return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 7)
View this Thread in Original format
danceaddict
Wooooo England here I come!! Ben er ook bij de 26e van juli! :cool:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by tijs08
deze week nog ff wat zaakjes afhandelen en dan kan ik de knop doorhakken! duz duurt niet lang meer...


Jullie gaan allemaal niet meer, of wel? Jammer man! Was wel gezellig geweest als we met z'n allen de tribune-trend konden voortzetten op een groene heuvel in de zon :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Jullie gaan allemaal niet meer, of wel? Jammer man! Was wel gezellig geweest als we met z'n allen de tribune-trend konden voortzetten op een groene heuvel in de zon :D


Wie zegt dat wij (/zij) jou er bij willen hebben? ;) :p

KUSJE! ;)
Was top zaterdag Josta.
Enneh..Techno all the way!
Miss Proximus
YEAH baby :D
Bouma-Bros
Update:

We zitten nu op 44 deelnemers. Dus nog slechts 6 plaatsen vrij in de partybus....

Aanmelden kan nog tot 31 Mei!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Remy D + 3 of 4
*Miss Proximus
*Bouma-Bros. ;)





Verder nog mensen? Het wordt leuk!!! ;)
snitz
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Verder nog mensen? Het wordt leuk!!! ;)


keb er misschien nog een extra. Hoor ik deze week
Divine9
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Klasse! :D

Tussenstand is nu 29 deelnemers, er zijn nog wat aanmeldingen bijgekomen, waaronder die van Divine9. ;)


:)

Is mijn overschrijving trouwens goed aangekomen? Dit is vrijwel meteen na je bevestigingsmail gebeurd.
Btw, hoe zit het met digicam's in Engeland.. Ik had ergens gelezen dat je deze zonder problemen mee mag nemen :conf: klopt dat?
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Divine9
:)

Is mijn overschrijving trouwens goed aangekomen? Dit is vrijwel meteen na je bevestigingsmail gebeurd.
Btw, hoe zit het met digicam's in Engeland.. Ik had ergens gelezen dat je deze zonder problemen mee mag nemen :conf: klopt dat?


Overschrijving is goed aangekomen. Chris was het toch?
We sturen iedereen pas de schriftelijke bevestiging van de betaling NA 31 Mei. Dat is de deadline dat de aanbetaling moet zijn voldaan en dan gaan we iedereen de bevestiging toesturen.

Digitale camera's hebben wij in Engeland nog nooit problemen mee gehad. Er staat ook nergens dat het verboden is dus die kan je gewoon meenemen!
Divine9
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Overschrijving is goed aangekomen. Chris was het toch?


Klopt.

quote:

Digitale camera's hebben wij in Engeland nog nooit problemen mee gehad. Er staat ook nergens dat het verboden is dus die kan je gewoon meenemen!


mooi :)

Optimus
ik wil mijne ook wel meenemen... alleen moet ik dat ding wel meezeulen (alhoewel, kan zo in me broekzak) en voorzichtig mee zijn.... hmzzzzzzzzzz
Remy D
quote:
Originally posted by Optimus
ik wil mijne ook wel meenemen... alleen moet ik dat ding wel meezeulen (alhoewel, kan zo in me broekzak) en voorzichtig mee zijn.... hmzzzzzzzzzz

Jij mag wel uitkijken dat je er uberhaupt zelf inkomt met je vieze allochtone teringkop.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement