|
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
והכל נופל פונקט כמו שצריך
פשוט יוצא מיקס מדהים
זרימה היסטרית
כוח אלוהי מנווט את המיקס דרך הידיים שלכם?
אז אתמול היה לי כזה
ואפילו הקלטתי אותו
סט של פסיי
מחפש שרת להעלות אליו כדי שכולכם תוכלו לשמוע
70 דקות של פסיי במיקס משובח |
|
|
| Black-Dragon |
תן טראקליסט אחי..
:tongue3 |
|
|
| Flotser |
כן אחי תביא טקראקליסט
ואני רוצה לשמוע
:crazy: :wtf: :crazy: :wtf: |
|
|
| Vortex_SA |
| מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מכיר את ההרגשה... אבל בפסיי אם לאמר את האמת הרבה יותר קל להעביר מיקס חלק מאשר בסגנונות אחרים, בפסיי כל הסאונד נקי, הקיק גבוהה וכל הטראקים מדיסקים והכל מדויק... בכל מקרה תעלה, נשמע נגיב... |
indeed ;]
upload and give a track list |
|
|
| Scorchio |
האמת שאני מכיר תהרגשה כן
יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר
תשאלו את אלונה
:) |
|
|
| Flotser |
אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי,
..אז שביקשת
ולא חזרת אלי
:(
:wtf: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
האמת שאני מכיר תהרגשה כן
יש לי שלוש סטים מוקלטים כאלה שכל מיקס שנגעתי בו פשוט יצא אדיר
תשאלו את אלונה
:) |
פויה עליך
אין לך מילה אתה, הבטחת לעשות עוד אחד:(
ואיפה זה?!
באסה איתך!@#
.....
סט של פסיי??!@
תעלה את זה , אבל מהר מהר מהר!@$!
:crazy: |
|
|
| Scorchio |
עד סופשבוע הבא יש סט מוכן
מילה שלי
:) |
|
|
| DjChook |
להעלות דברים לפנות אלי
כמו סנג'ר טוב |
|
|
|
|