|
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
oh ik bedoelde trouwens niet dat ik alleen voor ene enkele reis wil betalen in de bus hoor :stongue: (he bram)
JAAAAAAAAAJ jEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj ik ga naar MEheexicoooooooo :D |
|
|
| tijs08 |
zeer grote kans (99%) dat ik mee ga!! :cool:
Echt een waanzinnige line-up, en wil al jaren eens de sfeer proeven in de UK!!
Het is nu alleen ff wachten tot ik geld terug krijg van de belasting... :p |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus nu gaan er al:
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +3
Ltheseus
Hoe zit het met Partyhardy / Tealk / Tijs08 / TotalWoot?? |
Hrm WAT EEN LINEUP! :P
ik moet nog wel ff kijken met de tentamens. Zin heb ik altijd.. alleen laten de omstandigheden het toe deze keer??? we shall see :) |
|
|
| Robert |
| ik ga denk ik ook maar.. sta op de guestlist :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Robert
ik ga denk ik ook maar.. sta op de guestlist :D |
Als je op de gastenlijst staat kan je ook nog met de bus mee als je wilt. Dan wordt de prijs 75 Euro i.p.v. 150 Euro. Of ga je op eigen vervoer? |
|
|
| Robert |
| voor 70 euro kan ik vliegen.. ja.. eigen vervoer dus |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Robert
voor 70 euro kan ik vliegen.. ja.. eigen vervoer dus |
Dan vlieg je zeker met Easyjet op London Luton?? Maar dan ben je nog niet in Stratfort Upon-Avon, je moet dan verder met de trein. Die zijn heel duur in Engeland....... :toothless |
|
|
| Robert |
| nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Robert
nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir |
toe maar :crazy: :thepirate |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Robert
nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir |
Handig :) Kan je voor je maten van het holland forum niet wat regelen? ;) :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Handig :) Kan je voor je maten van het holland forum niet wat regelen? ;) :D |
Vind ik ook, gewoon 50 keer gratis VIP-kaarten... :D |
|
|
| Robert |
| hah! helaas pindekaas.. |
|
|
|
|