|
Tranceicion - festdags!
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
____________________________________________________________________
jajamänsan! en fest som kommer hållas i Stockholms området (Alvik)
om intresset finns för 6 timmars stampande av bra trance musik
Kort info
Ålder: 16
Inträde: 100kr
Tid: 21-03
Line up:
Helixx (Hardtrance / Melodic)
Ferren (Hardstyle)
Vizay (Hardtrance)
DJ Dome (Progressive)
Datum för festen: lördagen 3 maj är nu bokat å klart
More info to come!
http://www.tranceicion.cjb.net <-- Uppdaterad igen ;)
____________________________________________________________________
gå in på sidan och gör en intresseanmälan så vi får se ungefär hur stort intresset är, denna anmälan är mycket viktig! :)
[edit]
de här kan ju vara ett bra tillfälle att dra lite TA's kanske så man får träffa lite folk ;) |
|
|
| mindshooter |
| jaha det är ni som ligger bakom....då var det onödigt att posta på¨TC då :p mer info som sagt vore coolt :) om ni vill att folk ska anmäla sig |
|
|
| Vizay |
Mer info är på väg...första riktiga planeringarna har skett idag så de e ganska nytt...men ni kan ju vara beredda iaf ;)
[edit]
för er som då inte märkt det så har jag uppdaterat infon nu :) |
|
|
| Dioxys |
| hook me up baby!! :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Vizay
vi satsar på 29 Mars |
Va?
Är det inte bättre att sats på ett datum där det inte händer så mkt...
Jag menar ju att detta är ju den 29/3. En del tänkbara gäster till er fest är säkert redan "uppbokade"... :)
Bara en tanke... |
|
|
| Vizay |
lägg märke till att det är några potentiella datum vi har sagt....det är inte 100% spikat något utav dom....men räkna med att de blir 11:e
har iaf ändrat i infon nu :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Vizay
lägg märke till att det är några potentiella datum vi har sagt....det är inte 100% spikat något utav dom....men räkna med att de blir 11:e |
sure, det förstod jag.. :)
Ville bara dela med mig en tanke OM du inte hade tänkt på vad som händer den 29:e.. ;) |
|
|
| Glorie |
jasså Vizay dj'ar :) soft, d visste man inte :)
SWE_TRANCE, Aoooo.... skrämmande snygg signatur där. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
SWE_TRANCE, Aoooo.... skrämmande snygg signatur där. |
Tack ska du ha.. :)
Jag diggar din lilla "SuperGlorie" som avatar.. ;) |
|
|
| Endre |
happ, alvik, undrar vilka som blir nerslagna denna gången? :rolleyes:
edit:
är inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungefär samma sak?
|
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Endre
är inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungefär samma sak?
|
hardstyle är grymt mkt hårdare... jag kan inte lyssna på det :P |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by Endre
edit:
är inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungefär samma sak?
|
Hardstyle är en blandning av hardcore och hardtrance har jag för mig... |
|
|
|
|