return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Tranceicion - festdags! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Vizay
6 days and counting....biljetterna har rullat iväg som på smär senaste dagarna....hmmm kan de ha å göra med löning tro? :p

AnD ville du ha biljett? P4z! ville du ha biljett?


vare nån mer som ville ha biljett som jag inte snackat med? :)
zamson
allt händer på 3:e maj... :( hade gärna gått men är redan uppbokad på studentskiva o en annan fest
Endre

yeah. ja kommer också
Vizay
zamson: ja fan...jaa inte mycke å göra, du får komma på nästa fest istället ;)
P4z!
quote:
Originally posted by Vizay
6 days and counting....biljetterna har rullat iväg som på smär senaste dagarna....hmmm kan de ha å göra med löning tro? :p

AnD ville du ha biljett? P4z! ville du ha biljett?


vare nån mer som ville ha biljett som jag inte snackat med? :)


Jag vet inte riktigt, första tåget hem går kl 5:52 :(
Vizay
aoo ...de va ett tag, du får givetvis stanna kvar å "hjälpa till" å städa fram till fyra (de e så länge vi har lokalen) men de e ju iofs ändå nästan 2h tills tåget går :/

jaja ifall du vill ha biljett (du kanske kan hitta nån o sova hos eller något) så står jag på plattan mellan 14.00 - 16.00 :)
Endre

så det går inga tåg hem efter sen eller förrens kl 6??
mindshooter
jag jobbar 11 nästa dag så jag måste hem i tid
Dioxys
2dygn kvar, sen är det slut! :D ;) :stongue:

får se när man sticker där ifrån å så :) ska bli jävla kul! :)
mindshooter
jag drar nog efter peters lir...blir bra de

Vizay
phew jag e helt slut...va skönt drag iaf när alla kom igång :D

gruppbild på oss TA's som va där kommer snart :D
mindshooter
ja de va bra drag i slutet...men i början..vilket jävla högstadiedisko alltså....jag och dioxys utgjorde mellan 50 och 100 procent av hela dansgolvet medan det stod 30 pers längs väggarna och tittade på.... blä...visselpiporna ska vi inte ens gå in på....kul att se dig lira iaf Peter :) det var bra jobbat!
Musiken på festen tilltalade mig inte heller, men det hade jag nästan inte räknat med. Väntar spänt på gruppbilden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement