return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Tranceicion - festdags! (pg. 2)
View this Thread in Original format
mindshooter
oj låter inte som min pryl :p knappt jag diggar hardtrance....
lonne
Grabbar och tjejer. Glöm inte bort att årets fest går av
stapeln den 17`e april.
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag diggar din lilla "SuperGlorie" som avatar.. ;)


weeeeeeeeeeeee, tack det värmer... aaa hon e fin.. :p
Vizay
quote:
Originally posted by Endre

happ, alvik, undrar vilka som blir nerslagna denna gången? :rolleyes:


nerslagna i alvik??? the return of the snobs typ :p

ne men seriöst alvik e ju 6min från fridhemsplan med t-banan....greenline....helt jättenkelt å ta sig till å från :)


btw. kolla första posten...datumet blev lite ändrat pga. uppbokad lokal
Endre

och ni frågar inte ens om jag vill gästa, i, king of all DJs in my age :D :rolleyes: :toothless
Vizay
hehehe de där får du ta med ferren..jag har bara hand i det ekonomiska å tekniska :)
mindshooter
Tror att endre börjar bli lite divig ;)

Om du lirade samma sorts trance som sist så skulle jag hemsk gärna se dig på denna fest dock!
Endre
quote:
Originally posted by mindshooter
Tror att endre börjar bli lite divig ;)

Om du lirade samma sorts trance som sist så skulle jag hemsk gärna se dig på denna fest dock!


haha, det var mest som ett skämt :p , och 'ferren' är nog tillräckligt trött på mig sen förra festen, heh.
Vizay
jasså, aj fan..dårå?


ja menar du har ju kvaliteérna så om han kan hitta nån tid å klämma in dig på så får du säkert lira :)
dbl
quote:
Originally posted by Endre

haha, det var mest som ett skämt :p , och 'ferren' är nog tillräckligt trött på mig sen förra festen, heh.


va har du nu gjort då endre?? ;)

Endre

Vizay: äh, festen jag körde med dem vart väl inte jätte lyckad, men säg till han att jag kör gärna gratis som ett 'extra nummer' bara en halvtimme i slutet om så måste :p

dbl:
:D no comments
Vizay
nänä men de va ju inte ditt fel att akalla e ett sånt jävla tattarområde endre...no need to take that blame :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement