return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 8)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Sniper
אתה בטוח אחי
?

כן הרי יש לי אותו מתוך הסאונד טראק של ה
animatrix
וזה שירים באיכות רגילה.. יענו טובה
דבר איתי באיי סי קיו אני ישלח לך ותגיד לי אם זה טוב או לא
Rising
שירן אחי אני כמעט בטוח שזאת עריכה של חבר שלי.....
מקווה מאוד שאני טועה
skelz
quote:
Originally posted by luckystrike
מתי כבר וינסנט יוציא את

vincent de moore - crystal clouds ???

איזה טראק ענננק יא אללה ...
פשוט לבכות - איזה יופי !!!
אאאאאאהההה


אני מניח שדיי חיכית לרגע הזה
זה יוצא בספטמבר כנראה בלייבל של ארמין תחת השם
Questia - Crystal Clouds

קיצור... פיצוציםםםםםםםם
ד"א
אני מחכה לזה בדיוק כמוך :)
luckystrike
quote:
Originally posted by skelz
Delerium - After All (Jaron Inc. Mix)
בלי שום ספק :)

וכמובן..
KMC - Get Better (G&M Project Mix)

Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix)


הרמיקס של ירון מעפן לפי דעתי ...
ממש לא אהבתי אותו ...

השניים האחרים פצצות אני גם מחכה להם כבר :)

quote:
Originally posted by skelz
אני מניח שדיי חיכית לרגע הזה
זה יוצא בספטמבר כנראה בלייבל של ארמין תחת השם
Questia - Crystal Clouds

קיצור... פיצוציםםםםםםםם
ד"א
אני מחכה לזה בדיוק כמוך :)


תודה על האינפו אחי :)
טראק עננננק - מיוחד , משנה ואיכותי ...
וינסנט רולז ! :)
Scorchio
quote:
Originally posted by skelz
Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix)
זה פשוט.. עצוםםם
רימיקס כל כך טוב לטראק אדיר



יצא היום

איזה מלך!!!!
skelz
quote:
Originally posted by Scorchio
יצא היום

איזה מלך!!!!


כןןןןן
איך ג'ון או ביר נתן להם עם זה בראש ב ASOT 100
בכללללללל
ב Haak - Frenzy
הקהל השתגעעעעעע

quote:
Originally posted by Rising
Oxygen Feat. Ariel Cybana - Inside Me (Barry Gilbey Remix)

:(

mike - turn the lights off!!!!!!!!! :nervous:

יאלללההההההה צאו !!


M.I.K.E - Turn the lights off
מייק הוא גאון לפי דעתי.. גאון מוזיקלי
ויהיו עוד מלא שיסכימו איתי
זה יוצא בלייבל של ארמין בספטמבר :)
skelz
Push - Journey of life
ואני בטוח שאני לא היחיד שמחכה לזה.
בכל אופן
ב 14 ביולי זה משתחרר
ויהיה גם רימיקס של ראנק 1
עכשיו אני מקווה שאתם קוראים תפוסט הזה
אתם יוצאים ממנו בשולם ועוברים לאחד אחר :>

רימיקס של ראנק 1!!!!!!!!!!!!!
אתם קולטים מזה???
איזה גדוללל
GLoBaL-MUZiK
לא יודע למה אתם אוהבים את זה, אני אישית מחכה לקצת האוס איכותי כמו

Medway - Trauma
יש ריפ מלא שמסתובב אבל זה הרמיקס של קאמיקאלי, אני מחכה לזה של אינקפיש

Pqm - You Are Sleeping (Luke Chable Insomnia Mix)
שיצא כבר ריבונו של עולאם
oDrori
Avril Lavigne - I'm With You (Leama & Moor remix)

פאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק זה טוב חבר'ה מצסתובב ריפ מסט של אוקנפולד, חפשו בהאב... זה פשוט ענק... איך שהם הסתדרו עם השלושה רבעים פשוט מדהים

EDIT
קבלוווווווווווווווווווווווווווו את זה::::
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix) !!!!
OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG
Scorchio
Haak - Frenzy

הבחורצ'יק הזה מהפורום
אני מת עליו

luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
Avril Lavigne - I'm With You (Leama & Moor remix)

פאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק זה טוב חבר'ה מצסתובב ריפ מסט של אוקנפולד, חפשו בהאב... זה פשוט ענק... איך שהם הסתדרו עם השלושה רבעים פשוט מדהים


שמעתי וזה חמוד לאללה
...
עדיין קצת עובר-הייפ במיוזיק סקשן אבל זה באמת טוב
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by luckystrike


AFTERBURN - SUMMER SUN
שהולך להשתחרר !
טראק עננננק !
אגנלי ונלסון מאחוריו למי שלא ידע פשוט טראק טוב !



נו כבר סעמ'ק איזה טראק עננננננננקקקקקק
יא אללללללללהההה !!!!!
שייצא כבר ראאבאבאבאבאבאק !!!

אגנלי ונלסון פשוט תותחים !

אני מתעלף במקום אם אני שומע בדיסקוטק ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement