| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
לא רציתי לפתוח תרד חדש
אבל אני חוזר עכשיו מהרדיו
שידרו את הסט שלי..
כן כן
הסט פסיי שלי שודר שעה שלמה ברדיו
בן זונה לגמרי
אני עוד בהתרגשות
אני יושב לי באולפן בסבבה והסט שלי מתנגן לאלפי אנשים ברדיו
איזה פאקינג כיף.. |
פשששש כבוד גדול לך אח!!
יש איזה דרך שיגידו לך תגובות האלה ששמעו ברדיו? |
|
|