return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
אוקיי הבעיה הייתה אצלי
עכשיו הורדתי את הסט
עוד לא יצא לי לשמוע אבל
MASTERsplinter
אף אחד לא שמע עדיין?
אני מת לתגובות
אני הולך לשלוח את הסט לכל מיני אנשים חשובים
אני רוצה לשמוע חוות דעת ממי שמבין לפני השליחה
Flotser
ואלללה אחי אני עוד מעט הולך לעבודה הקטנה שיש לי
אבל סתם רציתי להגיד לך שהסט סבבה
ואני ככה עובד על המחשב, לא שמתי לב בכלל שהשירים מתחלפים
:)
אז סבבי בבי

הבחירה של הטראקים סבבה... חלק קצת חלשים אבל חפיף, כשאני אסיים להקשיב אני יגיב שוב
:)

ודי כמה שאני לא אקשיב ל
apogiffa night mix
אני לא אוהב את זה
איכסה
נכון יש שם אתה את הצליל המפחיד הזה של המלחמה כזה אבל חוץ מזה סתאאאם
טראק , בסוף יש קצת קטע יפה, אבל אינפקטד....תתביישו
:)
Flotser
מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה
משהו עם
shiva hasish
:)
איך קוראים לזה
?
:p
Tarantula
quote:
Originally posted by Flotser
מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה
משהו עם
shiva hasish
:)
איך קוראים לזה
?
:p


1200 Mic's - Hashish
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

quote:
Originally posted by Flotser
אבל אינפקטד....תתביישו


תפסיק להיטפל לאינפקטד

:whip:
Flotser
quote:
Originally posted by Tarantula
1200 Mic's - Hashish
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


תודה לך אלונלה!!!!
:p

quote:

תפסיק להיטפל לאינפקטד

:whip:


בקשה על תכעסי עלי :(
:nervous: :nervous: :nervous:
זה הכל מאהבה
(אני נשמע כמו בעל מכה :))
וברצינות אמרתי רק על הטראק הזה,
גם תראי איזה טרד פתחתי בשבילם בדיוק היום
לא צריך לאהוב כל מה שזה של אינפקטד ולהפך ברור שהם יכולים פי 100 יותר...אז זה מאכזב פשוט

אוף לא אמרתי לכם כבר שאני נלחץ מאוד כשכועסים עלי!!!
:nervous: :nervous: :nervous:

אלונלה אני באמת נורא נורא .... אני נורא מצטער
:sadgreen:
:crazy:
MASTERsplinter
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..

איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח..
itamarsan
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..

איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח..

חחחחח אחי מה צריכים כדי להרים לך את התחת אהה???
עם אתה צריך עזרה בהרמות תחת מבחינתת מוסיקה לא מבחינת משהו אחררר
תיהיה בקשר:)
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחח אחי מה צריכים כדי להרים לך את התחת אהה???
עם אתה צריך עזרה בהרמות תחת מבחינתת מוסיקה לא מבחינת משהו אחררר
תיהיה בקשר:)


לא הבנתי למה אתה רומז?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
לא הבנתי למה אתה רומז?


נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


:eek: :wtf: :eek: :wtf: :eek: :wtf:
:conf: :conf:






:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :eyespop:
DjChook
רועי אמרנו כבר כמה פעמים

תשאיר את הסטיות שלך בבית !


איך הלך המגן ?
לי עוד חצי שעה יש את שלי :(

טוב זזתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement