|
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עדיין קצת עובר-הייפ במיוזיק סקשן אבל זה באמת טוב
:) |
מסכים איתך אחי...
check this oded:
02-andy_moor_-_no_more_(kenny_shifter_mix)-tronik |
|
|
| luckystrike |
תודה אחי :)
דרך אגב
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbor Mix)
יצא כבר נכון ?
בכל מקרה מחכה ל
Planisphere - NYE (Original mix)
הממממממ :)
steve helstrip feat..?? - Magnetica
הממממממ X 2 :) :)
ודרך אגב
Signum - Push Through
שזה בעצם
COSMOS
משתחרר ב25 באוגוסט ...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב
Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbor Mix)
יצא כבר נכון ?
|
כן..
יצא כבר מלפני יותר מחודש וחצי אם אני לא טועה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן..
יצא כבר מלפני יותר מחודש וחצי אם אני לא טועה |
ידעתי כי חשבתי שהורדתי את כל הרמיקסים והיה חסר לי את
זה משום מה למרות שזכרתי שזה יצא ...
ויא אללה שגבריאל ודרדסן כבר יוצא את האלבום שלהם סעמק !
תחשבו - חמישה טראקים עם הווקאלים של זאתי ממוטורסייקל
הם הקליטו כבר !
:) |
|
|
| luckystrike |
מישהוא שמע פה את הווקאל המטורף ב
blank & jones - summersun ?
פשוט ענננק !
בטח יעשו לזה עוד רמיקסים!
טראק ממש נחמד ומפתיע משני אלה
אבל הווקאל עננננק !
נ.ב סורי על הפוסט הכפול ...
:rolleyes:
גם
RMB - reality (blank & jones)
היה מפתיע לטובה ...
נחכה לאלבום שלהם :) |
|
|
| luckystrike |
agnelli and nelson - holding onto nothing
יא אלללללההההההה .....
:):):) |
|
|
| luckystrike |
סורי אבל עוד תוספות שהולכים לצאת :
דיסק חדש של
BT
שהולך לצאת באוגוסט ... :)
אמור להיות בסט !
חוץ מזה :
Mike Shiver - Feelings (Cosmicman Remix)
Ian van dahl - i can't let you go (push remix)
Andain- Beautiful Things (Magik Muzik Remix)
אאאההההההה !!!!
Paul van Dyk - Connected
הולך לצאת בספטמבר עם רמיקס של מרקו וי !
Darren Tate - Prayer For A God
משתחרר בקרוב על ויניל ביחד עם
Orion - Elevation !!!!
סוף סוף טראק חדש תחת אוריון !!!
יאאאא אללללההה אני מת ! |
|
|
| Rising |
Avril_Lavigne-Im_With_You__Leama_And_Moor_Mixes-Promo_Vinyl-2003-TGX
יצא חברים :) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Rising
Avril_Lavigne-Im_With_You__Leama_And_Moor_Mixes-Promo_Vinyl-2003-TGX
יצא חברים :) |
גדול אח"ש, תודה :) ד"א נראה שזה בוטלג כי לפי מה שמישהו אמר בדיסקוס של הרליסים החדשים אווריל מאוד אנטי- אלקטרוני... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by luckystrike
steve helstrip feat..?? - Magnetica
|
Steve Helstrip feat Jacob & Mendez - Magnetica
... הולך להשתחרר תחת התווית של ארמין ביולי-אוגוסט ... :)
מת לשמוע איך זה ...
טוב עוד כמה דברים שאני מחכה להם :
Goldenscan - Only With You
Goldenscan - Halcyon
שניים חדשים שלהם מעניין איך יהיו ... :)
Motorcycle - Imagination
יא - אללללללה !!!!!!!!!!!!!!!
אאאאהההההההההההההההההה
Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye (DarkMAtter remix)
רמיקס חדש ... הולך לצאת ...
עוד כמה :
Solar Factor - Fashion Slam
Lolo - Extended horizon
Fire and ice - A new beginning
unknown artist - in my skin (vincent de moor remix)
טראק שאני ממש מחכה לו :
Nu-NRG - Connective
ענננננננקקקק !!!!!!!
ronald van gelderen - sustain
עודד בהמשך לשיחה שלנו מאתמול - "הילד" של קורסטן אה ?
קיצר קיד וישס מאחוריו ומעניין איך הטראק הזה ...
יוצא ב28 ביולי תחת התווית של פרי ... טסונאמי ...
עוד שניים שאני ממממממש מחכה להם :
Push - Journey Of Life (Original, Mauro Picotto & Rank 1 Remix)
יאללה רמיקס של ראנק 1 !!!!!!!!!!!!!!
צריך להיות משהוא טוב !
SolarStone v. Scott Bond - 3rd Earth ( Marco V Rmx)
ומהאלבום של אנדיין בקרוב :
andain - time
andain - you once told me
andain - ave maria
andain - make me
Mauro Picotto - New Time New Place
אומרים שזה טראק תותח שפיקוטו חזר לימיו הטובים
נראה איך זה :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye (DarkMAtter remix)
רמיקס חדש ... הולך לצאת ...
|
איך אתה יודע?
ובקשר
Mauro Picotto - New Time New Place
יצא... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye (DarkMAtter remix)
רמיקס חדש ... הולך לצאת ...
|
כזה רמיקס מדהים!!!!!!!!
אני זוכר שארמין היה חורש עליו בתחילת השנה...
אבל הרבה זמן לא שמעתי על זה... אז שכחתי ממנו :)
אבל רמיקס בנזונה!!!! |
|
|
|
|