return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Tranceicion - festdags! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Endre

jo, det var en schysst fest, tillockmed jag dansa, rare stuff.
såg hur du darra på hänerna ibörjan peter ;) vet hur det är, men det är så jävla kul om publiken skiter i allt och bara klappar händer och jublar vad som än händer.
Vizay
haha jo jag va ju RÄTT så nervös då jag skulle gå på...men sen efter ett par låtar så lossnade det...har dock inte en aning om hur smooth mitt mixande lät, höre inte mycke från där jag stod kan jag säga :p

men fan blir nästan lite sur på hur folk tänker...i bärjan när det spelades iaf en del uplifting så står typ 30 pers runt väggarna...så frågar man varför dom inte dansar..."nee de e för lite folk som dansar just nu"... MEN UPP MED ER DÅ Å DANSA SÅ ERE INTE SÅ LITE FOLK lixom :p


[edit]

ops höll ju på att glömma :D



från vänster: Megapudas, Dioxys, Endre, Mind, jag

här e en annan skön bild på vad vi råkade göra med dom stackars rutorna...tror vi spräckte 6 rutor pga. ljudet :p :D
mega_pudas
ser ut som ja tagit nått på bilden ovanför :p och som sagt, trevlig fest, blev rätt bra drag där när du lira vizay. Då det var mest drag var nog under

energy 52 - cafe del mar (marco v remix)
och
jurgen vries - the theme (dumonde remix)
Vizay
hehe jo...när Dome droppade cafe del mar så blev det jävligt nice drag...

heh e ganska lustigt att just the theme alltid får igång publiken också....finns ju låtar som e ännu tyngre men den verkar ha en sån inverkan på folk iaf :)
dbl
hmm... synd att man inte kunde komma :/
mindshooter
quote:
Originally posted by mega_pudas
ser ut som ja tagit nått på bilden ovanför :p


who doesnt...med tanke på texten på endres tröja oxå haha.. ;)
väldigt skön bild dock! kul att spara...!!

fett me kul att ni spräckte rutorna...då är det drag!
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
fett me kul att ni spräckte rutorna...då är det drag!


hehehe jo du...tror iofs att värmen hade lite med det hela att göra också men de va nog till största del ljudet :D


nästa fest siktar vi på att köra 18+ för alla som undrar...dock finns inga planer än på NÄR den kommer men den kommer! :D
mindshooter
jag förstod faktiskt efter den här festen varför folk föredrar över 18... tycker dock fortfarande att det ska finnas fester som denna för folk under 18...men jag tänker nog inte gå på dom :p
TCs fester däremot som är 16 har blivit fett bra! så det varierar nog...18+ är ett bra val ;)
Endre

jag prata med fredrik lite om det där, och han sa att det är nog bättre att ha den i slutet av augusti innan skolan, för då är alla hemma, och själv är jag signad med en back 2 back med Envio på 2 timmars set :D.

det är med 18 år är en bra grej, och även endast trancare, för vissa av invandrarna började med jävla visselpipor och ringar på golvet.. :/

men om man känner folk som är under 18 och som inte beter sig som unde roch sköter sig så kan dem väl komma. who knows
mega_pudas
18+? :( om ja hjälper till o städa skiten, kommer jag in då? :D

dj_hysterix
visselpipor = :mad: :wtf:


anyway, sorry att man inte kunde va där...= konfirmation

och även om jag lade mig klockan 00.00 på natten..så var jag fortfarande trött...:(
ShyTrance
Tyvärr kunde inte hysterix o jag gå dit, vi skulle ha kofirmationen tidigt dagen därpå. alltså idag.. men här e vi iaf!:p

SHYTRANCE<----------->HYSTERIX
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement