return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Remy D
Ik ga met Stefan en nog 2 vrienden en Maikel de kneusige rukker was nog aan het twijfelen..
magrec
:toothless
:p

Gaat het een beetje goed met de aanmeldingen?

:p :rolleyes:
Bouma-Bros
:p :D

Ja gaat best lekker....

34 aanmeldingen nu, dus we zijn de 32 gepasseerd. Maar uit ervaring weten we dat er altijd op het laatste moment nog mensen afzeggen dus laten we niet te vroeg juichen....

31 Mei = D-Day! :D ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Van de volgende TA's vragen we ons af hoe groot de kansen liggen dat jullie nog meegaan. Jullie hebben allemaal aangegeven wel interesse te hebben:

*Tijs08
*Partyhardy
*DJ Lex
*Totalwoot
*Teal'k
*Acidophilus
*Six4Eight


???

PS Over Godskitchen Global Gathering vingen we een gerucht op dat er op een buitenpodium ook een act gaat komen van JACKASS?!?! :D


Mooi dat we al over de 32 zitten.

He eikols uit het lijstje heirboven: MEEGAAN! :D Allemaal eerst zeggen ja ja ja en dan weer afhaken he! BLEERGH! ;) ;)
Optimus
jij bent snel thuis:D

en ik kijk er echt naar uit!!!:) Nu nog ff betalen mwhehehe:D
Miss Proximus
hmmm :D AAARGH ik weet t gewoon neit! dit is wel de makkelijkste manier. straks boek ik een vliegtuig en blijkt dat die UKTAs allemaal aan het werk moeten die week ofzo :D



*zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht!!*
Bouma-Bros
Even een update voor de twijfelaars hier op TA: ;)

We zitten nu op 35 officiele aanmeldingen. Verder heeft er iemand interesse om mee te gaan met een groep van 6 tot 15 personen! Het kan nu dus heel snel gaan.....!

We houden jullie wel ff op de hoogte....
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hmmm :D AAARGH ik weet t gewoon neit! dit is wel de makkelijkste manier. straks boek ik een vliegtuig en blijkt dat die UKTAs allemaal aan het werk moeten die week ofzo :D



*zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht!!*



Boumakerels, jullie moeten Josta gewoon NIET meenemen.
Ten eerste gaat ze niet voor de gezelligheid met de hollandse TAers mee,ze gaat voor die UKTAers!!
Ten 2de, Als ze mee gaat dan is ze in engeland HOPPA meteen foetsie en kijkt ze naar niemand om.
Ze gaat maar met het vliegtuig!!
Voor haar in de plaats kan ook een gezellige Holland TAer mee die wel van gezellige Hollandse gezelligeid houd.
Miss Proximus
whatever, ga anders ff je opblaasschaap uitschrapen ofzo...jij hebt verder toch niks nuttigs te doen in je zielige leventje



anyway, mail is onderweg JOEHOEEEEEEEEEEEE Engeland gaat naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeuh whehehe :p
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
whatever, ga anders ff je opblaasschaap uitschrapen ofzo...jij hebt verder toch niks nuttigs te doen in je zielige leventje



anyway, mail is onderweg JOEHOEEEEEEEEEEEE Engeland gaat naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeeuh whehehe :p


Sjongejonge, aanstellerig kutwijf.
Dacht wel dat je me een beetje kende.
Enige die een kansloos leven hebt dat ben jij met je gele flikkersokken.
Als je ze over je hoofd heen trekt misschien dat mensen dan met je willen omgaan!!!
Tering wat kunnen mensen diep zinken!

Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave
*insert schijtende kameel*



kappe nou, je verneukt die hele thread!
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
kappe nou, je verneukt die hele thread!


Likje :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement