return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 10)
View this Thread in Original format
Rising
Thanks to our friends from the belguim forum:

Airwave - When Things Go Wrong (2003 Remix)

:eyes:

w00000000t!
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
Thanks to our friends from the belguim forum:

Airwave - When Things Go Wrong (2003 Remix)

:eyes:

w00000000t!

רמיקס חמוד לאללה !

אבל עדיין אני חולה על המקורי - פשוט טראק ענננק !
:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
רמיקס חמוד לאללה !

אבל עדיין אני חולה על המקורי - פשוט טראק ענננק !
:)


המקורי גם מ-2003 לא..??
יצא בינואר נראה לי...
או בדצמבר 2002
oDrori
תאכלו את זה:::::


Veracocha - Carte Blanche (System F remix)
DJ_Yuval
חבר'ה שכחתם לגמרי מהטראק הזה:

Nu-NRG - Connective

חבל על הזמן

:eyes: :eyes: :eyes:

טוב לשים בסיום של סט
לקח לי שנים להשיג אותו.. בסוף הביא לי חבר שבן דוד שלו הביא לו מהולנד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
חבר'ה שכחתם לגמרי מהטראק הזה:

Nu-NRG - Connective

חבל על הזמן

:eyes: :eyes: :eyes:

טוב לשים בסיום של סט
לקח לי שנים להשיג אותו.. בסוף הביא לי חבר שבן דוד שלו הביא לו מהולנד


אז לא הבנתי
זה כבר השתחרר או לא?!
הוא הביא לך את הויניל?
תשחרר אתה אם זה לא השתחרר כבר ;)
nimrod levi
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
חבר'ה שכחתם לגמרי מהטראק הזה:

Nu-NRG - Connective

חבל על הזמן

:eyes: :eyes: :eyes:

טוב לשים בסיום של סט
לקח לי שנים להשיג אותו.. בסוף הביא לי חבר שבן דוד שלו הביא לו מהולנד


איך הולנד איך?
רק לואן דייק וניו אנרג'י עצמם יש את זה...
אז אתה הבאת את זה מהולנד?!?
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
תאכלו את זה:::::


Veracocha - Carte Blanche (System F remix)

יא אלללה !!!

אבל בעסה למה זה טראק שממש לא צריך להיות לו רמיקס ... הוא
צריך להישאר טהור ומקודש !

quote:
Originally posted by DJ_Yuval
חבר'ה שכחתם לגמרי מהטראק הזה:

Nu-NRG - Connective

חבל על הזמן



מי שכח ?!?
:

quote:
Originally posted by luckystrike


טראק שאני ממש מחכה לו :
Nu-NRG - Connective



quote:
Originally posted by nimrod levi
איך הולנד איך?
רק לואן דייק וניו אנרג'י עצמם יש את זה...
אז אתה הבאת את זה מהולנד?!?


שאלה טובה ^
...
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז לא הבנתי
זה כבר השתחרר או לא?!
הוא הביא לך את הויניל?
תשחרר אתה אם זה לא השתחרר כבר ;)



יש לי את זה מויניל לא יודע איך בן דוד שלו השיג! הוא העתיק את זה למחשב וחבר שלי שלח לי בסולסיק! אני מדבר אמת זה 7 דקות המלא

איך אני משחרר את זה ??
Rising
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
יש לי את זה מויניל לא יודע איך בן דוד שלו השיג! הוא העתיק את זה למחשב וחבר שלי שלח לי בסולסיק! אני מדבר אמת זה 7 דקות המלא

איך אני משחרר את זה ??


עדיף שלא תשחרר

אבל אם אתה מתעקש אני יסדר לו שחרור
תיצור איתי קשר.

DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Rising
עדיף שלא תשחרר

אבל אם אתה מתעקש אני יסדר לו שחרור
תיצור איתי קשר.


סתם שאלתי אני לא באמת הולך לשחרר את זה אני רוצה להיות מאניק כמו פיוידי
:D :D :D
Biondo
כן הא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement