|
Wel registeren, niet posten
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Ik maak dit draadje even naar aanleiding van de "hoeveel NL-TA's hebben we?"-draad. Daarin zitten toch aardig wat mensen die normaal niet (vaak) posten. Ik vroeg me af wat de reden daarvoor is. Je hoeft je niet te registreren om te kunnen lezen, dus hoe zit dat? |
|
|
| Smirnoff |
Als een thread je niet boeit dan heeft het toch geen zin om te posten..
Ik vind dat het de laatste tijd erg achteruit is gegaan met het forum.
Maarja wat doe je d,r aan ?
Later Pater ! :clown: |
|
|
| New Wave |
na das toch simpel.
Mensen die komen hier, denken......."ejh das wel leuk....kan ik effe een berichtje typen omdat ik der toch ben".............enja, dan hebben ze tochnog zo weinig tijd om t ekieken en dan vergeten ze het.
ofnie :)?
| quote: | Originally posted by Smirnoff
|
Ik durfde het niet te zeggen, de vorige keer kreeg ik alleen maar gezeik over me heen ;) |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Maarja wat doe je d,r aan ?
Later Pater ! :clown: |
Ik zal proberen wat minder te posten |
|
|
| Dirkie |
Mijn reden is:
Vaak vind ik het wel leuk om de diverse threads te lezen. Een reply geven vind ik te veel van het goede. Er word ook vaak veel onzin uitgekraamt, en daarom ga ik niet onnodig veel posten om zo aan mijn quota te komen zodat ik weer een stapje hoger te komen in de ladder.
Juist door deze onzin word dit forum minder, en dan denk ik bij mezelf dan kan ik beter niet zoveel posten.
Ik kom hier al heel lang om te lezen. Zelfs voor de tijd voor de immense omslag van raremusicfinder.com was ik hier al lang te vinden. Ik heb me pas laatst geregistreerd omdat ik het niet langer meer bij alleen maar lezen kon houdden.
De meeste TA'ers die zie ik ook vaak bij feesten, ik stond zelfs nog naast hun toen ze naar Capital in Den Haag gingen. Maar ik hoef niet zo nodig met hun naar een feest, ik ga wel met mijn eigen vrienden. (alhoewel ik het misschien wel leuk vind met jullie hoor).
Daarbij komt ook nog dat ik deze thread weer een heel klein beetje waardeloos vind, dus daarom word dit forum al weer minder.
Verder alleen maar positieve dingen over Tranceaddict. Ik lach vaak om jullie opmerkingen, maar dan hoef ik daar niet speciaal een reply op te geven met als enige zin : LOL:p
Zo nu weet je ook een beetje mijn commentaar, verder no hard feelings hoor. Ik hoop dus niet dat jullie dit mij kwaad gaan nemen.
Dirkie |
|
|
| ampburner |
| sluit me bij dirkie aan :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dirkie
De meeste TA'ers die zie ik ook vaak bij feesten, ik stond zelfs nog naast hun toen ze naar Capital in Den Haag gingen. Maar ik hoef niet zo nodig met hun naar een feest, ik ga wel met mijn eigen vrienden. (alhoewel ik het misschien wel leuk vind met jullie hoor). |
Da vinnik een beetje vaag... Ik ga ook gewoon met me eigen vrienden naar een feest... Maar tis wel zo gezellig ff die bekenden van hier gedag te zeggen... daar kan je best wel wat tijd voor vrij maken op zown feest hoor... Die vrienden van me vermaken zich toch wel... Of ze gaan mee... lachen zich rot met al die leipo's hahaha! Hoe meer bekende gezichten hoe beter IMO :)
[by the way cosmic, sjek je spelling in je sig ;)] |
|
|
| franzelare |
ik post alleen in de dingen die mij interreseren, draaden over draaien en platen heb ik niets aan want ik draai zelf niet en titels van nummers kan ik toch niet onthouden!
Daarnaast zit ik de laatste tijd gewoon veel meer op Pf dus komt er van posten hier een stuk minder terecht. |
|
|
| Biohazard |
| Veel mensen gebruiken het TA forum gewoon om te leechen ;) |
|
|
| K.nattick |
| Dagelijks lees ik het forum, maar post ook vrij weinig. De reden? Meestal is m'n mening al (een paar keer) verwoord door een andere TranceAddict. Als ik met andere argumenten of nieuwe info kan komen is dat voor mij pas reden om te posten. |
|
|
| TranceHydra |
| Ik post zelf ook vrij weinig... de reden waarom veel mensen zich toch ooit hebben aangemeld is denk ik omdat ze misschien op een bepaald topic wilden reageren; of ze hebben zich aangemeld met de intentie vaker te gaan posten, maar dit is er gewoon nooit van gekomen. Het is trouwens niet typisch iets voor TA, ook op andere sites met forums melden mensen zich vaak aan zonder veel te posten... |
|
|
| raoel |
Ik ben het helemaal eens met TranceHydra.
Ik heb me hier ooit aangemeld op TA omdat ik een paar nummers wilden weten van één of andere liveset.
Toen keek ik al regelmatig op het tracklist forum, maar had me nog nooit aangemeld omdat ik niks te melden had. Vervolgens poste ik ook maar heel weinig, alleen als ik iets kon ID-en of als ik weer een vraag had.
Pas een hele tijd later kwam ik erachter dat er ook een Holland forum was, toen pas begon ik meer te posten. |
|
|
|
|