|
Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Ik ga zelfs de LP ervoor laten schieten denk ik :)
Nog ff kijken of ik wat RL vriendjes/innetjes kan sjarteren ;)
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ga een spandoek maken voor Nick :D |
|
|
| Acidophilus |
| Waarom ik dit nu pas lees is een raadsel, maar zijn er nog plaatsen over? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Waarom ik dit nu pas lees is een raadsel, maar zijn er nog plaatsen over? |
Yep. Stuur even een mailtje naar [email protected] :) |
|
|
| Six4Eight |
| Hee dit klinkt wel gaaf misschien dat ik ook wel meega :) Wanneer zou die vooruitbetaling binnen moeten zijn? Zsm neem ik aan? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Six4Eight
Hee dit klinkt wel gaaf misschien dat ik ook wel meega :) Wanneer zou die vooruitbetaling binnen moeten zijn? Zsm neem ik aan? |
Aanbetaling van € 100,- voor 31 Mei.
De rest (€50,-) voor 30 Juni.
Grtz. |
|
|
| SnuggLe |
| Hoevele mensen hebben jullie al? |
|
|
| Six4Eight |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Aanbetaling van € 100,- voor 31 Mei.
De rest (€50,-) voor 30 Juni.
Grtz. |
Ok thanks, laat het snel ff weten.
Jij bent trouwens op ieder feest waar ik ook ben geloof ik. Earth laatst, nu weer 2 Days of Kaos hehe :)
(dat ff terzijde maar viel me op) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoevele mensen hebben jullie al? |
22.
Nog minimaal 10 aanmeldingen te gaan dus, in 4,5 week tijd.... (deadline aanmelden is 31 Mei) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
22.
Nog minimaal 10 aanmeldingen te gaan dus, in 4,5 week tijd.... (deadline aanmelden is 31 Mei) |
En hoeveel via TA daarvan?
Ben nl. wel benieuwd wie er meegaan. |
|
|
| Divine9 |
Ik kom hier niet vaak... Meestal alleen om ff een tracklisting op te zoeken oid, maar dit lijkt mij wel erg cool. :toocool: Altijd al is een keer de sfeer in het buitenland willen proeven.
Count me in dus.. ik neem aan dat het niet een probleem is dat ik geen regular op 't forum ben? :)
Mailtje is sooooon onderweg. |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En hoeveel via TA daarvan?
Ben nl. wel benieuwd wie er meegaan. |
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen)
*Bouma-Bros. ;)
Waar blijven de aanmeldingen van Tijs08, Partyhardy en Proxi? :p :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen)
*Bouma-Bros. ;)
Waar blijven de aanmeldingen van Tijs08, Partyhardy en Proxi? :p :D |
Ja verdorie waar blijven jullie aanmeldingen :stongue: :p |
|
|
|
|