return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס (pg. 6)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Tarantula
אממממ....:rolleyes: :p


:D :D :toothless :D :D
MASTERsplinter
שאלוהים ישמור אותנו מהסט הבא שלי
טראקים כאלה בני זונות יש לי
YS מלכים
פשוט קבוצה טובה
אין..
יהיה סט מדהים
אני אפילו לא אגביל את עצמי בזמן
אמקסס עד שימאס
או שאני אקליט את סט יום העצמאות שלי במסיבה של החברה
צפו למשהו גדול מגיע..
Sniper
מצטער על העיקוב
אבל אני מוריד רק עכשיו:]
Sniper
אוקי אחי סיימתי להוריד
ואני בקרוב ישמע.:]

פשוט אני הולך להסתפר עכשיו
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
אוקי אחי סיימתי להוריד
ואני בקרוב ישמע.:]

פשוט אני הולך להסתפר עכשיו



מחכה ומצפה לתגובה..
Sniper
ואללה אחי סט בן בן בן זונה!!!
אהבתי אותו חבל על הזמן
מיקסוס גם אחלה
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
ואללה אחי סט בן בן בן זונה!!!
אהבתי אותו חבל על הזמן
מיקסוס גם אחלה


וואלה תודה אח שלי..

מה אתם אומרים?
יש עתיד?
DjChook
טוב סוף סוף אני שומע את זה כמו שצריך

עוד לא ככ שמתי לב למיקסים

למרות שגם ככה אני לא רגיל לשמוע סטים של פסיי
יעני מיקסים בפסיי

אבל הטראקים עצמם פצצות !
Sniper
יש עתיד אחי
תגיד שמת שם טראק שמישהו אומר שם

we got a winner
tatataatatatatatat
איך קוראים לזה?!@#
יש את זה בסט של אליין פרוגקט וראג'ה ראם
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
יש עתיד אחי
תגיד שמת שם טראק שמישהו אומר שם

we got a winner
tatataatatatatatat
איך קוראים לזה?!@#
יש את זה בסט של אליין פרוגקט וראג'ה ראם


נכנס ב43:43
GMS - Juice by gms

ושוב אני ממש שמח שאתם אוהבים..
אני מקווה שהוא יעלה את הסט לשידור בסוף..
------------------------------------------


איך מכינים קובץ קיו?

Sniper
בא לך לשלוח לי אחי?
69300521
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
בא לך לשלוח לי אחי?
69300521


אין בעיה בכלל..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement