|
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
15 dagen naar Marmaris |
:D |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| OMG!!! SHEEP :eyes: :eyes: |
|
|
| raoel |
Ik ga 12 dgen naar Malgrat de Mar.
eigenlijk heet het plaatsje waar we zitten Santa Suzanna, maar da ligt tegen Malgrat aan. We zelfs dichter bij het uitgaanscentrum dan de meeste appartementen in Malgrat zelf.
Alst aan mij ligt, maar kweet niet wa de rest wil, gaan wij ook naar lloret dance festival. Ben benieuwd naar de line-up, maar als die zo goed is als vorig jaar :crazy: |
|
|
| Miss Proximus |
telt 8 maanden Mexico ook mee? :D (is pas in oktober)
verder festivals bezoeken in buitenland en als ik geld overheb misschien een stedentrip ofzo (Parijs, Rome), Volgend jaar maar weer een echte vakantie, naar de US, Zweden of Zuid Afrika ofzo.
nu eerst ook fulltime aan de slag in de zomervakantie (als ik iets kan vinden), zodat ik wat extra geld heb voor tijdens m'n stage :)
lang leve reizen!! :D |
|
|
| LowRider |
8 dagies salou :D
heb er zin in |
|
|
| New Wave |
Ah nog geen idee.
Eerst effe zien of ik der wel geld voor heb :) |
|
|
| Chicane |
Vriendinnetje en moi hebben heel wat moeten doorstaan de laatste tijd en veel meegemaakt, dus ga ik het groots aanpakken om haar in de eerste plaats en ons in de tweede plaats eens lekker in de watten te leggen.
Beginnend met een love midweekje Parijs, effe van het moment suprême genieten om later in de zomervakantie door te kachelen naar Barcelona, aldaar boven op de berg mijn geliefde een hele speciale vraag te stellen :D (ze leest dit nooit, dus iedereen mondje dicht svp :p ) en daarna nog heerlijk 2 weken Griekenland eraan plakken in het zeer riante huis van der ouders door te brengen met elkaar (exclusief ouders :D) en het zeer waarschijnlijke goede nieuws te vertellen aan haar opa en oma in Thessaloniki.
En natuurlijk vaste prik een keertje Center Parks of Limburg :D
ik heb er nu al vet veel zin in, zul je zien krijgen we een pleuris zomer niet te filmen.... |
|
|
| Teknikol |
| misschien Italie en anders niets. Ik zie nog wel of ik zin heb:) |
|
|
| mantisnl |
| 2 weken met mn ouders naar tirol:whip: |
|
|
| Switch |
kheb nog helemaal niks gepland, wou eigenlijk met een maat van me naar hongarije gaan, maar aangezien hij nog student is, en ik misschien binnenkort een flatje krijg, zit dat dus op losse schroeven. zal de 2e keer zijn dat ik weer niet naar het buitenland ga, en ik heb die rust erg hard nodig, dus zal wel weer zwaar gefrustreerd zijn in de winter
zat eraan te denken om volgend jaar naar Miami te gaan ofzo....
misschien met een groepje? iemand interesse? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Chicane
Beginnend met een love midweekje Parijs, effe van het moment suprême genieten om later in de zomervakantie door te kachelen naar Barcelona, aldaar boven op de berg mijn geliefde een hele speciale vraag te stellen :D |
Wow Chicane, vet hoor. Zo lang heb je toch nog geen relatie met haar?
Succes iig :D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
En natuurlijk vaste prik een keertje Center Parks of Limburg :D
|
Limburg wtf?
niemand gaat naar Limburg voor de lol, het is dicht bij Belgie!! :D |
|
|
|