|
Tranceicion - festdags! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
ja de där med konfirmationen va ju lite olyckligt men inte mycke å göra åt tyvärr :/
jag personligen vill hellre ha 18+ nästa fest vi gör...precis som ni sa kan vi ju göra undantag för dom vi känner :) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
SHYTRANCE<----------->HYSTERIX |
Ser tunga ut grabbar ! Riktiga wiseguys.;) |
|
|
| mindshooter |
| men om ni nu ska ha 18+ ska ni inte sälja alkohol då oxå`? eller åtminstonde tillåta folk att ta med detta in? kan bli bra med pengar...men då får ni juh inte göra undantag för folk som är "ok"... |
|
|
| Vizay |
| om vi kör 18+ så kan det tänkas att vi tom. säljer...det kommer ju iaf vara tillåtet att föra med sig in...vet dock inte hur det fungerar med tillstånd för att sälja osv, tror man måste ha speciella tillstånd för försäljning av alkohol :conf: |
|
|
| zamson |
| japps alkoholtillstånd finns det nåt som heter :P |
|
|
| mindshooter |
| japp..tillstånd krävs, och då får ni inte ta in folk som är under 18 heller....då förlorar ni lokal och alkohol tillstånd vid eventuell koll..men man kan juh alltid försöka mygla :) |
|
|
| zamson |
det är inte ett tips... lirade på en fest där tillstånd fattades.. då kom farbror blå dit o stängde ned.. visserligen bara 1 timme kvar på festen.. min största spelning var det.. 1000 pers som står o stampar medans man e ensam på scen - d e grejjer det! :)
Var lokalen liten lr? Ser grymt litet ut på bilderna! Vad spelades för musik... typ warp brothers osv lr :P ?? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by zamson
Vad spelades för musik... typ warp brothers osv lr :P ?? |
Jag gillar när det "jiddras" lite på forumet... ;)
Tycker att det nästan är för snällt här inne, inte spec. många "vilda" diskussioner...
Visst är det kul att alla är sams, me lite tjaffs är bara bra.
Nu var väl inte detta nån speciellt stor grej just i denna tråden men jag kom att tänka på det nu bara.. :)
nu svänsade jag iväg lite från ämnet här, varsegoda att återgå till topic.. :D |
|
|
| Dioxys |
| gillar du konflikter tycker jag du ska bege dig till tranceclubber forumet.. fyfan va tråkigt det börjar bli.. alla är emot alla verkar det som.. |
|
|
| reveal |
| jag tycker att det är bra stämning här, aldrig nån som dissar nån eller så, hoppas att det förblir så |
|
|
| Vizay |
zam: lokalen va tillräckligt stor för alla som va där iaf..va ju ingen megastor fest utan en regular size typ :)
spelades först uplifting (jaja med lite inslag av hard här å var dårå) som lustigt nog ingen dansade till...fattar fortfarande inte varför
sen efter det vare progressive/techtrance å efterdet klev jag på med lite gammal go hardtrance :D
sen avslutades det med hardstyle..å nej inget warpbrothers förekom...dock visselpipor :p
nästa gång jag ser en visselpipa vare sig på fest eller på stan kommer jag fan springa fram skrikandes å ta den av ren reflex :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag gillar när det "jiddras" lite på forumet... ;)
Tycker att det nästan är för snällt här inne, inte spec. många "vilda" diskussioner...
Visst är det kul att alla är sams, me lite tjaffs är bara bra.
Nu var väl inte detta nån speciellt stor grej just i denna tråden men jag kom att tänka på det nu bara.. :)
nu svänsade jag iväg lite från ämnet här, varsegoda att återgå till topic.. :D |
då kan jag börja med att inte så snällt säga att de va de dummaste jag hört. jag hatar konflikter och är väldigt glad att vi har så pass få här... detta p.ga alla sköna medlemmar och "familjekänslan"
hoppas att jag själv inte bidragit till någon konflikt nu... |
|
|
|
|