return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אני כבר די גדול.... ;)



חחחחח
פשושי שלי כבר ילד גדול?:):D
אאאאווו.. איזה חמוד
Sniper
לא לוקח ברצינות.
מממ לגדל אותך אני אולי לא יכול
אבל צעיר אתה לא יכול לקרוא לי:P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחח
פשושי שלי כבר ילד גדול?:):D
אאאאווו.. איזה חמוד


די נו די אוף נו תמשיכי די נו אוף :p
luckystrike
איך אף אחד לא מתלהב מ

Paul van Dyk vs. Second Sun - Crush [Vandit]


כאילו אלוהים אני מינימום מצפה לטראק השנה !!!

סקונד סאן הקודם היה טראק פשוט בססססט !!!
ועוד עם ואן דייק אהההההה
כמה אני מחכה לזה !!!


עוד טראק עננננק אבל עננננק שהולך לצאת :

Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)

אם מישהוא שמע את זה הוא יודע על מה אני מדבר !
אחלה טראק !!!
יש שם כניסה רצחנית !!!!
יותר טוב מהרמיקס שלהם לסאןבליינד !!!


והטראק שאני הככככייי מחכה לו - האנט'ם של סנסיישן הקרוב
אמרו לי משהוא מטורף !
ראנק 1 מאחורי זה וזה אמור להיות פצצה !
מלודיה של איזה מוזיקה קלאסית כזאת ....

מישהוא שמע ?
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike


עוד טראק עננננק אבל עננננק שהולך לצאת :

Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)



יש לי את זה אחי אם תרוצה תחבר לאי סי קיו אני ישלח לך
:P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
עוד טראק עננננק אבל עננננק שהולך לצאת :

Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)

אם מישהוא שמע את זה הוא יודע על מה אני מדבר !
אחלה טראק !!!
יש שם כניסה רצחנית !!!!
יותר טוב מהרמיקס שלהם לסאןבליינד !!!


טיפה הגזמת אבל בקטנות...
וזה יצא כבר...
KosmiK-G8
חברה למה לא המשכתם לעדכן בטרד הזה.... חבל בכל מקרה אני מרשה לעצמי להחזיר אותו לעניינים

מתי יוצא vincent de moor crystal clouds

kansai - remember the night

תמשיכו כאן עם הטרד הזה אחים שלי זה טרד דווקא בין ההכרחיים לדעתי....
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by luckystrike
איך אף אחד לא מתלהב מ

Paul van Dyk vs. Second Sun - Crush [Vandit]


כאילו אלוהים אני מינימום מצפה לטראק השנה !!!

סקונד סאן הקודם היה טראק פשוט בססססט !!!
ועוד עם ואן דייק אהההההה
כמה אני מחכה לזה !!!


עוד טראק עננננק אבל עננננק שהולך לצאת :

Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)

אם מישהוא שמע את זה הוא יודע על מה אני מדבר !
אחלה טראק !!!
יש שם כניסה רצחנית !!!!
יותר טוב מהרמיקס שלהם לסאןבליינד !!!


והטראק שאני הככככייי מחכה לו - האנט'ם של סנסיישן הקרוב
אמרו לי משהוא מטורף !
ראנק 1 מאחורי זה וזה אמור להיות פצצה !
מלודיה של איזה מוזיקה קלאסית כזאת ....

מישהוא שמע ?


אחי שים לב

Basic_Dawn-Pure_Thrust_(Advance)-Promo-Vinyl-2003-USF
Sensation-Anthem_2003-Onesided-Promo-Vinyl-2003-TWCMP3

שניהם מעולים, עולים על הציפיות........אני אישית מכור לשניהם
YuVaL
Johan Gielen - Untitled
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Rising
Envio - Touched By The Sun

Unknown Artist - In My Skin (Vincent De Moor Remix)

Christian Rusch & Greg Murray - Epic (Above & Beyond Remix)

Matt Hardwick & Smith & Pledger - Day One

אהההההה כל אחד מלך...
CAN'T WAIT!!!!!!

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
איך אף אחד לא מתלהב מ

Paul van Dyk vs. Second Sun - Crush [Vandit]


כאילו אלוהים אני מינימום מצפה לטראק השנה !!!

סקונד סאן הקודם היה טראק פשוט בססססט !!!
ועוד עם ואן דייק אהההההה
כמה אני מחכה לזה !!!


עוד טראק עננננק אבל עננננק שהולך לצאת :

Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)

אם מישהוא שמע את זה הוא יודע על מה אני מדבר !
אחלה טראק !!!
יש שם כניסה רצחנית !!!!
יותר טוב מהרמיקס שלהם לסאןבליינד !!!


והטראק שאני הככככייי מחכה לו - האנט'ם של סנסיישן הקרוב
אמרו לי משהוא מטורף !
ראנק 1 מאחורי זה וזה אמור להיות פצצה !
מלודיה של איזה מוזיקה קלאסית כזאת ....

מישהוא שמע ?


1. לא שמעתי
כאילו שמעתי 10 שניות באיכות גרועה אז אין לי מושג כמה זה טוב.....

2.הרימיקס הזה לא כזה טוב
לא יודע משהו לא טוב כל כך בריפים האלה וזה מהיר אחושילינג
צעצוע מידי ...

3.גרועעעעעעעעעע ביותררררררר
ראנק 1 מדררים!!
מנסים לעשות כזאת התחלה שתמשע כמו האורנג' ט'ים
ויש את המלודיה הצפוייה הזאת גרררר אני לא יכול לשמוע כבר את כל המלודיות האלה זה מעצבן

אני מקווה שאיך שקוראים לשיר הזה עם הרימיקס של דומנד
יהיה טוב עם רגש כי זה מלודיה ברמה אחת מעל זאת


אה ועכשיו לטראק שאני מחכה :

Origene - Santuary (Lemon 8 Remix) ! ! !

אם הוא יהיה ברמה של
Origene - Santuary (Traveller Remix)

אני ימות
איזה טראק ענקקקק
הרוב הכירו אותו כשארמין התחיל לנגן אותו
אבל הכרי אותו לפני
ואפילו שמעתי אותו מסיבה

there is a placeeeeeeeeeeeeee
Narcotic Mind
אין לך מה לצפות מדומונד
הם הדרדרו בדיוק כמו ראנק 1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement