return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
והכל נופל פונקט כמו שצריך
פשוט יוצא מיקס מדהים
זרימה היסטרית
כוח אלוהי מנווט את המיקס דרך הידיים שלכם?
אז אתמול היה לי כזה
ואפילו הקלטתי אותו
סט של פסיי
מחפש שרת להעלות אליו כדי שכולכם תוכלו לשמוע
70 דקות של פסיי במיקס משובח
Black-Dragon
תן טראקליסט אחי..

:tongue3
Flotser
כן אחי תביא טקראקליסט


ואני רוצה לשמוע
:crazy: :wtf: :crazy: :wtf:
Vortex_SA
מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב...
DjChook
Check PM
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב...


indeed ;]
upload and give a track list
Scorchio
האמת שאני מכיר תהרגשה כן
יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר
תשאלו את אלונה
:)
Flotser
אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי,
..אז שביקשת
ולא חזרת אלי
:(

:wtf:
Rising
מוזה
Tarantula
quote:
Originally posted by Scorchio
האמת שאני מכיר תהרגשה כן
יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר
תשאלו את אלונה
:)


פויה עליך
אין לך מילה אתה, הבטחת לעשות עוד אחד:(
ואיפה זה?!
באסה איתך!@#

.....


סט של פסיי??!@
תעלה את זה , אבל מהר מהר מהר!@$!
:crazy:

Scorchio
עד סופשבוע הבא יש סט מוכן
מילה שלי
:)
DjChook
להעלות דברים לפנות אלי
כמו סנג'ר טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement