|
Choons U Folks Are Waiting For
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חברים, שנת 2003 אוכלת את 2002 ולדעתי יש לה פוטנציאל לעקוף את 99 האגדית... בכל מקרה, כל ריליס השנה נשמע מבטיח ובתקופה זאת אני כבר מחכה למס' מהם שייצאו:
Ferry Corsten - Indigo
כבר שוחרר על ויניל אתמול ואני מחכה לריפ... גיוון, מישהו ביקש גיוון מפרי? גיוון בחמישה שקלים
!
Cota - Waiting
בקרוב יוצא על ויניל לקהל הרחב... פאק, איזה טראק, מזכיר לי את 99 האגדית הנזכרת לעיל...
Sundawner - Flakes
מבית היוצר של קוסמיקמאן, טראק עם הרבה לב והרבה כח... נראה לי שאני הכי הכי מחכה לו כרגע.
Ferry Corsten vs. The Thrillseekers - Sublime
כבר שמעתי ריפ מחורבן מסט, וזה טראק יפהההההה כל כך... מורן אני מתפלא שלא שמעתי ממך עוד מילה על זה.
וכמובן הטראק של פרי וארמין אבל עוד לא שמעתי אותו |
|
|
| Scorchio |
טוב כמובן ש
Motorcycle - As The Rush Comes
וגם
Andain - Beautiful Things
ועוד כמה לרשימה:
M.I.K.E. - Ofra Haza
Rapid Eye - Stealing Beauty
Plastic Boy - Live Another Life
Flutlicht - Icaros [G And M Project Remix] |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Scorchio
Flutlicht - Icaros [G And M Project Remix] |
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
מה זה????????????????.
!@#%!@%!@%!@%@%@!
לא שמעתי על זה
אלוהים ישמור , זה חייב לצאת כבר
omfg
אני כל כך חולה על איקרוס
ו
G&M תותחים
יוווווווו
אוקיי יש לי התקף לב הצילו
בעעעעעעעעעעעעע
חובה, שמישהו ישלח לי ריפ אם יש |
|
|
| DjChook |
| אני היחיד שאין לו כבר אף שיר של טראנס על המחשב חדש ? :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני היחיד שאין לו כבר אף שיר של טראנס על המחשב חדש ? :) |
אתה והרמיזות שלך...
תתחדש
:happy2: |
|
|
| DjChook |
תתחדש על מה
בסך הכל אמרתי שאין לי שירים חדשים על המחשב כבר המון זמן |
|
|
| Rising |
אני כבר באופן קבוע מסדר לי מה אני רוצה שאני אדע ישר להביא את הקטע..
G-Pal- Ofra Haza (Swift)
Attica- Cybergirl (Plastic Fantastic)
SOUL BREED - WE PLAY MUSIC (Steve Gerrard vs Russell Pearce remix)
G & M Project - Control Your Mind
Rapid Eye - Stealing Beauty
Paul van Dyk - Autumn
Euphonic - Synchronistic
Pulsar - My Religion
Push - Journey Of Life (Original Mix)
Fictivision Vs C Quence Symbols
Nebulus - Destination Paradise
Plastic Boy - Live Another Life
Orga Vs Red 1 - Forever
Orga - Labtrancer
2hd - Sunflakes (Vincent De Moor Remix)
Marmion - Schoneberg (Ydr Remix)
Dj Vicenzo - The Ride (Original Mix)
ORTZ - WE DON'T TALK
SHANE 54 - EQUINOXE 4 - mat ilver remix
JOHN STEPHENS - ETHEREAL
Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape Mix)
Insigma - Avalon
Lady Lago Presents Claudia Conrade - T-Amo (Club Mix)
JACOB & MENDEZ - DECEPTION
Paragon - Living in Da Underground (Bonzai)
The Gift- Love Angel (main mix)
Rewinders - Pacific Dance (Pacific I Love Mix)
Dj Looney Tune - Workstation (M.I.K.E. Remix)
VA - Midway Amazon
DJ Tiesto - Nyana [short rip]
Andain - Beautiful Thing (G&D Remix)
Nova - Dead
Unknown Artist - Nova - Dead
Musix - Forgotten
Musix - Turn The Page
Airwave - Theft of the Spirit (Radio Rip)
M.I.K.E - Ofra Haza (Love Song)
Body-Shock - Destination Nexus
Lolo - Landscape
Lolo - Extended Horizon
אהה ד"א... אם מישהו רוצה יש לי סמפל של כל אחד מהרשימה..
:) |
|
|
| YuVaL |
G & M Project - Control Your Mind (Flutlicht Remix)
Rank 1 - Symsonic (Dumonde Mix)
Coby Shammass - Rising Sun ;)
Jaron inc. – Overflow / Floating
Robert Gitelman – Things to say
Out of grace – 140 BPM (G&M Project Remix)
Aquanuts - Deep Sea (G&M Project Remix)... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
אני כבר באופן קבוע מסדר לי מה אני רוצה שאני אדע ישר להביא את הקטע..
Paul van Dyk - Autumn
SHANE 54 - EQUINOXE 4 - mat ilver remix
JACOB & MENDEZ - DECEPTION
|
הפול ואן דייק ישן קצח!!!
למה שזה ישתחרר השנה??
השיין השתחרר שנה שעברה
והג'ייקוב ומנדז השתחרר לפני כמה ימים
Jacob_And_Mendez-Deception__Incl_Benicio_Remix-Vinyl-2003-TGX |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הפול ואן דייק ישן קצח!!!
למה שזה ישתחרר השנה??
השיין השתחרר שנה שעברה
והג'ייקוב ומנדז השתחרר לפני כמה ימים
Jacob_And_Mendez-Deception__Incl_Benicio_Remix-Vinyl-2003-TGX |
תודה אחי מה הייתי עושה בלעדייך...
המאט סילבר הכוונה לתקליט.. ולפי מה שאני יודע יצא לפני שבוע ועוד לא הבאתי..
לפול ואן דייק יש יציאות ... השיר אומנם ישן אבל בלנאק וג'ונס ניגנו את השיר הזה בדיסק האחד לפני אחרון שלהם שהוא יחסית חדש... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
תודה אחי מה הייתי עושה בלעדייך...
המאט סילבר הכוונה לתקליט.. ולפי מה שאני יודע יצא לפני שבוע ועוד לא הבאתי..
לפול ואן דייק יש יציאות ... השיר אומנם ישן אבל בלנאק וג'ונס ניגנו את השיר הזה בדיסק האחד לפני אחרון שלהם שהוא יחסית חדש... |
אם אני לא טועה זה טראק מ 2001 הפול ואן דייק ודובר על זה שהוא לא ישתחרר
אבל אל תפוס אותי במילה...
ומה זאת אומרת הכוונה לתקליט...
יענו אתה קונה את התקליטים? לא ידעתי שיש לך פטיפונים... :rolleyes: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Rising
תודה אחי מה הייתי עושה בלעדייך...
המאט סילבר הכוונה לתקליט.. ולפי מה שאני יודע יצא לפני שבוע ועוד לא הבאתי..
לפול ואן דייק יש יציאות ... השיר אומנם ישן אבל בלנאק וג'ונס ניגנו את השיר הזה בדיסק האחד לפני אחרון שלהם שהוא יחסית חדש... |
בואנה אחי, סחטיין על הרשימה...
כל שיר סוףףףףףף |
|
|
|
|