return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Chicane
Wie heeft het over trouwen :p

"Kook jij, of kook ik vanavond" kan toch ook heel speciaal zijn?

En daarna lekker nasi uit eigen keuken klaarstomen ofzo :D
Switch
quote:
Originally posted by Chicane
Wie heeft het over trouwen :p

"Kook jij, of kook ik vanavond" kan toch ook heel speciaal zijn?

En daarna lekker nasi uit eigen keuken klaarstomen ofzo :D



PICTURE THIS:

paul en danoes zitten op een grasgroene heuvelige wei te relaxen van de zomerzon, op een geruiten picknick-kleed, de vogels twieten zachtjes op de achtergrond, echt een ideale dag, zegt paul:

"mag ik de wcpapier effe? en draai me effe een sjekkie, wil je?"

:D
kolkiewolkie
2 blik: leuk dorpie :) vorige week nog heel even rondgehobbeld :p

2 chicane: goeie keus! veel geschikte locaties hiero :) !


zelf mijn plannen... sja zoals het er nou uitziet zit ik de laatste 5 dagen hiero alleen (begin juli) (tot die tijd zit ik in Barcelona... eigenlijk ook vakantie dus :D ) en als dat het geval is moet ik van ellende maar al die badplaatsten gaan doen ´om het eens meegemaakt te hebben´ :D

dat zou dan inhouden:

nachtje calella
nachtje salou
nachtje lloret del mar
nachtje Ibiza (CREAM@AMNESIA met Paul van Dyk :eyes: :cool: )

hangt ook van de financiele situatie af ofcourse. verder sowieso niet in de zomer wat, want bij thuiskomst moet er HARD gewerkt worden om centjes te verdienen voor:

1) al die vette festivals in de zomer :eyespop:
2) weekendje stockholm in tweede helft van dit jaar als maat daar zit (als ik aan al die dames denk daro :D
3) weekendje ierland als neef daro zit :D

...OEMF, tegen die tijd is het geld écht op

eigenlijk wil ik ook een keer op wintersport want dat hebbik nog nooit gedaan maar als ik dat zo bekijk kon dat nog wel es een jaartje langer gaan duren :p :o
Chicane
Switch:

!ONEENS

:p



Kolkie: geef eens wat locaties, volgens kenners moest ik de rode buslijn volgen? :)
Dez *DazzLe*
Naar Belgie! WAHEY!
New Wave
quote:
Originally posted by Dez *DazzLe*
Naar Belgie! WAHEY!



Mensen kunnen zeggen wat ze willen, iedereen maar popiejopie naar Spanje maaruh ik ben 2 jaar geleden naar Belgie/Luxemburg geweest, onverwachts een topvakantie gehad! :)
Flipper01
quote:
Originally posted by New Wave
Mensen kunnen zeggen wat ze willen, iedereen maar popiejopie naar Spanje maaruh ik ben 2 jaar geleden naar Belgie/Luxemburg geweest, onverwachts een topvakantie gehad! :)


Een lekkere trektocht door de Belgische ardennen kan inderdaad leuk zijn!
Remy D
quote:
Originally posted by New Wave
Mensen kunnen zeggen wat ze willen, iedereen maar popiejopie naar Spanje maaruh ik ben 2 jaar geleden naar Belgie/Luxemburg geweest, onverwachts een topvakantie gehad! :)

Maar jij bent dan ook wel aardig zwakzinnig en heb geen oog voor wat echt leuk is. Dus als jij patat bakken in een 1 of ander belgisch dorpje leuk vind zal ik je verder maar in je waarde laten voordat je weer doordraait en je weer een maand in zo'n dwangbuis moet. :haha:
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Chicane
...en daarna nog heerlijk 2 weken Griekenland eraan plakken in het zeer riante huis van der ouders door te brengen met elkaar (exclusief ouders :D) en het zeer waarschijnlijke goede nieuws te vertellen aan haar opa en oma in Thessaloniki.

En natuurlijk vaste prik een keertje Center Parks of Limburg :D



Kan je die vraag niet beter helemaal aan het eind stellen? Dikke kans dat ze nee zegt natuurlijk... Heb je iig nog een toffe vakantie ;)


Heb zelf nog geen plannen. Ga eerst even afwachten hoeveel geld ik ga hebben, wanneer ik kan ivm studie-activiteiten en wie er allemaal nog meer geen plannen hebben tegen die tijd :p
New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
Maar jij bent dan ook wel aardig zwakzinnig en heb geen oog voor wat echt leuk is. Dus als jij patat bakken in een 1 of ander belgisch dorpje leuk vind zal ik je verder maar in je waarde laten voordat je weer doordraait en je weer een maand in zo'n dwangbuis moet. :haha:


Uhhmm, ik ben ook wel naar Spanje geweest ouwe..........
Ik weet hoe het daar gaat......de vraag is...heb jij wel eens een leuke vakantie in Luxemburg gehad?
Wil je ook mee in mijn dwangbuis :)?

TrAnCeNeVeRdIe
2 Chicane : Woei goo Chicane veel suc6 die vakantie en, zoals Jappio al zei : jou kennende, zal het zkr een romantische vakantie worden.

Ik zelf ga 4,5 week weg ofzo met ouders :D

heenreis van 3 daagjes tuffen met dfe auto en de caravan, dan ergus 10 dagen staan aan de atlantische oceaan in Frankrijk, dan ff Frankrijk van west naar oost oversteken, met 1 overnachting ergus, dan 2 weken in Argeles (Zuid Frankrijk / Middelandse zee) op de camping Le Soleil zitten :D en na die 2 wkeen in 3 daagjes terug tuffen :D

Wordt weer Mooi :D:D
ahp2002
2 weken Miami in Florida, USA

4 sterren hotel plus 2 weken autootje..

wordt wel leuk gok ik :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement