|
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| ik ga 6 weken weg achter elkaar, 1 week spanje en 5 USA, dus van mij hebben jullie al helemaal geen last meer |
|
|
| Duke2003 |
| ik ga 6 weken weg achter elkaar, 1 week spanje en 5 USA, dus van mij hebben jullie al helemaal geen last meer |
|
|
| kolkiewolkie |
| op zich zou een vakantie zwaar overbodig zijn deze zomer, maar als ik het allemaal kan regelen (lees: een goedkope ticket kan vinden) heb ik nog 2 weekies zuid afrika in de planning zitten :cool: . En ja ik heb een reisvirus opgelopen :p . Studiegenoot van me studeert daar nu af, dus onderdak heb ik dan al :D, vreten en leven moet daar volgens mij ook niet bizar duur zijn dus... maar eerst maar eens zien hoeveel cash er nog op mijn account bij de postbank staat bij terugkomst :clown: |
|
|
| kolkiewolkie |
| p.s. chicane sorry, ik ben nog al lui.. je kunt ook naar tibidabo gaan btw, da´s nog een stukkie hoger en heb je ook wel een mooie view over de stad.. kerkie ook dus kun je meteen over naar de ceremonie ;) . is alleen wel een klein pretparkje bij, dus schreeuwlelijkerds gegarandeerd. |
|
|
| M_Peror |
Met z'n zessen naar Malaga (of om precies te zijn Nerja) aan de Costa del Sol (tingelingeling!). Iemand nog goeie tips voor wat uitgaan betreft?
2 Blik: Calella is mij ook al twee maal errug goed bevallen :D, jouw vakantie komt vast in orde... |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
ja daar zitten wij ook naar te kijken.... Weet iemand hoe het uitgaansleven daar is? In El Arenal dan, want volgens mij is dat het beste om te doen. Het wordt overal wel mooi voorgespiegeld, maar is het ook zo? |
Basvh gaat waarschijnlijk ook mee ( hij is daar nogal bekend) en volgens hem is het daar erg goed te doen dus....... |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by joesterizor
ik ga dit jaar naar kos... jammer dat ik daardoor niet naar Extrema festival kan :'( :( |
Me too:)
toevallig iemand ooit al een keertje in Kos geweest die wat over het uitgaansleven kan vertellen?? |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Teknikol
misschien Italie en anders niets. Ik zie nog wel of ik zin heb:) |
kep er wel zin in, alleen niet in de reis:( maar kga toch maar |
|
|
| eieregooie |
| Zoals het er nu uitziet ga ik niet op vakantie... |
|
|
| eieregooie |
| Zoals het er nu uitziet ga ik niet op vakantie... |
|
|
| MetzZ_!! |
| Heb 6 jaar Calella achter de rug, de Menfis komt me me neus uit... Heeft wel de heftigste schuimfeesten die ik ooit heb meegemaakt (ben bijna verzopen)... (2 keer, tsss)...:crazy: En de Avenue kix kont! Kwam Tommie Harding daar nog tegen vorig jaar op mijn eerste avond. Maareuh, toch 2 Eivissa dit jaar! Wiieeeeeeeh:stongue: |
|
|
|
|