return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Tranceicion - festdags! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
nänä men de va ju inte ditt fel att akalla e ett sånt jävla tattarområde endre...no need to take that blame :)


yeye, happens som sagt
Vizay
jajamensan men de ska man inte hänga läpp för endre mannen ;)

ja e säker på att samma sak hände med id-t i början....eller hmm... dom kanske inte fick sina gäster bortjagade av små discoturkar men de va kanske inte så lätt i början iaf :p
Vizay
Nu är sidan uppdaterad med full info om festen + full info om alla dj's osv :)

gå in å checka vettja ;)
Vizay
ytterligare lite info: förköpet kommer gå igång relativt tidigt i april, ni som tänkte komma som har signat upp er på mailinglistan kommer få ett mail indimpandes så fort förköpet sätter igång :)
Dioxys
en lite otroligt onödig fråga.. namnet :D

utalas det som transition? :)
Vizay
jajamensan dio...de e lite dubbel mening där ;)
mindshooter
var hämtar man ut förköpet då?
Vizay
antingen så hämtar du ut biljetterna direkt från en av oss arrangörer på bestämd plats vid bestämd tid eller så kommer du eventuellt kunna köpa från affär i stan (typ saturn eller pitch) men det är inte riktigt klart än, ett av skälen till att vi inte börjat sälja ännu :)
Vizay
förköpet börjar nu den 24:e, ni som vill ha förköpsbiljett mailar till [email protected][/email] med uppgifter om vart ni bor och hur många biljetter ni vill ha så får ni vidare info om hur det hela ska gå tillväga :)


alltså

förköpsstart: 24:e mars
maila till [email][email protected] för biljett

:)
Vizay
biljetter osv går nu att hämta ut, alla förberedelser är klara...nu fattas bara folket så vad väntar ni på alla sthlmare här på TA? :D

AnD
quote:
Originally posted by Vizay
biljetter osv går nu att hämta ut, alla förberedelser är klara...nu fattas bara folket så vad väntar ni på alla sthlmare här på TA? :D


lyckas jag få med mig någon/några kompis/kompisar så är jag på.
Vizay
ohh nice...skicka PM bara om du hittar nån så gör vi upp om å köpa biljett osv :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement