|
Tranceicion - festdags! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| oj låter inte som min pryl :p knappt jag diggar hardtrance.... |
|
|
| lonne |
Grabbar och tjejer. Glöm inte bort att årets fest går av
stapeln den 17`e april. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag diggar din lilla "SuperGlorie" som avatar.. ;) |
weeeeeeeeeeeee, tack det värmer... aaa hon e fin.. :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
happ, alvik, undrar vilka som blir nerslagna denna gången? :rolleyes:
|
nerslagna i alvik??? the return of the snobs typ :p
ne men seriöst alvik e ju 6min från fridhemsplan med t-banan....greenline....helt jättenkelt å ta sig till å från :)
btw. kolla första posten...datumet blev lite ändrat pga. uppbokad lokal |
|
|
| Endre |
och ni frågar inte ens om jag vill gästa, i, king of all DJs in my age :D :rolleyes: :toothless
|
|
|
| Vizay |
| hehehe de där får du ta med ferren..jag har bara hand i det ekonomiska å tekniska :) |
|
|
| mindshooter |
Tror att endre börjar bli lite divig ;)
Om du lirade samma sorts trance som sist så skulle jag hemsk gärna se dig på denna fest dock! |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tror att endre börjar bli lite divig ;)
Om du lirade samma sorts trance som sist så skulle jag hemsk gärna se dig på denna fest dock! |
haha, det var mest som ett skämt :p , och 'ferren' är nog tillräckligt trött på mig sen förra festen, heh.
|
|
|
| Vizay |
jasså, aj fan..dårå?
ja menar du har ju kvaliteérna så om han kan hitta nån tid å klämma in dig på så får du säkert lira :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Endre
haha, det var mest som ett skämt :p , och 'ferren' är nog tillräckligt trött på mig sen förra festen, heh.
|
va har du nu gjort då endre?? ;) |
|
|
| Endre |
Vizay: äh, festen jag körde med dem vart väl inte jätte lyckad, men säg till han att jag kör gärna gratis som ett 'extra nummer' bara en halvtimme i slutet om så måste :p
dbl:
:D no comments
|
|
|
| Vizay |
| nänä men de va ju inte ditt fel att akalla e ett sånt jävla tattarområde endre...no need to take that blame :) |
|
|
|
|