|
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Sniper
אתה בטוח אחי
? |
כן הרי יש לי אותו מתוך הסאונד טראק של ה
animatrix
וזה שירים באיכות רגילה.. יענו טובה
דבר איתי באיי סי קיו אני ישלח לך ותגיד לי אם זה טוב או לא |
|
|
| Rising |
שירן אחי אני כמעט בטוח שזאת עריכה של חבר שלי.....
מקווה מאוד שאני טועה |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מתי כבר וינסנט יוציא את
vincent de moore - crystal clouds ???
איזה טראק ענננק יא אללה ...
פשוט לבכות - איזה יופי !!!
אאאאאאהההה |
אני מניח שדיי חיכית לרגע הזה
זה יוצא בספטמבר כנראה בלייבל של ארמין תחת השם
Questia - Crystal Clouds
קיצור... פיצוציםםםםםםםם
ד"א
אני מחכה לזה בדיוק כמוך :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by skelz
Delerium - After All (Jaron Inc. Mix)
בלי שום ספק :)
וכמובן..
KMC - Get Better (G&M Project Mix)
Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix)
|
הרמיקס של ירון מעפן לפי דעתי ...
ממש לא אהבתי אותו ...
השניים האחרים פצצות אני גם מחכה להם כבר :)
| quote: | Originally posted by skelz
אני מניח שדיי חיכית לרגע הזה
זה יוצא בספטמבר כנראה בלייבל של ארמין תחת השם
Questia - Crystal Clouds
קיצור... פיצוציםםםםםםםם
ד"א
אני מחכה לזה בדיוק כמוך :) |
תודה על האינפו אחי :)
טראק עננננק - מיוחד , משנה ואיכותי ...
וינסנט רולז ! :) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by skelz
Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix)
זה פשוט.. עצוםםם
רימיקס כל כך טוב לטראק אדיר |
יצא היום
איזה מלך!!!! |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יצא היום
איזה מלך!!!! |
כןןןןן
איך ג'ון או ביר נתן להם עם זה בראש ב ASOT 100
בכללללללל
ב Haak - Frenzy
הקהל השתגעעעעעע
| quote: | Originally posted by Rising
Oxygen Feat. Ariel Cybana - Inside Me (Barry Gilbey Remix)
:(
mike - turn the lights off!!!!!!!!! :nervous:
יאלללההההההה צאו !! |
M.I.K.E - Turn the lights off
מייק הוא גאון לפי דעתי.. גאון מוזיקלי
ויהיו עוד מלא שיסכימו איתי
זה יוצא בלייבל של ארמין בספטמבר :) |
|
|
| skelz |
Push - Journey of life
ואני בטוח שאני לא היחיד שמחכה לזה.
בכל אופן
ב 14 ביולי זה משתחרר
ויהיה גם רימיקס של ראנק 1
עכשיו אני מקווה שאתם קוראים תפוסט הזה
אתם יוצאים ממנו בשולם ועוברים לאחד אחר :>
רימיקס של ראנק 1!!!!!!!!!!!!!
אתם קולטים מזה???
איזה גדוללל |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
לא יודע למה אתם אוהבים את זה, אני אישית מחכה לקצת האוס איכותי כמו
Medway - Trauma
יש ריפ מלא שמסתובב אבל זה הרמיקס של קאמיקאלי, אני מחכה לזה של אינקפיש
Pqm - You Are Sleeping (Luke Chable Insomnia Mix)
שיצא כבר ריבונו של עולאם |
|
|
| oDrori |
Avril Lavigne - I'm With You (Leama & Moor remix)
פאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק זה טוב חבר'ה מצסתובב ריפ מסט של אוקנפולד, חפשו בהאב... זה פשוט ענק... איך שהם הסתדרו עם השלושה רבעים פשוט מדהים
EDIT
קבלוווווווווווווווווווווווווווו את זה::::
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix) !!!!
OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG |
|
|
| Scorchio |
Haak - Frenzy
הבחורצ'יק הזה מהפורום
אני מת עליו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
Avril Lavigne - I'm With You (Leama & Moor remix)
פאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק זה טוב חבר'ה מצסתובב ריפ מסט של אוקנפולד, חפשו בהאב... זה פשוט ענק... איך שהם הסתדרו עם השלושה רבעים פשוט מדהים
|
שמעתי וזה חמוד לאללה
...
עדיין קצת עובר-הייפ במיוזיק סקשן אבל זה באמת טוב
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by luckystrike
AFTERBURN - SUMMER SUN
שהולך להשתחרר !
טראק עננננק !
אגנלי ונלסון מאחוריו למי שלא ידע פשוט טראק טוב !
|
נו כבר סעמ'ק איזה טראק עננננננננקקקקקק
יא אללללללללהההה !!!!!
שייצא כבר ראאבאבאבאבאבאק !!!
אגנלי ונלסון פשוט תותחים !
אני מתעלף במקום אם אני שומע בדיסקוטק ... |
|
|
|
|