return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
haha..nej ik heb geen broertje bij de hand..alleen me b/f en die stelt da vast nie zo op prijs hè? Ik moet trouwens even..JOEPIE!!!!!!!...zegen want ik heb ons vandaag her-ingeschreven bij de woningbouwverenigingen en hopelijk kunnen we SNEL verhuizen!!!!! woohoo!! eindelijk ruimte voor een kat :p en de turntables!!!! en geen last meer van huisbazen die je een energierekening van 700 gulden door je strot willen duwen!!! :D :D
Robvef
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en geen last meer van huisbazen die je een energierekening van 700 gulden door je strot willen duwen!!! :D :D


700 piek, hebben jullie een eigen wietplantage ofzo :D :D :D

Ik hoop iig voor je dat je snel een huis krijgt toegewezen. Ben zelf ook bezig een kamer/appartement in Breda te verkrijgen. Maar voordat het zover is, is het wel herfst. Eindelijk van het gezeik van m'n ouders af. Jiiieeehaaa
Miss Proximus
daar ben ik al bijna 2 jaar vanaf :D

ennu...geen wietplantage..wel een laboratorium voor onze eigen snoepjes en poedertjes :p
Robvef
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ennu...geen wietplantage..wel een laboratorium voor onze eigen snoepjes en poedertjes :p


ROFL --> echt goed zeg. Jullie zijn zoals dat heeft, zelfvoorzienend. :p :p :p
New Wave
als ie het nu niet doet wordt ik gek.................
Miss Proximus
Geocities is niet erg handig voor dit soort dingen...Brinkster werkt ook niet goed meer...misschien www.virtualave.net maar die zegt bij mij dat mijn server geen cookies ondersteunt (onzin natuurlijk)..hmmm...ik weet geen goeie voor je sig :(
New Wave
ja nu gaat ie het doen, ik heb hem op angelfire gezet...........ik hoop dat ie het doet tenminste
Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus
here we go again.....bestaan er dan echt geen mannen die NIET met hun lul denken?????? aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! ziek word ik ervan!!!!!

Jullie zeiken allemaal...stuk voor stuk...over commercieel dit commercieel dat....maar zodra er een wulps (en dat het nou een marketingstunt jonges) vrouwtje aan te pas komt is het goed!!

jezus......wat triest


Nou ja zeg!! Heb je mij ooit wel is horen zeggen dat MILK INC slecht was!?!?!
New Wave
dat hoeft niemand te zeggen, ze ZIJN gewoon super slecht :D

Latoz
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx


Nou ja zeg!! Heb je mij ooit wel is horen zeggen dat MILK INC slecht was!?!?!



aaaaaawwww...wat ben je toch lief jukx...:p ik moet dus af en toe ergens tegenaan tappen..no offense baby

Remy D
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga ook en weet je ik zit me er best wel op te verheugen ook.. Ik ga naar genoeg feesten met een goeie line-up dus misschien is het inderdaad wel heel er kewl met die show er om heen.. Maar in iedergeval zal ik er me zeker gaan vermaken want dat lukt me toch wel. :D En mocht het nou echt zo schraal zijn qua muziek plop ik er gewoon nog een paar naar binnen en ga lekker zitten spacen op de tribiune :p:p:p:eek::p:p:p en dan vermaak ik me ook wel.

Maarja de laatste 4 uur worden zoiezo wel ok. :)


HAHAHAHA en het was ook zeker gaaf toen hahahaha . :D:D
New Wave
Fuk toch op man met je Sensation :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement