return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Spad
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen)
*Bouma-Bros. ;)


*Spad :D
Optimus
quote:
Originally posted by Spad
*Spad :D


ow ja joh?:D
Bouma-Bros
Even een tussenstand: we zitten nu op 26 deelnemers. Nog minimaal 6 deelnemers extra nodig dus. Deadline aanmelden = 31 Mei.

Van de volgende TA's vragen we ons af hoe groot de kansen liggen dat jullie nog meegaan. Jullie hebben allemaal aangegeven wel interesse te hebben:

*Tijs08
*Partyhardy
*Miss Proximus
*DJ Lex
*Totalwoot
*Teal'k
*Acidophilus
*Six4Eight
*Divine9

???

PS Over Godskitchen Global Gathering vingen we een gerucht op dat er op een buitenpodium ook een act gaat komen van JACKASS?!?! :D
Robert
http://www.godskitchen.com/Global/index.htm
Remy D
Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen.. :D :D
Miss Proximus
ooh!!! dus ik hoef me ook niet schuldig te voelen als ik niet met de bus ga, want dat ding is toch zo vol! ;)



ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden :p

Tijs, Wouter, onno...samen vliegen??? :)
Robert
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik ga eigenlijk liever vliegen, waardoor ik ook wat langer kan blijven. de optie East Midlands lijkt me wel wat! Nu nog een chauffeur vinden :p


idd.. EMA.. laat me ff weten wat voor prijzen voor tickets jij vindt.. ik zie ze momenteel voor rond de 70-80 euro van vrijdag tot maandag met bmi.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga ook mee en 3 of 4 andere mensen ook, maar 4 zijn er zeker en ik zal morgen ff mailen.. :D :D


Klasse! :D

Tussenstand is nu 29 deelnemers, er zijn nog wat aanmeldingen bijgekomen, waaronder die van Divine9. ;)
tijs08
deze week nog ff wat zaakjes afhandelen en dan kan ik de knop doorhakken! duz duurt niet lang meer...
Dj Lex
Ik denk dat ik afhaak jammer genoeg. Zijn wat dingetjes erbij gekomen, waardoor 150 euro me gewoon net iets teveel geld is.

Remy D
E-mail = verstuurd. :D
Optimus
Remy geil jong! jij gaat ook?:) Met Stefan en Maikel?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement