return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 6)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Rising
Envio - Touched By The Sun

הבחור תותח... אני מכיר אותו דרך אייסיקיו. חכה חכ מה שהוא עוד מתכוון להוציא
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
איך אף אחד לא מתלהב מ

Paul van Dyk vs. Second Sun - Crush [Vandit]


כאילו אלוהים אני מינימום מצפה לטראק השנה !!!

סקונד סאן הקודם היה טראק פשוט בססססט !!!
ועוד עם ואן דייק אהההההה
כמה אני מחכה לזה !!!


עוד טראק עננננק אבל עננננק שהולך לצאת :

Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)



הראשון נשמע כזה מבטיח :)))
second sun - empire
היה אחד הטראקים שהכי אהבתי שנה שעברה
אבל יצא להם אחר כך עוד כל מיני דברים כמו
the spell
וגם ה
b side
של empire
לא היו כאלה מיוחדים
עדיין נראה שווה ביותרר

וכן גם אני אוהב את
Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)
אפילו המלצתי אליו בטרד המלצות
:p

*****EDIT*****
אוופס לא ראיתי שכתבת את זה בחמישי במאי
:)
אבל ראיתי כולם מתייחסים לזה לא אשמתי!!
:crazy:
Triple-z
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Dj Tiesto's Magikal Remake)

אלוהים ישמור זה אדיר פשוט

יש למישהו מושג אם זה יוצא בכלל?
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
3.גרועעעעעעעעעע ביותררררררר
ראנק 1 מדררים!!
מנסים לעשות כזאת התחלה שתמשע כמו האורנג' ט'ים
ויש את המלודיה הצפוייה הזאת גרררר אני לא יכול לשמוע כבר את כל המלודיות האלה זה מעצבן




צודק מאה אחוז !
שים לב שרשמתי את זה לפני ששמעתי - כל אלה במיוזיק דיסקשיין
התלהבו כאילו אני לא יודע מה ...

איזה חיקוי עלוב לאורנג' ט'ים ...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Triple-z
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Dj Tiesto's Magikal Remake)

אלוהים ישמור זה אדיר פשוט

יש למישהו מושג אם זה יוצא בכלל?



וווואווווווו פאקינג מדהים אחי!!!!!!

אין ספק שאם זה הולך לצאת יש למה לצפות!!!!
Triple-z
לפי מה שהבנתי הווינל אמור לצאת בספטמבר

נקווה שאחת הקבוצות שתשיג אותו לפני זה..
Shahar
quote:
Originally posted by Triple-z
לפי מה שהבנתי הווינל אמור לצאת בספטמבר

נקווה שאחת הקבוצות שתשיג אותו לפני זה..


אנשאללה
זה ענקקקקקק
Biondo
Armin_van_buuren_vs_airwave_-_slipstream-promo-vls-2003

פשוט דבר מדהים יופי של עבודה
nimrod levi
Starchaser - Falling Star
:eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אה ועכשיו לטראק שאני מחכה

Origene - Santuary (Lemon 8 Remix) ! ! !

אם הוא יהיה ברמה של
Origene - Santuary (Traveller Remix)

אני ימות
איזה טראק ענקקקק
הרוב הכירו אותו כשארמין התחיל לנגן אותו
אבל הכרי אותו לפני
ואפילו שמעתי אותו מסיבה

there is a placeeeeeeeeeeeeee


מה אתה מזיין תשכל אתה שמעת אותו פעם ראשונה בסט שלי לפני זה לא הכרת אותו וארמין לא ניגן אותו לפי דעתי

luckystrike
למישהוא יצא כבר לשמוע את

Malte & Marc De Clarq - No More Rain (Shane 54 Remix)
Ronski Speed - Iris
Nu-NRG - Connected
Starchaser - Falling Star
?

חלק יצאו כבר אני דיי בטוח
luckystrike
מתי כבר וינסנט יוציא את

vincent de moore - crystal clouds ???

איזה טראק ענננק יא אללה ...
פשוט לבכות - איזה יופי !!!
אאאאאאהההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement