________________

gå in på sidan och gör en intresseanmälan så vi får se ungefär hur stort intresset är, denna anmälan är mycket viktig! :)

[edit]

de här kan ju vara ett bra tillfälle att dra lite TA's kanske så man får träffa lite folk ;)
mindshooter
jaha det är ni som ligger bakom....då var det onödigt att posta på¨TC då :p mer info som sagt vore coolt :) om ni vill att folk ska anmäla sig
Vizay
Mer info är på väg...första riktiga planeringarna har skett idag så de e ganska nytt...men ni kan ju vara beredda iaf ;)

[edit]

för er som då inte märkt det så har jag uppdaterat infon nu :)
Dioxys
hook me up baby!! :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay
vi satsar på 29 Mars


Va?
Är det inte bättre att sats på ett datum där det inte händer så mkt...

Jag menar ju att detta är ju den 29/3. En del tänkbara gäster till er fest är säkert redan "uppbokade"... :)

Bara en tanke...
Vizay
lägg märke till att det är några potentiella datum vi har sagt....det är inte 100% spikat något utav dom....men räkna med att de blir 11:e

har iaf ändrat i infon nu :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay
lägg märke till att det är några potentiella datum vi har sagt....det är inte 100% spikat något utav dom....men räkna med att de blir 11:e


sure, det förstod jag.. :)
Ville bara dela med mig en tanke OM du inte hade tänkt på vad som händer den 29:e.. ;)
Glorie
jasså Vizay dj'ar :) soft, d visste man inte :)

SWE_TRANCE, Aoooo.... skrämmande snygg signatur där.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
SWE_TRANCE, Aoooo.... skrämmande snygg signatur där.


Tack ska du ha.. :)

Jag diggar din lilla "SuperGlorie" som avatar.. ;)
Endre

happ, alvik, undrar vilka som blir nerslagna denna gången? :rolleyes:


edit:
är inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungefär samma sak?


zamson
quote:
Originally posted by Endre

är inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungefär samma sak?



hardstyle är grymt mkt hårdare... jag kan inte lyssna på det :P
P4z!
quote:
Originally posted by Endre

edit:
är inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungefär samma sak?



Hardstyle är en blandning av hardcore och hardtrance har jag för mig...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement