return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 9)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
עדיין קצת עובר-הייפ במיוזיק סקשן אבל זה באמת טוב
:)


מסכים איתך אחי...
check this oded:
02-andy_moor_-_no_more_(kenny_shifter_mix)-tronik
luckystrike
תודה אחי :)

דרך אגב
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbor Mix)
יצא כבר נכון ?

בכל מקרה מחכה ל
Planisphere - NYE (Original mix)
הממממממ :)

steve helstrip feat..?? - Magnetica

הממממממ X 2 :) :)


ודרך אגב
Signum - Push Through
שזה בעצם
COSMOS
משתחרר ב25 באוגוסט ...
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike

דרך אגב
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbor Mix)
יצא כבר נכון ?



כן..
יצא כבר מלפני יותר מחודש וחצי אם אני לא טועה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן..
יצא כבר מלפני יותר מחודש וחצי אם אני לא טועה

ידעתי כי חשבתי שהורדתי את כל הרמיקסים והיה חסר לי את
זה משום מה למרות שזכרתי שזה יצא ...




ויא אללה שגבריאל ודרדסן כבר יוצא את האלבום שלהם סעמק !
תחשבו - חמישה טראקים עם הווקאלים של זאתי ממוטורסייקל
הם הקליטו כבר !
:)
luckystrike
מישהוא שמע פה את הווקאל המטורף ב

blank & jones - summersun ?

פשוט ענננק !
בטח יעשו לזה עוד רמיקסים!
טראק ממש נחמד ומפתיע משני אלה
אבל הווקאל עננננק !

נ.ב סורי על הפוסט הכפול ...

:rolleyes:


גם
RMB - reality (blank & jones)
היה מפתיע לטובה ...
נחכה לאלבום שלהם :)
luckystrike
agnelli and nelson - holding onto nothing

יא אלללללההההההה .....
:):):)
luckystrike
סורי אבל עוד תוספות שהולכים לצאת :

דיסק חדש של
BT
שהולך לצאת באוגוסט ... :)
אמור להיות בסט !

חוץ מזה :

Mike Shiver - Feelings (Cosmicman Remix)
Ian van dahl - i can't let you go (push remix)

Andain- Beautiful Things (Magik Muzik Remix)
אאאההההההה !!!!

Paul van Dyk - Connected
הולך לצאת בספטמבר עם רמיקס של מרקו וי !

Darren Tate - Prayer For A God
משתחרר בקרוב על ויניל ביחד עם

Orion - Elevation !!!!

סוף סוף טראק חדש תחת אוריון !!!
יאאאא אללללההה אני מת !
Rising
Avril_Lavigne-Im_With_You__Leama_And_Moor_Mixes-Promo_Vinyl-2003-TGX

יצא חברים :)
oDrori
quote:
Originally posted by Rising
Avril_Lavigne-Im_With_You__Leama_And_Moor_Mixes-Promo_Vinyl-2003-TGX

יצא חברים :)

גדול אח"ש, תודה :) ד"א נראה שזה בוטלג כי לפי מה שמישהו אמר בדיסקוס של הרליסים החדשים אווריל מאוד אנטי- אלקטרוני...
luckystrike
quote:
Originally posted by luckystrike


steve helstrip feat..?? - Magnetica



Steve Helstrip feat Jacob & Mendez - Magnetica
... הולך להשתחרר תחת התווית של ארמין ביולי-אוגוסט ... :)
מת לשמוע איך זה ...

טוב עוד כמה דברים שאני מחכה להם :

Goldenscan - Only With You
Goldenscan - Halcyon

שניים חדשים שלהם מעניין איך יהיו ... :)

Motorcycle - Imagination

יא - אללללללה !!!!!!!!!!!!!!!
אאאאהההההההההההההההההה

Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye (DarkMAtter remix)
רמיקס חדש ... הולך לצאת ...

עוד כמה :
Solar Factor - Fashion Slam
Lolo - Extended horizon
Fire and ice - A new beginning
unknown artist - in my skin (vincent de moor remix)


טראק שאני ממש מחכה לו :
Nu-NRG - Connective
ענננננננקקקק !!!!!!!


ronald van gelderen - sustain
עודד בהמשך לשיחה שלנו מאתמול - "הילד" של קורסטן אה ?
קיצר קיד וישס מאחוריו ומעניין איך הטראק הזה ...
יוצא ב28 ביולי תחת התווית של פרי ... טסונאמי ...

עוד שניים שאני ממממממש מחכה להם :
Push - Journey Of Life (Original, Mauro Picotto & Rank 1 Remix)
יאללה רמיקס של ראנק 1 !!!!!!!!!!!!!!
צריך להיות משהוא טוב !

SolarStone v. Scott Bond - 3rd Earth ( Marco V Rmx)

ומהאלבום של אנדיין בקרוב :
andain - time
andain - you once told me
andain - ave maria
andain - make me


Mauro Picotto - New Time New Place
אומרים שזה טראק תותח שפיקוטו חזר לימיו הטובים
נראה איך זה :)

Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye (DarkMAtter remix)
רמיקס חדש ... הולך לצאת ...


איך אתה יודע?

ובקשר
Mauro Picotto - New Time New Place

יצא...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye (DarkMAtter remix)
רמיקס חדש ... הולך לצאת ...


כזה רמיקס מדהים!!!!!!!!
אני זוכר שארמין היה חורש עליו בתחילת השנה...
אבל הרבה זמן לא שמעתי על זה... אז שכחתי ממנו :)

אבל רמיקס בנזונה!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement