return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 9)
View this Thread in Original format
tijs08
Ondanks dat ik hier super graag heen wil heb ik wegens omstandigheden toch besloten het een jaartje uit te stellen.

Ik wil ff iedereen die wel gaat een waanzinnig feest toewensen, en ja het duurt nog even, maar ik ga deze thread niet meer lezen... word ik alleen maar :( van!

Bouma-Bros ook top dat het deze keer wel goed vol zit.. kan ook niet anders met deze line-up! Suc6 nog! en next year i'll be the first to subscribe! :cool:
Optimus
tijs, jammer dat je niet gaat:( Ga dan maar alvast sparen voor volgend jaar:D

En Remy flikker, dat afwerkhokje moet wel schoon zijn:D

Back to topic: GKGG:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
tijs, jammer dat je niet gaat:( Ga dan maar alvast sparen voor volgend jaar:D

En Remy flikker, dat afwerkhokje moet wel schoon zijn:D

Back to topic: GKGG:)


Eh ja, on topic.
Eh... ik neem zeker wel een relaxed handoekje mee ofzo.
Kan je daar bij de main lekker gaan liggen chillen :)

Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!
magrec
Bereid je maar alvast voor op de drugshonden...

Van ander board iemand die naar homelands is geweest:

Ik was al heel vroeg weggegaan om vanuit Londen met een bus naar het festival te gaan, zo rond 3en kwam ik daar aan en kon vrijwel gelijk doorlopen tot ik op een gegeven moment bij de politiehonden aankwam, en ja hoor ze roken weer dingen waarvoor ze goed getraind zijn dus ik moest mee, nou wist ik wel dat ik niets bij me had, maargoed het is wel tijdverspilling, je wordt helemaal onderzocht en heb geen zin om in details te treden.

Meneer wilt u even bukken........
SnuggLe
Homelands. Helemaal vergeten.
Iemand recensies, foto's, andere zaken van Homelands gehoord? Ben wel benieuwd namelijk.
Divine9
En, wat is de definitieve uitslag kwa deelnamers geworden? Zit de bus helemaal vol? :D
magrec
:rolleyes: :rolleyes:











:cool: :cool: :cool:

EN?????
Optimus
ja ikke ook willen weten:D
Bouma-Bros
49 deelnemers:D
Little Theseus
:D :D :D IK ZIT NAAST JOSTAAAA!!! WOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!! :D :D :D

Ik heb toch een partij zin in dit feessie je wil niet weten! 49 deelnemers wtf dit wordt echt super!

SnuggLe
Ik heeft ook zin :)
Handoekje enzo mee. JIPPIE!
KAREL KAREL!
magrec
Niemand wil naast mij zitten?
Wanneer krijgen we meer info?

Klopt het dat je drinken enzo zelf mee kunt nemen (flesjes water :D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement