|
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| joesterizor |
| ik ga dit jaar naar kos... jammer dat ik daardoor niet naar Extrema festival kan :'( :( |
|
|
| magrec |
| Ik ga niet, geen geld voor. Wacht wel totdat ik stage ga lopen (ergens in het buitenland hopelijk ;)) |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Switch
Limburg wtf?
niemand gaat naar Limburg voor de lol, het is dicht bij Belgie!! :D |
nix tegen limburg:p |
|
|
| basvh |
| DANCE VALLEY:D :D :D :D :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| Kheb ook nog geen echte vakantieplannen. |
|
|
| magikmuzik |
ga 2 maanden werken in milaan deze zomer.
grtz |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magikmuzik
ga 2 maanden werken in milaan deze zomer.
grtz |
Doe je leuk, ben er toen ik 16 was een keer een dag geweest, echt een mooie stad is dat :)
Wat voor werk ga je doen daar? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
aldaar boven op de berg mijn geliefde een hele speciale vraag te stellen :D (ze leest dit nooit, dus iedereen mondje dicht svp :p ) |
whehe paul..
nice :)
we weten nu eindelijk de reden achter dat !geheelonthouder
whehe
j/k
Mooie plannen in ieder geval, en jou kennende gaat dit een heel romantische zomer worden! :D |
|
|
| Miss Proximus |
| gadverdamme trouwen:nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
gadverdamme trouwen:nervous: |
Josta, wil je met me trouwen? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by jploveparade

Waarschijnlijk zomerskieën in Zwitserland en een beetje mountainbiken,
|
Ik wist niet dat je daar kon skien?
Ben er een paar jaar geleden met mn ouders geweest; het enige dat je daar ziet zijn fotograferende japannertjes en een fantastisch uitzicht :)
weird effect om midden in de zomer in een sneeuwstorm te zitten :D |
|
|
| DJ_Siesta |
le costa del achteruin waarschijnlijk
we zouden eigenlijk met groepje naar salou enzo, maja niemand had geld meer gheghe, dus maybe gaan we nog ff snippen @ terscherlling ofzo. Snip Snip
atj00 |
|
|
|
|