|
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Er is trouwens nu een prijsvraag en daarbij ken je het volgende winnen:
Een viparrangement voor 20 personen met een eigen podium, security, drank etc. toch niet verkeerd lijkt me. |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes :p..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha):D |
je hebt groot gelijk |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes :p..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha):D |
hehe LOL.
zelfs degeen die de foto's nam van jouw op sensation voor party.glow gaat niet mee deze keer.(kaspur)
We gaan deze keer met zijn 2'en ipv 5 man vorig jaar. |
|
|
| Dj Lex |
| ja het is toch anders als vorig jaar. Ik denk niet dat het een suc6 wordt. |
|
|
| Miss Proximus |
hahaha magrec..gaat kaspur niet eens??? jeetje..dat ik dat nog mag meemaken! :D
hé hoe zit t met die site anyway..loopt ie nog? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hahaha magrec..gaat kaspur niet eens??? jeetje..dat ik dat nog mag meemaken! :D
hé hoe zit t met die site anyway..loopt ie nog? |
De site is nog wel online. Er worden aLLEEn geen foto's meer voor gemaakt (behalve als iemand daar zin in heeft)
maar wie weet, party.glow was al een keertje eerder op het randje van de dood. maar is toen toch weer verder gegaan. |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik vind het ook echt een TOP site! mooi gemaakt..en altij leuk om jezelf te zien haha |
|
|
| Robvef |
Dan mag jij me vertellen, waar jij staat op die site. Heb even gezocht, maar kon je zo 1,2,3 niet vinden.
BTW ik ga ook naar Sensation. Ik zie wel wat het wordt. Vrienden van mij kijken er echt naar uit. Mij laat het een beetje koud, maar ja ik had beloofd om mee te gaan.:( |
|
|
| magrec |
dit is volgens mij miss proximus

en de maker van de site staat op deze foto helemal rechts (haha lekkur leip)
 |
|
|
| Robvef |
| Maar een klein beetje leip. LoL :D :D :D |
|
|
| Henkie_henk |
| haha check dat meidje kijke bij die lijpo lol... aahhh.. ik wil weg.. "freak" lol.. :D LIjkt me WeL cooLe gozEr om Mee tE parTeYEn dus no offence... |
|
|
| Miss Proximus |
jeez wat sta ik er toch charmant op haha...maar ja...misschien sta ik beter op de Qlimax foto's...(ik haal ze morgen op!!!!!!)
ja...Kaspur was echt VET leip.hihi..wij ook trouwens...kijk me b/f maar |
|
|
|
|