return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס (pg. 2)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
ת'אמת שאני לא מכיר את ההרגשה הזאת כי לצערי כל מיקסר שאני נגע בו אני מצליח איכשהו להרוס אותו

where is my muze???
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Flotser
אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי,
..אז שביקשת
ולא חזרת אלי
:(

:wtf:

ממש סילחה על העניין הזה
היו לי כל מיני בעיות
בכל אופן
תודה!

אני מסכים שיותר קל למקסס פסיי אבל לעשות את זה טוב זה לא פיקניק

בכל אופן אני מעלה את זה עכשיו
נקווה שבערב תשמעו

יש אנרליס אחד שאני לא יכול לתת את השם שלו
tracklist:
Infected Mushroom - Opagiffa Night
Panick - The Punisher
Spectrum - Im Real (GMS Rmx)
Pixel & Sub6 - One Shot
1200 Mic's - Hashish
psysex - survival kit
COSMA AND OMC - Keep your mind
GMS - juice by gms
unrealeased
DUAL HEAD AND W. MACHINES - Which one
Panick - Time Flash

69 minutes of trance
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
ממש סילחה על העניין הזה
היו לי כל מיני בעיות
בכל אופן
תודה!

אני מסכים שיותר קל למקסס פסיי אבל לעשות את זה טוב זה לא פיקניק

בכל אופן אני מעלה את זה עכשיו
נקווה שבערב תשמעו

יש אנרליס אחד שאני לא יכול לתת את השם שלו
tracklist:
Infected Mushroom - Opagiffa Night
Panick - The Punisher
Spectrum - Im Real (GMS Rmx)
Pixel & Sub6 - One Shot
1200 Mic's - Hashish
psysex - survival kit
COSMA AND OMC - Keep your mind
GMS - juice by gms
unrealeased
DUAL HEAD AND W. MACHINES - Which one
Panick - Time Flash

69 minutes of trance


ממממממ יאמי נשמע מדהים אחי, אתה מעלה לאינשהו??? אני ישמח להטריד את השכנים שלי בקצת פסאיי
Flotser
אחלה טראקליסט בן אדם
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ממממממ יאמי נשמע מדהים אחי, אתה מעלה לאינשהו??? אני ישמח להטריד את השכנים שלי בקצת פסאיי


מעלה לצ'וק
יקח לזה איזה שלוש שעות לא יודע למה
אולי בגלל שאני מוריד בטירוף עכשיו

והגעתי למסקנה שהשכנים שלי אוהבים פסיי
כי אחרת אני לא יכול להסביר שאין תלונות שאני ממקסס בחמש לפנות בוקר בפול ווליום מהמערכת שלי
והיא פאקינג חזקה.
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Flotser
אחלה טראקליסט בן אדם

תודה..
Sniper
וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה
נקווה שגם המיקסים:]

אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה
נקווה שגם המיקסים:]

אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם


אז אתה תכיר חלק מהטראקים..
ונכון לעכשיו (22:30) זה עלה לשרת של צ'וק
ולינק אני לא יכול לתת.
DjChook
מי שרוצה שיפנה אלי לקבלת הלינק
MASTERsplinter
נו מישהו שמע כבר?

DjChook
אחי עשית מה שאמרתי ?

כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק

ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע...

אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם
(שיפנה אלי ואז)

ופשוט נראה...
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by DjChook
אחי עשית מה שאמרתי ?

כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק

ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע...

אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם
(שיפנה אלי ואז)

ופשוט נראה...



אחי עשיתי מה שאמרת
והקובץ שהורדתי הוא נשמע מצוין
לא מבין מה הבעיה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement