return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Remy D
Er is trouwens nu een prijsvraag en daarbij ken je het volgende winnen:

Een viparrangement voor 20 personen met een eigen podium, security, drank etc. toch niet verkeerd lijkt me.
JdDark
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes :p..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha):D


je hebt groot gelijk
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes :p..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha):D


hehe LOL.
zelfs degeen die de foto's nam van jouw op sensation voor party.glow gaat niet mee deze keer.(kaspur)
We gaan deze keer met zijn 2'en ipv 5 man vorig jaar.
Dj Lex
ja het is toch anders als vorig jaar. Ik denk niet dat het een suc6 wordt.
Miss Proximus
hahaha magrec..gaat kaspur niet eens??? jeetje..dat ik dat nog mag meemaken! :D
hé hoe zit t met die site anyway..loopt ie nog?
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hahaha magrec..gaat kaspur niet eens??? jeetje..dat ik dat nog mag meemaken! :D
hé hoe zit t met die site anyway..loopt ie nog?


De site is nog wel online. Er worden aLLEEn geen foto's meer voor gemaakt (behalve als iemand daar zin in heeft)

maar wie weet, party.glow was al een keertje eerder op het randje van de dood. maar is toen toch weer verder gegaan.
Miss Proximus
Ik vind het ook echt een TOP site! mooi gemaakt..en altij leuk om jezelf te zien haha
Robvef
Dan mag jij me vertellen, waar jij staat op die site. Heb even gezocht, maar kon je zo 1,2,3 niet vinden.

BTW ik ga ook naar Sensation. Ik zie wel wat het wordt. Vrienden van mij kijken er echt naar uit. Mij laat het een beetje koud, maar ja ik had beloofd om mee te gaan.:(
magrec
dit is volgens mij miss proximus


en de maker van de site staat op deze foto helemal rechts (haha lekkur leip)
Robvef
Maar een klein beetje leip. LoL :D :D :D

Henkie_henk
haha check dat meidje kijke bij die lijpo lol... aahhh.. ik wil weg.. "freak" lol.. :D LIjkt me WeL cooLe gozEr om Mee tE parTeYEn dus no offence...
Miss Proximus
jeez wat sta ik er toch charmant op haha...maar ja...misschien sta ik beter op de Qlimax foto's...(ik haal ze morgen op!!!!!!)

ja...Kaspur was echt VET leip.hihi..wij ook trouwens...kijk me b/f maar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement