|
Tranceicion - festdags! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| XLA |
MEN VADÅ STOCKHOLM?! :(
Men jag viiiiiiiill... uscha. :) |
|
|
| Vizay |
heh...tror de e smartare å vänta till nästa fest vi fixar som kommer bli lite större om den här lyckas :)
[edit]
alla som ska komma PM:a mig så kommer vi fram till var vi ska träffas för att byta pengar mot biljetter :) |
|
|
| Vizay |
| snart bara en vecka kvar å vi har sålt över hälften av alla biljetterna och fler är uppbokade för försäljning nu till helgen....skynda er å snacka med mig om biljetter om ni hade tänkt komma för åtgången nu senaste dagarna har varit hög :) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
....skynda er å snacka med mig om biljetter om ni hade tänkt komma för åtgången nu senaste dagarna har varit hög :) |
va fan ere du har rökt nura ? :rolleyes:
*skojar* :p ,,,,klart man ska me ;) |
|
|
| Vizay |
| jag sa faktiskt att åtgången har varit hög...inte att jag varit det :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
va fan ere du har rökt nura ? :rolleyes:
*skojar* :p ,,,,klart man ska me ;) |
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| mindshooter |
| blir en skön fest im sure, i pay on friday |
|
|
| Vizay |
ait mind, låter bra de :)
så här ligger det till...jag kommer stå på plattan (sergels torg för de oinvigda :p) inne i stan från 14.00 - 18.00
alla som vill köpa biljett är välkomna att glida dit å inhandla en eller kanske flera ;)
jag kommer ha på mig svart jacka, svarta byxor med orangea ränder på och ett par sennheiserhörlurar, jag e rätt lång så ni borde känna igen mig ;)
ring om det är något ni undrar över: 0736468762 |
|
|
| mindshooter |
| skaru stå där i 4 timmar? omg |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
skaru stå där i 4 timmar? omg | Precis... kila in på Lava eller nåt å chiklla istället, varmare å lättare ;) |
|
|
| Vizay |
| lava e läskigt...dessutom har jag ju mina MDskivor å min vackra halsduk så jag klarar mig nog :D |
|
|
| Dioxys |
| jävlar va jag ser fram emot det nu! bara 6dagar kvar! :) |
|
|
|
|