return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 8)
View this Thread in Original format
Optimus
hou jij je mond hoer:whip:

Anders kom ik je niet meer zuigen, dan komt niemand die vieze schimmeleikel met die vervellende voorhuid en smegmaresten van Tim schoonmaken.
Remy D
quote:
Originally posted by Optimus
hou jij je mond hoer:whip:

Anders kom ik je niet meer zuigen, dan komt niemand die vieze schimmeleikel met die vervellende voorhuid en smegmaresten van Tim schoonmaken.

hahah, boeit niet. Jij had geld nodig. En heb toch al ander scharreltje.. Dies nog beter ook en goedkoper.
Bouma-Bros
Ok gasten, het gaat nu heel erg hard met de aanmeldingen. We hebben nog maar 2 plaatsen vrij in de bus, dus als er nog twijfelaars zijn.........

Meldt je je aan als de bus al vol zit dan kom je op de reservelijst terecht. Er vallen meestal nog wel een paar mensen uit weten we uit ervaring... ;)

Grtz.
SnuggLe
Ik moet mijn laatste 50 euro nog overmaken, zal het deze week even doen! Heb er zin in! Ook mooie foute foto's schieten :D
basvh
Remy D en ik waren het met elkaar eens dat Optimus wel de catering kon verzorgen. Wat dacht je van Loempias, Pangsit, Chinees Indische Reistafel. Optimus kan vast wel voor die gerechten de inkoopsprijs betalen dus echt duur hoeft het allemaal niet te zijn. Afgesproken Optimus?

Of misschien een afwerk hokje voor Remy en Optimus?
Remy D
quote:
Originally posted by basvh
Remy D en ik waren het met elkaar eens dat Optimus wel de catering kon verzorgen. Wat dacht je van Loempias, Pangsit, Chinees Indische Reistafel. Optimus kan vast wel voor die gerechten de inkoopsprijs betalen dus echt duur hoeft het allemaal niet te zijn. Afgesproken Optimus?

Of misschien een afwerk hokje voor Remy en Optimus?

Ja Tin, je moet hier wel mee in zee gaan, want als eenzame sambalbij eter heb je verder toch geen kans van slagen en zo beteken je nog wat. En misschien doen we bij de grens nog een goed woordje voor je.

Verder wil ik idd wel een hokje met je delen want ik ben de moeilijkste niet en geef jou met je verlopen kutkop ook kans om wat te verdienen.. Kheb nog een masker van Gordon voor je eventueel, kun je die mooi opzetten. :cool:
Miss Proximus
Ik zit lekker naast BASTIAAN!!!!!!!!!! :gsmile: :tongue3 teehee :D
SnuggLe
Ah nee, beginnen we nu al met dat 'naast die ga ik zitten'.
Ik ga gewoon BasD in de bus lastig vallen, alssie dat nie erg vind.

Als ik maar niet bij Remy D in de buurt zit, die smegmaresten van hem stinken zo :p :D
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga gewoon BasD in de bus lastig vallen, alssie dat nie erg vind.

Eehhh...


JAWEL

:p
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah nee, beginnen we nu al met dat 'naast die ga ik zitten'.
Ik ga gewoon BasD in de bus lastig vallen, alssie dat nie erg vind.

Als ik maar niet bij Remy D in de buurt zit, die smegmaresten van hem stinken zo :p :D

Haha je mocht willen dat je dat er af mocht likken, en ik wil zeker niet bij jou in de buurt anders ga je weer de hele tijd vragen of je de restjes vuil uit mijn teennagels mag schrapen en opeten. Vies mannetje. :p Denk ook maar dat jij beter in de bagage ruimte kan zitten want daar word je nog een beetje gewaardeerd. :D

basvh
Is er eigenlijk ook een GROTE mensen plaats in de bus?

:D :D :D
Miss Proximus
Ja, in het TOILET :haha:

oh en Remy...BAH :clown: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement