|
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
Uhhmm, ik ben ook wel naar Spanje geweest ouwe..........
Ik weet hoe het daar gaat......de vraag is...heb jij wel eens een leuke vakantie in Luxemburg gehad?
Wil je ook mee in mijn dwangbuis :)? |
Niet Luxemburg wel Belgie! 2 ing weken in de zomer en het was geen moer aan!! En met jou wil ik zeker in een dwangbuis. Lijkt me veel leuker dan weer 2 weken naar Belgie. ;)
Ik ga trouwens dit jaar naar Kreta. :D |
|
|
| -TAIS- |
| 10 dagen Schotland voor m'n studie aan het eind van het schooljaar :D:D:D. Verder weet ik nog niet :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Kolkie: geef eens wat locaties, volgens kenners moest ik de rode buslijn volgen? :) |
:haha: :haha:
de rooie buslijn zegtie.. geen idee welke dat is want dr lopen iets van 80 of 90 buslijnen door deze stad :p
ik denk dat ze de rooie METROlijn bedoelen. kon idd wel es fun zijn, want daar zit zo´n leuk heuveltje aan met een GEWELDIG uitzicht over stad en zee incl. kasteel. D´r zijn nog meer mogelijkheden, bv. parc Guëll, maar tprobleem is dat die meuk nog wel es afgesloten is savonds en snachts :( . Is bij de eerste in elk geval niet het geval :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
:haha: :haha:
de rooie buslijn zegtie.. geen idee welke dat is want dr lopen iets van 80 of 90 buslijnen door deze stad :p
ik denk dat ze de rooie METROlijn bedoelen. kon idd wel es fun zijn, want daar zit zo´n leuk heuveltje aan met een GEWELDIG uitzicht over stad en zee incl. kasteel. D´r zijn nog meer mogelijkheden, bv. parc Guëll, maar tprobleem is dat die meuk nog wel es afgesloten is savonds en snachts :( . Is bij de eerste in elk geval niet het geval :) |
Die kasteel wordt het :) Woei, heb je plaatjes ergens? Bedankt voor de tip! |
|
|
| Duke2003 |
ik ga als rookie naar de costa
best wel chill dat ik mag van m'n ouders ben pas 16 en nu al alleen naar spanje... chillheid |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Duke2003
ik ga als rookie naar de costa
best wel chill dat ik mag van m'n ouders ben pas 16 en nu al alleen naar spanje... chillheid |
Zeker nice! Op je 16e naar de costa, das een paradijs. :cool:
En die zin rijmt ook nog... Misschien kan je 'm je motto van deze zomer maken ;) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe
2 Chicane : Woei goo Chicane veel suc6 die vakantie en, zoals Jappio al zei : jou kennende, zal het zkr een romantische vakantie worden.
Ik zelf ga 4,5 week weg ofzo met ouders :D
heenreis van 3 daagjes tuffen met dfe auto en de caravan, dan ergus 10 dagen staan aan de atlantische oceaan in Frankrijk, dan ff Frankrijk van west naar oost oversteken, met 1 overnachting ergus, dan 2 weken in Argeles (Zuid Frankrijk / Middelandse zee) op de camping Le Soleil zitten :D en na die 2 wkeen in 3 daagjes terug tuffen :D
Wordt weer Mooi :D:D |
Argeles Sur Mer? lol die camping is geen ruk aan |
|
|
| Duke2003 |
| das flauw switch, je hebt nu z'n hele vakantie verpest ;) |
|
|
| Original |
lol @ Switch. maar hij heeft wel gelijk + je loopt je schoenzolen kaal voordat je bij de eerste discotheek komt:D
Maar kan ook een andere camping zijn (1 op de 10 campings in Frankrijk heet volgens mijn Le Soleil:whip: ).
Ik heb nog geen idee waarheen we gaan, we zijn altijd laat.
Plannen..... nog nooit van gehoord.
Heeft iemand een aanrader (betaalbaar/goed uitgaan/zon etc.) |
|
|
| Hitman |
Plan A :wij gaan lekker het geouwehoer opzoeken in het zonnige Turkije (wel de goeie kant)
Plan B: Turkije gaat niet door wegens aanhoudend kinderachtig gedrag van de heren Bush en Saddam. In dit geval ga ik de hele zomer partycrashen (het geld moet toch op...) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Hitman
Plan A :wij gaan lekker het geouwehoer opzoeken in het zonnige Turkije (wel de goeie kant)
Plan B: Turkije gaat niet door wegens aanhoudend kinderachtig gedrag van de heren Bush en Saddam. In dit geval ga ik de hele zomer partycrashen (het geld moet toch op...) |
Ik ga zowieso voor plan A!
Ik zie niet echt een reden om Turkije als vakantieland te gaan mijden omdat er in Irak oorlog is.. Tegen die tijd zal het ook wel afgelopen zijn, maar wat dan nog??
De toeristische gebieden in Turkije liggen honderden kilometers van Irak af en wat heeft Turkije nou met Irak te maken.
Ik hoop dat het nog wel een beetje gezellig wordt daar in Turkije en anders ga ik daar maar voor zorgen :p
Het valt me op dat er maar weinig mensen echt ver op vakantie gaan. Vorig jaar waren er toch aardig wat die richting Kreta zijn gevlogen. |
|
|
|
|