|
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
ze is echt MOOOOOOOOOI :D
Inderdaad, veel mensen zijn inderdaad hardstikke lelijk zonder make-up.
Tijdens mijn stage bij het NOB heb ik wel eens moeten schrikken om bekende nederlandsers die er zooooooo lelijk uitzagen zonder make up.....................alleen katja schuurman blijft super geil zonder make up :D
Groeten |
|
|
| Miss Proximus |
here we go again.....bestaan er dan echt geen mannen die NIET met hun lul denken?????? aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! ziek word ik ervan!!!!!
Jullie zeiken allemaal...stuk voor stuk...over commercieel dit commercieel dat....maar zodra er een wulps (en dat het nou een marketingstunt jonges) vrouwtje aan te pas komt is het goed!!
jezus......wat triest.......  |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
here we go again.....bestaan er dan echt geen mannen die NIET met hun lul denken?????? aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! ziek word ik ervan!!!!!
Jullie zeiken allemaal...stuk voor stuk...over commercieel dit commercieel dat....maar zodra er een wulps (en dat het nou een marketingstunt jonges) vrouwtje aan te pas komt is het goed!!
jezus......wat triest....... |
goh, beetje jaloers Miss P. :D |
|
|
| Miss Proximus |

jaloers? neeeeh...als ik er zelf nou minder aandacht om kreeg...maar gelukig is dat niet het geval...:D
 |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
here we go again.....bestaan er dan echt geen mannen die NIET met hun lul denken?????? aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! ziek word ik ervan!!!!!
Jullie zeiken allemaal...stuk voor stuk...over commercieel dit commercieel dat....maar zodra er een wulps (en dat het nou een marketingstunt jonges) vrouwtje aan te pas komt is het goed!!
|
Op het eerste: nee die bestaan niet :D :D :D
Op het tweede: wat heeft een mooie vrouw/meid te maken met het gezeik over commercieel dit en dat.
Maar verder hebben we wel lol!!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus

jaloers? neeeeh...als ik er zelf nou minder aandacht om kreeg...maar gelukig is dat niet het geval...:D
|
dan is het goed, want jaloerse mensen worden gedist......:p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
here we go again.....bestaan er dan echt geen mannen die NIET met hun lul denken?????? aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! ziek word ik ervan!!!!!
Jullie zeiken allemaal...stuk voor stuk...over commercieel dit commercieel dat....maar zodra er een wulps (en dat het nou een marketingstunt jonges) vrouwtje aan te pas komt is het goed!!
jezus......wat triest....... |
Vertel es waar jij het over wil hebben dan als vrouw zijnde, dan kunnen wij ons een beetje aanpassen:) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vertel es waar jij het over wil hebben dan als vrouw zijnde, dan kunnen wij ons een beetje aanpassen:) |
koken??breien??klerenwassen??schoonmaken?? |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by basvh
koken??breien??klerenwassen??schoonmaken?? |
haha!!! je vergeet stofzuigen |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
haha!!! je vergeet stofzuigen |
je vergeet pijpen :p
grtz,
TNG |
|
|
| Miss Proximus |
wat zijn jullie toch grappig lolz :D
maar hé stoor je maar niet aan mij verder..ik moet gewoon af en toe ergens tegenaan trappen (laatste overblijfsel van me terror tijd hah):p |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
maar hé stoor je maar niet aan mij verder..ik moet gewoon af en toe ergens tegenaan trappen (laatste overblijfsel van me terror tijd hah):p |
Goh, als ik dat wil, schop ik altijd tegen mijn broertje. Ik weet niet, maar daar komt tot rust van. :D :D :D LoL |
|
|
|
|