return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by Henkie_henk


klopt ja.. maar volgens mij kan je het tmf publiek niet vergelijken met de forum bezoekers..

weles naar de tmf awards gekeken? Gezien hoeveel (lelijke) gillende tina lezende kneusjes daar staan? Stel je dat soort mensen 2 jaar ouder voor dan heb je het sensation publiek...

Ta's: Ontwikkelt
Tmf'S: Ook ontwikkelt maar dan onderontwikkeld

Ta's: Smaak
Tmf's: Kunstmatige meeloperige smaak

Ta's: ontwikkeling in de muziek
Tmf's: ontwie?

Ta's: Toffe lui!
Tmf's: tssss



Hehehe ja dat begrijp ik ook wel....
maar wat ik dus bedoelde: DJ Lex had het over pubers... maar zelf ben je toch ook pas 16, DJ Lex?? (no offence hoor Lex, maar ik vond het een beetje een opmerkelijke uitspraak ;))
Obi
Ik ga hier geen discussie meer over voeren; dat heb ik genoeg gedaan.

Alleen vind ik het nog steeds erg merkwaardig (en kortzichtig, to be honest) dat jullie zo kunnen oordelen over een feest dat nog niet geweest is.
Ik ben benieuwd naar de meningen achteraf van de mensen die wél gaan.

We shall see, en ik wens de mensen die gaan erg veel plezier.


Greets, Obi.
Miss Proximus
Rot op lul!!! hahaha
New Wave
"on 6 June (21:03), Grassit wrote:
Ik denk dat het misschien een goed idee voor id&t is om binnen ook nog witte shirts te verkopen. Kun de mensen die niet in het wit gaan en er dus achter komen dat ze voor lul staan alsnog "Part of the night" worden.

perfect idee
ook:
nagellak - Ik zie het echt voor me, al die stomme sletjes die alleen maar hun nagels lakken inplaats van flink stampen, tis geen beautyform ofzo....tis een scheitfeest anyway :D

gel - Waar wil je je handen gaan wassen?...bij de wc's, inderdaad, straks staat heel sensation zijn haar te doen voor de spiegels......hoe druk wordt het op de wc? effe gelpotje volpissen :D

spuitbussen - veel te gevaarlijk, bijv door hoge temperatuur, er zijn altijd gekken die lopen te kutten met een aansteker(in dit geval zijn het allemaal gekken......100 piek voor een zuigfeest.....)

oorwarmers - WILLEN ZE MUZIEK HOREN OF NIET?!?!?!?!

petjes - waar heb je de gel dan voor nodig?

lenzen - Die worden op elk feest al verkocht..heel origineel dus...

bloem - bloem? voor een appeltaart.........?

printpapier - ??????????? die hebbie der bijgezet, lekker zo'n pak papier in je handen terwijl je staat te 'staan' (tis sensation he!)

en ga maar door - liever niet.........
Henkie_henk
Haha lache new wave.. Eigenlijk moete we die "Grassit" op dit forum hebbe.. kunne we ook weer ff lekker flamen.
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Rot op lul!!! hahaha


hahaha, dat zegt een dame:p toch niet????
RJR
Haha ik ben een van de losers die wel naar sensation gaat. Maar kan ook wel weer zeggen dat ik afgelopen halfjaar wel naar innercity, massive, shockers, impulz, qlimax en ga nog naar mysteryland en dan ook ondangs de klote line up naar sensation.Maar ik neem wel wat drugs mee (moet nog kijken wat)en hoop dan van de VETTE show te gaan genieten.Maar daarna komt al gauw dance valley:) En daar tussen door heel even naar de USA en kijken of daar wat te beleven valt. Mijn excuses voor het gaan haha
Miss Proximus
je hoeft je excuses niet te geven dweep :p
Is toch leuk als je het naar je zin gaat hebben? En btw..m'n b/f gaat ook hoor.....

en wil je nog gratis zuipen? ik sta achter die ene bar :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by RJR
Haha ik ben een van de losers die wel naar sensation gaat. Maar kan ook wel weer zeggen dat ik afgelopen halfjaar wel naar innercity, massive, shockers, impulz, qlimax en ga nog naar mysteryland en dan ook ondangs de klote line up naar sensation.Maar ik neem wel wat drugs mee (moet nog kijken wat)en hoop dan van de VETTE show te gaan genieten.Maar daarna komt al gauw dance valley:) En daar tussen door heel even naar de USA en kijken of daar wat te beleven valt. Mijn excuses voor het gaan haha

hey het geeft niet, maar ik zou je zakken in ieder geval helemaal vol stoppen met pillen en stuff want anders red je het niet. hehe
New Wave
quote:
Originally posted by RJR
Haha ik ben een van de losers die wel naar sensation gaat. Maar kan ook wel weer zeggen dat ik afgelopen halfjaar wel naar innercity, massive, shockers, impulz, qlimax en ga nog naar mysteryland en dan ook ondangs de klote line up naar sensation.Maar ik neem wel wat drugs mee (moet nog kijken wat)en hoop dan van de VETTE show te gaan genieten.Maar daarna komt al gauw dance valley:) En daar tussen door heel even naar de USA en kijken of daar wat te beleven valt. Mijn excuses voor het gaan haha



Drugs..............stoer hoor......................

ANYWAY:D

Ik denk dat ze daar maar wat pillen moeten rondstrooien daaro, misschien komt die arena dan nog een beetje in beweging......tis straks 1 grote chill-out zaal daaro, iedereen zit op de grond aan zijn/haar hete hond te knagen........

Het wordt volgens mij nog drukker in de Talent Room dan op het grasveld........ik zit dan lekker in de kroeg, leuk hossen op de nederlandse feestkrakers! Dat is pas een SENSATIE!!!!!!!!!

basvh
quote:
Originally posted by New Wave

ik zit dan lekker in de kroeg, leuk hossen op de nederlandse feestkrakers! Dat is pas een SENSATIE!!!!!!!!!


ja dat is veel beter, heb je de nieuwe van de cooldown cafe al gehoord: het heet met zijn alle (je weet wel van de mini playbackshow) en henny huisman zingt ook mee
New Wave
Relaxed!, die heb ik nog niet gehoord, ga maandag wel effe in de cd -sjop kijken:-)))(kom haast nooit meer in de platenzaak, lang leve de CD-RW :D )
Ik ga nu naar Starlight, ze zeggen dat Johan Gielen daar gaat spinnen
......ik ga het zien, en zo niet........dan niet:-)


Groeten en tut murruguh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement