|
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
אני רואה שיש מתחרים בפסאי :)
פעם שעברה רק אני העלתי סטים
יפה יפה אנחנו מתקדמים בפורום הזה
צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?%
אני מקווה שבזמן הלא רחוק אני יעשה איזה סט של פסאי משובח |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?%
|
הסט שלי.. |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
הסט שלי.. |
הבנתי שהסט שלך...אבל צח רשם הודעה שהוא עשה גם סטים של פסאי..
עוד לא יצא לי לשמוע אני מוריד עכשיו.. |
|
|
| DjChook |
אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי
מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה
למרות שהוא צריך להיות 90
ולכן הכל התבלגן
אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת |
|
|
| Sniper |
| אחי שלחתי לך באי סי קיו |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי
מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה
למרות שהוא צריך להיות 90
ולכן הכל התבלגן
אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת |
i hate to say i told you so. |
|
|
| DjChook |
אהה שוב תיקון
גם עכשיו אני נתקל באותן הבעיות
נחכה שעוד אנשים יורידו ויגיבו |
|
|
| Scorchio |
אני אמרתי שאני ממקסס פסיי?
התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין
אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי...
סבבה אני יכין סט של פסיי |
|
|
| Flotser |
קוראים לזה
dj kashi in the mix.mp3
???
כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8 |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Flotser
קוראים לזה
dj kashi in the mix.mp3
???
כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8 |
כן! |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני אמרתי שאני ממקסס פסיי?
התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין
אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי...
סבבה אני יכין סט של פסיי |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:)
נדלקת אה...?!
תכין חופשי אחי... פשוט חשבתי שאמרת שעשית סטים של פסאי... מסתבר שלא. |
|
|
|
|