|
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Spad |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen)
*Bouma-Bros. ;)
|
*Spad :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Spad
*Spad :D |
ow ja joh?:D |
|
|
| Bouma-Bros |
Even een tussenstand: we zitten nu op 26 deelnemers. Nog minimaal 6 deelnemers extra nodig dus. Deadline aanmelden = 31 Mei.
Van de volgende TA's vragen we ons af hoe groot de kansen liggen dat jullie nog meegaan. Jullie hebben allemaal aangegeven wel interesse te hebben:
*Tijs08
*Partyhardy
*Miss Proximus
*DJ Lex
*Totalwoot
*Teal'k
*Acidophilus
*Six4Eight
*Divine9
???
PS Over Godskitchen Global Gathering vingen we een gerucht op dat er op een buitenpodium ook een act gaat komen van JACKASS?!?! :D |
|
|
| Remy D |
| Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen.. :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
ooh!!! dus ik hoef me ook niet schuldig te voelen als ik niet met de bus ga, want dat ding is toch zo vol! ;)
ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden :p
Tijs, Wouter, onno...samen vliegen??? :) |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden :p
|
idd.. EMA.. laat me ff weten wat voor prijzen voor tickets jij vindt.. ik zie ze momenteel voor rond de 70-80 euro van vrijdag tot maandag met bmi. |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen.. :D :D |
Klasse! :D
Tussenstand is nu 29 deelnemers, er zijn nog wat aanmeldingen bijgekomen, waaronder die van Divine9. ;) |
|
|
| tijs08 |
| deze week nog ff wat zaakjes afhandelen en dan kan ik de knop doorhakken! duz duurt niet lang meer... |
|
|
| Dj Lex |
| Ik denk dat ik afhaak jammer genoeg. Zijn wat dingetjes erbij gekomen, waardoor 150 euro me gewoon net iets teveel geld is. |
|
|
| Remy D |
| E-mail = verstuurd. :D |
|
|
| Optimus |
| Remy geil jong! jij gaat ook?:) Met Stefan en Maikel?:) |
|
|
|
|