return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Choons U Folks Are Waiting For (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אני לא טועה זה טראק מ 2001 הפול ואן דייק ודובר על זה שהוא לא ישתחרר
אבל אל תפוס אותי במילה...

ומה זאת אומרת הכוונה לתקליט...
יענו אתה קונה את התקליטים? לא ידעתי שיש לך פטיפונים... :rolleyes:


לי אין אבל לחבר יש...
אבל אני כבר לא בטוח הטראק לא משהו מיוחד...

רועי Jacob_And_Mendez-Deception__Incl_Benicio_Remix-Vinyl-2003-TGX
תואיל בטובך ותשלח לי..

quote:
Originally posted by TTman
בואנה אחי, סחטיין על הרשימה...
כל שיר סוףףףףףף


תודה אחי תגיד לי אם אתה רוצה משהו..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
לי אין אבל לחבר יש...
אבל אני כבר לא בטוח הטראק לא משהו מיוחד...

רועי Jacob_And_Mendez-Deception__Incl_Benicio_Remix-Vinyl-2003-TGX
תואיל בטובך ותשלח לי..


עלה לאיי סי קיו אני ישלח לך...
ותאמין לי שהאורגינל של אקווינוקס הכי חיה!!!
סמוך עליי בתור אחד ששמע את כל הרמיקסים של זה
בכלל... שיין הוא אחד האומנים האהובים עליי... הוא תותח על!!
Flotser
הולךלצאת איזה טראק חדש ל
Second Sun
לא??

אני חייב לשמוע את זה
:eyes:
Sniper
בעיקרון סתכלו בחתימה שלי תיראו למה אני הכי מצפה אהה גם יש את

Midway - Amazon
ותקטע החדש של
גי אנד אמ פרוגקט
ברמיקס של פלוכטליכט

:]]
זהו אני חושב
כמובן שיש עוד הרבה אבל לאלה אני מחכה בעיקר
oDrori
quote:
Originally posted by Scorchio
Rapid Eye - Stealing Beauty

וואי איך שכחתי... יאללה סטיב!

quote:
Originally posted by Scorchio
Flutlicht - Icaros [G And M Project Remix]

עד כמה שידוע לי הם התחילו לעבוד עליו ואז הוחלט שהם יעשו רמיקס ל
The Fall
ככה שזה בוטל

quote:
Originally posted by Rising
Fictivision Vs C Quence Symbols
2hd - Sunflakes (Vincent De Moor Remix)
ORTZ - WE DON'T TALK
JACOB & MENDEZ - DECEPTION
Airwave - Theft of the Spirit (Radio Rip)

יצאו כבר לדעתי כולם

quote:
Originally posted by Rising
Nova - Dead
Unknown Artist - Nova - Dead

אמ.....
Rising
עודד זה רשום לי פעמיים למה יש לי שני סמפלים שונים..
אולי אחד שניים שחוררו אבל תיהיה בטוח שהקטע של איווריב לא יצא עוד
luckystrike
בינתיים יש מצב שיש למה לחכות ...
אני מחזיק אצבעות רק שתהיה יותר טובה מ 2002
למה עד עכשיו יש רק הדרדרות בסצנה של הטראנס ...
במיוחד באפיק\אפליפטינג ...


quote:
Originally posted by Scorchio

Plastic Boy - Live Another Life


הטראק הזה פשוט עננננק
כמה רגש ... מייק הולך להוציא המון חומר השנה ...
אני חולה על המפיק הזה - פשוט אלוהים ...


quote:
Originally posted by Scorchio
טוב כמובן ש
Motorcycle - As The Rush Comes
וגם
Andain - Beautiful Things



אני מחכה לאלבום שלהם שהולך לצאת ... חמישה טראקים הם עשו
עם זאתי שעשתה את הווקאל למוטורסייקל ... מה שבעסה שעד ששני
אלה ישתחררו כבר יימאס לי להקשיב להם ... יש לי את הריפים על דיסק
באוטו כבר מלה זמן ...

quote:
Originally posted by Rising

Insigma - Avalon
DJ Tiesto - Nyana [short rip]


את שני אלה מאוד מעניין אותי לשמוע ...
האינסגימה הקודם פשוט טראק שמתאים ל99' - עננננק
איך השניים האלה ? מישהוא שמע כבר ?
quote:
Originally posted by YuVaL

Rank 1 - Symsonic (Dumonde Mix)


כבר שנים אני מחכה לזה כוס אמק איזה עצבים אם החרא הזה !
אומרים שזה טראק ענננק בכל אופן ...

וואי תראו כמה חומר רוברט מוציא השנה ...
אין ספק - הבן אדם תותח
...
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
Ferry Corsten vs. The Thrillseekers - Sublime
כבר שמעתי ריפ מחורבן מסט, וזה טראק יפהההההה כל כך... מורן אני מתפלא שלא שמעתי ממך עוד מילה על זה.


עכשיו אני שומע את הריפ - האיכות באמת מחורבנת
אבל ואללה טראק עננננק , יש לו אטמוספירה מיוחדת כזאת
וצליל ממש נחמד - לא מסובך מדי לא פשוט מדי - ממש טראק יפהההה
הוא באמת מזכיר קצת את 99' אבל באופן כללי
עודד לדעתי לפחות אין מצב ש2003 תתקרב
לתקופה ההיא - כל מה שיצא אז היה זהב ...

איזה עצוב ...


דרך אגב שכחתם את
FIRWELL
עם סינסר שעדיין לא השתחרר לפי מה שאני יודע
זה מה שחרא שמשהים את השחרור יותר מדי אז גם שהטראק כבר משתחרר
לאף אחד לא אכפת ...

ושכחתם את

AFTERBURN - SUMMER SUN
שהולך להשתחרר !
טראק עננננק !
אגנלי ונלסון מאחוריו פשוט טראק טוב !

וגם
FREELOADER - PURE DEVOTION
אחלה טראק ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
וגם
FREELOADER - PURE DEVOTION
אחלה טראק ...


זה יצא אתמול אם אני לא טועה...
אולי שלשום...
MoSH_MaN
הרבה יש לי להגיב כאן......
טוב אם אתם מדברים על דברים שעדיין לא יצאו על תקליט בחנות ולא על פרומו

אז ככה ואין לי כוח לעשות קוואט לכל דבר:

Andain - Beautiful Things (Gabriel And Dresden Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes
ברור שהאלה שתי השירים שאני הכי מחכה להם!!!

Duncan Sheik - On A High (Gabriel And Dresden Love From Humbolt Mix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel And Dresden Dub Mix)
התקליט הזה עדיין לא יצא וזה כזה שיר גדול מורן תבדוק גם אותו!!

Fishspooner - The 15th (Gabriel And Dresden Remix)
אהההההה איזה יופי! ספק אם יצא....אבל בטוח שאם הוא לא יצא יהיה אותו כאן בטראנס אדיקט להורדה!!!


DJ Tiesto - Nyana
נשמע ממש יפה
:D
שווה ריפ טוב ומלא


Insigma - Avalon
אמממ לא משהו מיוחד
זה נחמד ....

Rank 1 - Symsonic (Dumonde Mix)
די שיחקו אותה אבל שוב אותם סמפלים שזה מעצבן
והווקאלים מגעילים


Plastic Boy - Live Another Life
תאמת שמעתי את זה פעם אחת ולא התלהבתי
סילברבץ' יותר טוב
אבל אני יוריד את זה שוב


Rapid Eye - Stealing Beauty
גם את זה פעם אחת וזה דווקא זכור לטובה!


Fictivision Vs C Quence - Symbols
לא עודד זה לא יצא!
אבל מה שבטוח זה שיר ממממממממש טוב


Midway - Amazon
לא יודע למה מחקתי את הסמפלר של זה אבל זה שיר טוב
גיטרות יפות ,איך שאתם אומרים
שיר בפאנן

Pulsar - My Religion

שמעתי את זה ביחד עם
avalon
וזה יותר טוב ממנו
אבל לא להגזים יותר מידי
שיר טוב כמובן

FREELOADER - PURE DEVOTION
אכן נחמד
אבל לדעתי דרוש רימיקס קלאב טוב
כי זה לא נשמע לי כל כך מקצועי


G-Pal- Ofra Haza
M.I.K.E - Ofra Haza (Love Song)

שתי שירי עופרה חזה
:D
לא רע לא רע

הדבר האחרון שרציתי להגיד זה
Ferry Corsten vs. The Thrillseekers - Sublime
BLAH!
שמעתי בריפ מחורבן ובכלל לא התלהבתי....כאילו זה נחמד
אבל זה ממששששששששששש לא משהו מיוחד

אז בקיצור יש הרבה שירים שאתם מנפחים כאן
אבל ממש
קלאב טראנס כבר די משעמם ולא מחדש
אבל סבבה כל אחד והטעם שלו
:toocool:

/m0sh :thepirate

EDIT:
חייב להוסיף
DJ Tiesto ft Skin -Ten !!!
וואי וואי שיחק אותה !!! יש פה סאונדים ממש מטורפים
הוא ניגן את זה ב
TMF Awards 2003
והווקאלים כאן הם חי ולא ערוכים אז בהחלט לא נשמעים ממש טוב
אבל אני מחכה לגרסאה המלאה וערוכה אהההה

Shahar
Out of grace – 140 BPM (Robbert Gitelman Remix)
040 feat Erica Baxter - Dreams (?? Remix) <=- ניגן pvd מה ש

חוץ מאלה שכבר אמרו פה.............
בטוח יש עוד כמה בראש אבל אנלא נזכר עכשיו =]
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
Out of grace – 140 BPM (Robbert Gitelman Remix)


אני מחכה שזה ייצא ... כבר הרבה זמן חשבתי לעצמי שהרמיקס המקורי
ממש לא משהוא ושיש פוטנציאל - אני בטוח זה יילך חזק ...

מוש לגבי
Duncan Sheik - On A High (Gabriel And Dresden Love From Humbolt Mix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel And Dresden Dub Mix)

אני יוריד היום תודה אח שלו :)

ומוש תשמע את פלסטיק בוי שוב פעם - טראק ממש טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement