|
אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אני סיימתי תמגן שלי עכשיו:]
היה דיי סבבה בהתחלה היה קשה אבל אחרי 20 דקות ככה התחיל ליזרום לי בראש
:]]]
נקווה שהצלחתי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..
איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח.. |
ואלה אחי נאי הקשבתי עכשיו לכל הסט
באמת יצא סבבה...
אם להחליף אז את הטראק הזה שרץ ככה בדקה 33, נראה לי הוא מתחיל איזה שתי דקות לפני זה לא יודע, הוא מעצבן כזה
אבל אחורי זה אתה מושיע אותנו עם
cosma
:)
קראתי הוא היה בן אדם ממש מיוחד, וכל כך חבל, הוא היה באמת ממש מוכשר
בכלל אחד הדיסקים הראושנים של הפסיכודאלי ששמעתי היה שלו (הסמפלסיטי)
ואז אחרי ה"מיץ"
יש לך טראק ממש מגניב, אשמח לדעת איך קוראים לו
וזהו בעקרון
אחי
בהצלחה אם אתה שולח את זה לאנשהו |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
תודה לך אלונלה!!!!
:p
בקשה על תכעסי עלי :(
:nervous: :nervous: :nervous:
זה הכל מאהבה
(אני נשמע כמו בעל מכה :))
וברצינות אמרתי רק על הטראק הזה,
גם תראי איזה טרד פתחתי בשבילם בדיוק היום
לא צריך לאהוב כל מה שזה של אינפקטד ולהפך ברור שהם יכולים פי 100 יותר...אז זה מאכזב פשוט
אוף לא אמרתי לכם כבר שאני נלחץ מאוד כשכועסים עלי!!!
:nervous: :nervous: :nervous:
אלונלה אני באמת נורא נורא .... אני נורא מצטער
:sadgreen:
:crazy: |
חחחחחחחחחח... איזה חמוד:)
אני לא כועסת עליך,
איך אפשר לכעוס על פלוצרון חמוד כמוך:)
זה בסדר, לא אמרתי שאני אוהבת כל טראק שלהם, פשוט בזמן האחרון אתה
יורד עליהם חזק..:rolleyes:
.......
ואיך שכחתי,
סט חבל על הזמני בהחלט!#$%!:D |
|
|
| Sniper |
מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי
כי פשוט כל פעם אני שוכח
ושאני ניזכר להוריד
אני כבר מוריד איזה 1000000000
דברים
:\\ |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי
כי פשוט כל פעם אני שוכח
ושאני ניזכר להוריד
אני כבר מוריד איזה 1000000000
דברים
:\\ |
חפיף..
ולכל מי ששמע ואהב
תודה :D
בדקה ה33
יש לטראק הזה באסים רוצחים
אם יש לך מערכת טובה זה בסדר |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
לא בקטע!
:mad: :mad: :mad: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
בדקה ה33
יש לטראק הזה באסים רוצחים
אם יש לך מערכת טובה זה בסדר |
חחחחחח
זה אחד הדברים שהפרעו לי בטראק, הבאס :)
טוב אחי אבל באמת אין לי מערכת טובה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
לא בקטע!
:mad: :mad: :mad: |
אל תכעס עליי :p
הוא זה שבקטע לא אני... :) |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אל תכעס עליי :p
הוא זה שבקטע לא אני... :) |
טוב..
אבל שוב שיהיה ברור
אני לא בקטע!:whip: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
טוב..
אבל שוב שיהיה ברור
אני לא בקטע!:whip: |
אפשר לחשוב, ואם לא היה ברור שאתה לא בקטע
זה היה משנה משהו?:rolleyes: |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אפשר לחשוב, ואם לא היה ברור שאתה לא בקטע
זה היה משנה משהו?:rolleyes: |
זה היה מחסל את הסיכוי שלי להתחתן איתך לא?
עוד תגובות על הסט? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
זה היה מחסל את הסיכוי שלי להתחתן איתך לא?
|
אממממ....:rolleyes: :p |
|
|
|
|