|
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי הבעיה הייתה אצלי
עכשיו הורדתי את הסט
עוד לא יצא לי לשמוע אבל |
|
|
| MASTERsplinter |
אף אחד לא שמע עדיין?
אני מת לתגובות
אני הולך לשלוח את הסט לכל מיני אנשים חשובים
אני רוצה לשמוע חוות דעת ממי שמבין לפני השליחה |
|
|
| Flotser |
ואלללה אחי אני עוד מעט הולך לעבודה הקטנה שיש לי
אבל סתם רציתי להגיד לך שהסט סבבה
ואני ככה עובד על המחשב, לא שמתי לב בכלל שהשירים מתחלפים
:)
אז סבבי בבי
הבחירה של הטראקים סבבה... חלק קצת חלשים אבל חפיף, כשאני אסיים להקשיב אני יגיב שוב
:)
ודי כמה שאני לא אקשיב ל
apogiffa night mix
אני לא אוהב את זה
איכסה
נכון יש שם אתה את הצליל המפחיד הזה של המלחמה כזה אבל חוץ מזה סתאאאם
טראק , בסוף יש קצת קטע יפה, אבל אינפקטד....תתביישו
:) |
|
|
| Flotser |
מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה
משהו עם
shiva hasish
:)
איך קוראים לזה
?
:p |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה
משהו עם
shiva hasish
:)
איך קוראים לזה
?
:p |
1200 Mic's - Hashish
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל אינפקטד....תתביישו
|
תפסיק להיטפל לאינפקטד
:whip: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
1200 Mic's - Hashish
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
|
תודה לך אלונלה!!!!
:p
| quote: |
תפסיק להיטפל לאינפקטד
:whip: |
בקשה על תכעסי עלי :(
:nervous: :nervous: :nervous:
זה הכל מאהבה
(אני נשמע כמו בעל מכה :))
וברצינות אמרתי רק על הטראק הזה,
גם תראי איזה טרד פתחתי בשבילם בדיוק היום
לא צריך לאהוב כל מה שזה של אינפקטד ולהפך ברור שהם יכולים פי 100 יותר...אז זה מאכזב פשוט
אוף לא אמרתי לכם כבר שאני נלחץ מאוד כשכועסים עלי!!!
:nervous: :nervous: :nervous:
אלונלה אני באמת נורא נורא .... אני נורא מצטער
:sadgreen:
:crazy: |
|
|
| MASTERsplinter |
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..
איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח.. |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..
איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח.. |
חחחחח אחי מה צריכים כדי להרים לך את התחת אהה???
עם אתה צריך עזרה בהרמות תחת מבחינתת מוסיקה לא מבחינת משהו אחררר
תיהיה בקשר:) |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחח אחי מה צריכים כדי להרים לך את התחת אהה???
עם אתה צריך עזרה בהרמות תחת מבחינתת מוסיקה לא מבחינת משהו אחררר
תיהיה בקשר:) |
לא הבנתי למה אתה רומז? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
לא הבנתי למה אתה רומז? |
נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
:eek: :wtf: :eek: :wtf: :eek: :wtf:
:conf: :conf:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :eyespop: |
|
|
| DjChook |
רועי אמרנו כבר כמה פעמים
תשאיר את הסטיות שלך בבית !
איך הלך המגן ?
לי עוד חצי שעה יש את שלי :(
טוב זזתי |
|
|
|
|