return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Ik ga zelfs de LP ervoor laten schieten denk ik :)

Nog ff kijken of ik wat RL vriendjes/innetjes kan sjarteren ;)

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ga een spandoek maken voor Nick :D
Acidophilus
Waarom ik dit nu pas lees is een raadsel, maar zijn er nog plaatsen over?
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Acidophilus
Waarom ik dit nu pas lees is een raadsel, maar zijn er nog plaatsen over?


Yep. Stuur even een mailtje naar [email protected] :)
Six4Eight
Hee dit klinkt wel gaaf misschien dat ik ook wel meega :) Wanneer zou die vooruitbetaling binnen moeten zijn? Zsm neem ik aan?
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Six4Eight
Hee dit klinkt wel gaaf misschien dat ik ook wel meega :) Wanneer zou die vooruitbetaling binnen moeten zijn? Zsm neem ik aan?


Aanbetaling van € 100,- voor 31 Mei.

De rest (€50,-) voor 30 Juni.

Grtz.
SnuggLe
Hoevele mensen hebben jullie al?
Six4Eight
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Aanbetaling van € 100,- voor 31 Mei.

De rest (€50,-) voor 30 Juni.

Grtz.

Ok thanks, laat het snel ff weten.

Jij bent trouwens op ieder feest waar ik ook ben geloof ik. Earth laatst, nu weer 2 Days of Kaos hehe :)
(dat ff terzijde maar viel me op)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoevele mensen hebben jullie al?


22.

Nog minimaal 10 aanmeldingen te gaan dus, in 4,5 week tijd.... (deadline aanmelden is 31 Mei)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
22.

Nog minimaal 10 aanmeldingen te gaan dus, in 4,5 week tijd.... (deadline aanmelden is 31 Mei)


En hoeveel via TA daarvan?
Ben nl. wel benieuwd wie er meegaan.
Divine9
Ik kom hier niet vaak... Meestal alleen om ff een tracklisting op te zoeken oid, maar dit lijkt mij wel erg cool. :toocool: Altijd al is een keer de sfeer in het buitenland willen proeven.
Count me in dus.. ik neem aan dat het niet een probleem is dat ik geen regular op 't forum ben? :)

Mailtje is sooooon onderweg.

Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
En hoeveel via TA daarvan?
Ben nl. wel benieuwd wie er meegaan.


*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen)
*Bouma-Bros. ;)

Waar blijven de aanmeldingen van Tijs08, Partyhardy en Proxi? :p :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen)
*Bouma-Bros. ;)

Waar blijven de aanmeldingen van Tijs08, Partyhardy en Proxi? :p :D



Ja verdorie waar blijven jullie aanmeldingen :stongue: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement