return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Tranceicion - festdags! (pg. 4)
View this Thread in Original format
XLA
MEN VADÅ STOCKHOLM?! :(
Men jag viiiiiiiill... uscha. :)
Vizay
heh...tror de e smartare å vänta till nästa fest vi fixar som kommer bli lite större om den här lyckas :)

[edit]

alla som ska komma PM:a mig så kommer vi fram till var vi ska träffas för att byta pengar mot biljetter :)
Vizay
snart bara en vecka kvar å vi har sålt över hälften av alla biljetterna och fler är uppbokade för försäljning nu till helgen....skynda er å snacka med mig om biljetter om ni hade tänkt komma för åtgången nu senaste dagarna har varit hög :)
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Vizay
....skynda er å snacka med mig om biljetter om ni hade tänkt komma för åtgången nu senaste dagarna har varit hög :)


va fan ere du har rökt nura ? :rolleyes:


*skojar* :p ,,,,klart man ska me ;)
Vizay
jag sa faktiskt att åtgången har varit hög...inte att jag varit det :p
dbl
quote:
Originally posted by dj_hysterix
va fan ere du har rökt nura ? :rolleyes:


*skojar* :p ,,,,klart man ska me ;)



:haha: :haha: :haha: :haha:
mindshooter
blir en skön fest im sure, i pay on friday
Vizay
ait mind, låter bra de :)

så här ligger det till...jag kommer stå på plattan (sergels torg för de oinvigda :p) inne i stan från 14.00 - 18.00

alla som vill köpa biljett är välkomna att glida dit å inhandla en eller kanske flera ;)

jag kommer ha på mig svart jacka, svarta byxor med orangea ränder på och ett par sennheiserhörlurar, jag e rätt lång så ni borde känna igen mig ;)

ring om det är något ni undrar över: 0736468762
mindshooter
skaru stå där i 4 timmar? omg
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
skaru stå där i 4 timmar? omg
Precis... kila in på Lava eller nåt å chiklla istället, varmare å lättare ;)

Vizay
lava e läskigt...dessutom har jag ju mina MDskivor å min vackra halsduk så jag klarar mig nog :D
Dioxys
jävlar va jag ser fram emot det nu! bara 6dagar kvar! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement