return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 11)
View this Thread in Original format
oDrori
חבר'ה הדשות הטובות לא מפסיקות לזרום!!!
יחד עם הרמיקס של סיסטם אף הולך לצאת רמיקס של לא אחר מאשר

Ronald Van Gelderen
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חבר'ה הדשות הטובות לא מפסיקות לזרום!!!
יחד עם הרמיקס של סיסטם אף הולך לצאת רמיקס של לא אחר מאשר

Ronald Van Gelderen
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


נחמד נחמד
אני מקוה שזה יהיה בסגנון פרוסיד כזה...
יכול להיות מגניב... :)
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נחמד נחמד
אני מקוה שזה יהיה בסגנון פרוסיד כזה...
יכול להיות מגניב... :)


הוא קצת חוזר על עצמו עם הבאס ליין המונוטוני הזה
יש לי הרגשה הוא יהרוס את זה אחושרמוטה
ניתן לו צ'אנס? :disbelief
luckystrike
לא צריך לזה רמיקס בכלל לא של סיסטם ולא של קיד וישס ...
luckystrike
טוב עוד קצת שיחרורים

ב 18 לאגוסט יוצא

ANTIDOTE - PARAGLIDER
מאחורי
ANTIDOTE
עומדים
L-VEE AND MARNIK
אז תצפו למשהוא איכות !


טיאסטו עומד להוציא רמיקס לסקין
Skin - Faithfulness (Tiכsto Mix)


8-11-2003 ב
Yves Deruyter & Marcel Woods present Frequence - Frequence



Firewall - Sincere (pulser mix)
יוצא ב-8 לספטמבר ... 2003 מן הסתם :)


Armin van Buuren - 76 Album Sampler Part 2 [Armind]
הולך לצאת ב11 באוגוסט ...
Includes:
A. Slipstream feat. Airwave
B.1 Stay feat. Krezip
B.2 Never Wanted This feat. Justine Suissa


Jose Amnesia - The Eternal
מתי ה
NU-NRG
רמיקס לזה משתחרר!?

ב8 לספטמבר יוצא הסינגל של פיוידי
Paul van Dyk - Connected

וב-22 האלבום שלו :
Paul van Dyk - Reflection (Album)



:)
oDrori
הרמיקס של ניו אנרג'י לא הלהיב אותי... בבי סייד יש את הרמיקס של תומאס דאט ... נראה מה הוא יכול
luckystrike
quote:
Originally posted by luckystrike


Armin van Buuren - 76 Album Sampler Part 2 [Armind]


B.1 Stay feat. Krezip




מישהוא שמע את זה ?!?!?
נשמע לי ענננק !
אני חולה על המקורי של קרזיפ איזה קטע מה זה רמיקס לזה ??!?
oDrori
הלייבל
Positiva
עומד לערוך חגיגות עשור וביקש מכל מני אומנים לעשות רמיקסים לקלאסיקות שהשתחררו בפוסיטיבה... ביניהם כמה מהמדוברים בט'רד:

Carte Blanche >>> Kid Vicous
1998 >>> Ronski Speed

ובנוסף
BBE - Seven Days... >>> Ferry remix >>> הושמע בסנסיישן. המיקס הכי טוב עד כה
Lange - I Believe >>> 2003 Lange remix >>> אני מחכה לזה :)
Marc Et Claude - LA >>> Corderoy remix >>> נראה אם הם יכולים לחזור על ההצלחה של
Sweetest Dreams!

ואפילו
Brainbug - Nightmare
הולך לקבל רמיקסים חדשים :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by oDrori
הלייבל
Positiva
עומד לערוך חגיגות עשור וביקש מכל מני אומנים לעשות רמיקסים לקלאסיקות שהשתחררו בפוסיטיבה... ביניהם כמה מהמדוברים בט'רד:

Carte Blanche >>> Kid Vicous
1998 >>> Ronski Speed

ובנוסף
BBE - Seven Days... >>> Ferry remix >>> הושמע בסנסיישן. המיקס הכי טוב עד כה
Lange - I Believe >>> 2003 Lange remix >>> אני מחכה לזה :)
Marc Et Claude - LA >>> Corderoy remix >>> נראה אם הם יכולים לחזור על ההצלחה של
Sweetest Dreams!


אני חושב שאני חייב להסכים עם מורן

יש טראקים שממש ממש חבל להוציא להם גרסאות חדשות....
זה הורס תטעם הטוב שיש מאותו טראק...

אני באופן כללי חושב שכל האופנה החדשה של הוצאות מחודשות של טראקים צריכה להפסק או לפחות להתמתן....
יותר טראקים מקוריים לא יזיקו....
ואפילו
Brainbug - Nightmare
הולך לקבל רמיקסים חדשים :)
KosmiK-G8
אופסס...

בטעות משרשמתי נכנס לציטוט...
סורי
:D

luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori


ובנוסף
BBE - Seven Days... >>> Ferry remix >>> הושמע בסנסיישן. המיקס הכי טוב עד כה
Lange - I Believe >>> 2003 Lange remix >>> אני מחכה לזה :)
Marc Et Claude - LA >>> Corderoy remix >>> נראה אם הם יכולים לחזור על ההצלחה של
Sweetest Dreams!



הרמיקס של
BBE
באמת מצויין ומחדש יחסית :)

ואני לא מאמין שלאנג' מוציא רמיקס חדש !!!
אאאאהההההההה
איזה קלאסיקה יא אללללה !

אילן חאלאס עם הפוסטים הכפולים ואם אתה עושה טעות תתקן
אותה ותמחוק את הפוסטים שלך ...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
אילן חאלאס עם הפוסטים הכפולים ואם אתה עושה טעות תתקן
אותה ותמחוק את הפוסטים שלך ...


איך מוחקים פוסט.?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement