return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Chicane

Kolkie: geef eens wat locaties, volgens kenners moest ik de rode buslijn volgen? :)


Je hebt in barça echt wel een rooie en blauwe buslijn.. Dat zijn die bussen met open dak die langs al die bezienswaardigheden gaan. Als ik jou was Paul, dan had ik lekker mn autootje gepakt, een stuk verder gereden en dan ergens tussen de rotsen op een heel stil strandje een aanzoek gedaan en daarna de wip van mn leven gemaakt.. whehe

maar goed dat zou ik doen dan :D :rolleyes:
Jappio
Oja, waarschijnlijk gaat de trip nog wat verder, naar Portugal, tenminste.. als dat een beetje aan te rijden is. Schijnt volop goedkoop te zijn daarzo, en je kan gewoon met Euro's betalen whehe

Maar dat zien we tegen die tijd wel weer :)
MaGiK54
De kogel is door de kerk we gaan met zijn drieen naar Cancun Mexico, alleen de periode is nog niet helemaal duidelijk, vanwege het regen seizoen. Hoe het er nu uit ziet gaan we in september of oktober. Lekker in een vijfsterren hotel vertoeven, all-inclusive. Lang leve de luxe voor twee weken.
robin
ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland :whip: dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote :whip: heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen :whip: zn zus ken k al helemaal niet uitstaan :whip:

bah!
basd
quote:
Originally posted by robin
ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland :whip: dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote :whip: heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen :whip: zn zus ken k al helemaal niet uitstaan :whip:

bah!


Ach ja, later als je groot bent he :p
New Wave
Nou heb ik toevallig zaterdag afspraken gemaakt voor de vakantie.
Ik ga een paar dagen naar het rustige Luxemburg.
Dezelfde camping waar ik 2 jaar geledne ook geweest ben.
Wordt weer leuk :)
snitz
waarschijnlijk weekje mallorca maar nog nix is zeker
Three 'O Three
quote:
Originally posted by snitz
waarschijnlijk weekje mallorca maar nog nix is zeker


ja daar zitten wij ook naar te kijken.... Weet iemand hoe het uitgaansleven daar is? In El Arenal dan, want volgens mij is dat het beste om te doen. Het wordt overal wel mooi voorgespiegeld, maar is het ook zo?
arj1o1
zeeland
Blik
quote:
Originally posted by Blik
2 weken Calella, Spanje



En 5 dagen Egmond aan Zee met mijn vriendin

ben dus weg van 29-6 t/m 4-7 en van 14-7 t/m 30-7

Jappio
quote:
Originally posted by robin
ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland :whip: dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote :whip: heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen :whip: zn zus ken k al helemaal niet uitstaan :whip:

bah!


maar wij hoeven ons niet meer te irriteren aan die kutposts van je :whip:
Ding Chavez
11 daagjes Bodrum voor mij. Eens kijken of er eens wat anders dan dj ahmed draait in de halikarnas :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement