return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
oh ik bedoelde trouwens niet dat ik alleen voor ene enkele reis wil betalen in de bus hoor :stongue: (he bram)



JAAAAAAAAAJ jEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj ik ga naar MEheexicoooooooo :D
tijs08
zeer grote kans (99%) dat ik mee ga!! :cool:

Echt een waanzinnige line-up, en wil al jaren eens de sfeer proeven in de UK!!
Het is nu alleen ff wachten tot ik geld terug krijg van de belasting... :p
Teal'k
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dus nu gaan er al:
Magrec
Optimus
SnuggLe
BasvH +3
Ltheseus

Hoe zit het met Partyhardy / Tealk / Tijs08 / TotalWoot??


Hrm WAT EEN LINEUP! :P
ik moet nog wel ff kijken met de tentamens. Zin heb ik altijd.. alleen laten de omstandigheden het toe deze keer??? we shall see :)
Robert
ik ga denk ik ook maar.. sta op de guestlist :D
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Robert
ik ga denk ik ook maar.. sta op de guestlist :D


Als je op de gastenlijst staat kan je ook nog met de bus mee als je wilt. Dan wordt de prijs 75 Euro i.p.v. 150 Euro. Of ga je op eigen vervoer?
Robert
voor 70 euro kan ik vliegen.. ja.. eigen vervoer dus
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Robert
voor 70 euro kan ik vliegen.. ja.. eigen vervoer dus


Dan vlieg je zeker met Easyjet op London Luton?? Maar dan ben je nog niet in Stratfort Upon-Avon, je moet dan verder met de trein. Die zijn heel duur in Engeland....... :toothless
Robert
nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir
tijs08
quote:
Originally posted by Robert
nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir


toe maar :crazy: :thepirate
SnuggLe
quote:
Originally posted by Robert
nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir


Handig :) Kan je voor je maten van het holland forum niet wat regelen? ;) :D

Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Handig :) Kan je voor je maten van het holland forum niet wat regelen? ;) :D


Vind ik ook, gewoon 50 keer gratis VIP-kaarten... :D
Robert
hah! helaas pindekaas..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement