return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס (pg. 3)
View this Thread in Original format
Black-Dragon
אני רואה שיש מתחרים בפסאי :)
פעם שעברה רק אני העלתי סטים

יפה יפה אנחנו מתקדמים בפורום הזה
צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?%

אני מקווה שבזמן הלא רחוק אני יעשה איזה סט של פסאי משובח
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Black-Dragon
צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?%


הסט שלי..
Black-Dragon
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
הסט שלי..



הבנתי שהסט שלך...אבל צח רשם הודעה שהוא עשה גם סטים של פסאי..
עוד לא יצא לי לשמוע אני מוריד עכשיו..
DjChook
אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי
מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה
למרות שהוא צריך להיות 90
ולכן הכל התבלגן

אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת
Sniper
אחי שלחתי לך באי סי קיו
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by DjChook
אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי
מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה
למרות שהוא צריך להיות 90
ולכן הכל התבלגן

אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת


i hate to say i told you so.
DjChook
אהה שוב תיקון

גם עכשיו אני נתקל באותן הבעיות

נחכה שעוד אנשים יורידו ויגיבו
Scorchio
אני אמרתי שאני ממקסס פסיי?
התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין
אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי...
סבבה אני יכין סט של פסיי
MASTERsplinter
מוזר..
Flotser
קוראים לזה
dj kashi in the mix.mp3
???

כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8

MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Flotser
קוראים לזה
dj kashi in the mix.mp3
???

כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8



כן!
Black-Dragon
quote:
Originally posted by Scorchio
אני אמרתי שאני ממקסס פסיי?
התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין
אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי...
סבבה אני יכין סט של פסיי



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:)
נדלקת אה...?!
תכין חופשי אחי... פשוט חשבתי שאמרת שעשית סטים של פסאי... מסתבר שלא.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement