|
Tranceicion - festdags! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
nänä men de va ju inte ditt fel att akalla e ett sånt jävla tattarområde endre...no need to take that blame :) |
yeye, happens som sagt
|
|
|
| Vizay |
jajamensan men de ska man inte hänga läpp för endre mannen ;)
ja e säker på att samma sak hände med id-t i början....eller hmm... dom kanske inte fick sina gäster bortjagade av små discoturkar men de va kanske inte så lätt i början iaf :p |
|
|
| Vizay |
Nu är sidan uppdaterad med full info om festen + full info om alla dj's osv :)
gå in å checka vettja ;) |
|
|
| Vizay |
| ytterligare lite info: förköpet kommer gå igång relativt tidigt i april, ni som tänkte komma som har signat upp er på mailinglistan kommer få ett mail indimpandes så fort förköpet sätter igång :) |
|
|
| Dioxys |
en lite otroligt onödig fråga.. namnet :D
utalas det som transition? :) |
|
|
| Vizay |
| jajamensan dio...de e lite dubbel mening där ;) |
|
|
| mindshooter |
| var hämtar man ut förköpet då? |
|
|
| Vizay |
| antingen så hämtar du ut biljetterna direkt från en av oss arrangörer på bestämd plats vid bestämd tid eller så kommer du eventuellt kunna köpa från affär i stan (typ saturn eller pitch) men det är inte riktigt klart än, ett av skälen till att vi inte börjat sälja ännu :) |
|
|
| Vizay |
förköpet börjar nu den 24:e, ni som vill ha förköpsbiljett mailar till [email protected][/email] med uppgifter om vart ni bor och hur många biljetter ni vill ha så får ni vidare info om hur det hela ska gå tillväga :)
alltså
förköpsstart: 24:e mars
maila till [email][email protected] för biljett
:) |
|
|
| Vizay |
| biljetter osv går nu att hämta ut, alla förberedelser är klara...nu fattas bara folket så vad väntar ni på alla sthlmare här på TA? :D |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by Vizay
biljetter osv går nu att hämta ut, alla förberedelser är klara...nu fattas bara folket så vad väntar ni på alla sthlmare här på TA? :D |
lyckas jag få med mig någon/några kompis/kompisar så är jag på. |
|
|
| Vizay |
| ohh nice...skicka PM bara om du hittar nån så gör vi upp om å köpa biljett osv :) |
|
|
|
|