return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer?
View this Thread in Original format
Jappio
Ik weet niet of deze thread al bestond, maar omdat de zoekfunctie is disabled kon ik nie ff zoeken :)

In ieder geval, waar ga jij heen deze zomer? Omdat ik dus tentamens heb middenin de vakantie, wordt het een korte vakantie voor mij. Ga samen met een maatje van me in de auto jumpen om ergens aan de franse kust een weekje te gaan golfsurfen. Verder ga ik in September ergens met al mn maten een week naar Isla Margarita ofzo, omdat je dan toch geen kont betaald voor een all-inclusive reis :)

en waar gaan jullie heen? :D
jploveparade


Waarschijnlijk zomerskieën in Zwitserland en een beetje mountainbiken, en natuurlijk
de Loveparade (indien die niet door gaat zijn de
Love from Above en Lovestern Galaktika al op zich reden
genoeg om te gaan... :)
Blik
2 weken Calella, Spanje

het oorspronkelijke plan was om naar Kreta te gaan maar we waren een beetje laat met boeken, en toen kostte het opeens 750 euro per persoon voor 11 dagen :eyes:

nu zijn we de helft kwijt voor 17 dagen :cool:
SnuggLe
Niet nog...geen idee eigenlijk. Maybe weekje of 10 dagen italie met de auto.

Verder wat festivals aflopen (Extrema, GKGG, Mysteryland).

Moet afstuderen namelijk :(
eieregooie
Kheb werkelijk nog geen idee... Als ik me vrienden moet geloven wordt ik een dag of 10 meegesleurd naar zuid frankrijk...
TimeportE
haha salou.. erg fout ik weet et.. maar ja, zolang je maar lol hebt zeg ik altijd maar dus tot dan ;) :D
arj1o1
nog nergens maar waarschijnlijk gewoon in nl:(
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE
haha salou.. erg fout ik weet et.. maar ja, zolang je maar lol hebt zeg ik altijd maar dus tot dan ;) :D

whehe, ik ook :)
wilden eigenlijk eerst naar Mallorca maar alles zat ongeveer al vol :(
M@rc
Vorig jaar was het Italië, dit jaar wordt het maar eens Portugal!
Nog nooit geweest daar, lijkt me wel leuk..!

We gaan met zn 5en, dus ut zal wel gezellig worden..
Gelukkig wel een beetje een 'hot-spot' in Portugal (Albuveira), zodat je tenminste nog wel een beetje kan feesten...

Eind december al geboekt, maar we waren toch een van de laatste, dus we hebben nog geluk gehad ook ;)
Flipper01
15 dagen naar Marmaris
&
8 dagen naar Alanya:


:D

dj_spare
Ik ga lekker 2 weekjs bakken in Blanes, en natuurlijk dan ook nog even naar het Lloret Dance Festival (23 juli)... enig! :eyespop:
basd
Tien dagen naar Zweden, beetje kamperen, beetje mountainbiken..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement