|
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
ja ben erbij,
heb daarnet mailtje gestuurd met 3 inschrijvingen. Hoop dat ie aan is gekomen? |
|
|
| SnuggLe |
Dus nu gaan er al:
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +3
Ltheseus
Hoe zit het met Partyhardy / Tealk / Tijs08 / TotalWoot?? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus nu gaan er al:
BasvH +3
|
nee ik bedoelde in totaalt 3 inschrijvingen. dus daar val ik dus ook onder
DUS> Basvh + 2.
en 1 daarvan is ook een TA member dus nu ziet het er zo uit:
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +1
Snitz
Ltheseus |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus nu gaan er al:
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +3
Ltheseus
Hoe zit het met Partyhardy / Tealk / Tijs08 / TotalWoot?? |
Bedankt :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Bedankt :) |
Whehehe, oh sorry! :D
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +1
Snitz
Ltheseus
BasD
Dus al 8 man! Nou, die bus moet wel vol te krijgen zijn gvd! |
|
|
| Dj Lex |
| Ik zeg nog niets toe, maar grote kans dat ik in de bus zit :p |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whehehe, oh sorry! :D
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +1
Snitz
Ltheseus
BasD
Dus al 8 man! Nou, die bus moet wel vol te krijgen zijn gvd! |
Jah zo is da! Ik zie dat ik er al bij sta.Das zeeeeeer mooi werk:crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
Jah zo is da! Ik zie dat ik er al bij sta.Das zeeeeeer mooi werk:crazy: :tongue3 :eyespop: |
ja aan een juin kan je zulke dingen wel overlaten he |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
ja aan een juin kan je zulke dingen wel overlaten he |
Moet ik hierop reageren?!?:rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
Lijkt me vet als we een vliegtuigje konden huren :p
ik ga 75% mee, hangt van de UKTA af denk ik :D |
|
|
| Miss Proximus |
hmm, heb net op Ryanair gekeken, en ik kan voor 20 euro van Groningen naar London Stansted (of andersom). Eurolines is duurder (tenminste 50)
misschien heen met jullie, terug vliegen of andersom. Kaartje is in euros ongevere 75 toch? |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus nu gaan er al:
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +3
Ltheseus
Hoe zit het met Partyhardy / Tealk / Tijs08 / TotalWoot?? |
kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar denk dat dat wel goed zit...
moet alleen wel ff snel uitzoeken wanneer ik hertentamens heb :(
als ik ze niet heb ben ik dabaai :D:D:D
Grtz
WooT |
|
|
|
|