return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Ikke ga wel!!!!!
Maakt me niet uit wat anderen er van denken.
Ik ga en als het feest klote is naja pech gehad, is het feest leuk dan is iedereen weer blij, maar heb je dat niet bij elk feest?

mzzls harmen
Blik
quote:
Originally posted by pipi


Inderdaad, daar heb je gelijk in!!!!

Op welke school zit je, ik zit namelijk in Den Bosch op school, op het St. jans-lyceum, ken je waarschijnlijk wel
Dj Lex
Hehe niet te geloven he, maar Ja het was te verwachten natuurlijk. Ik had het al aan zien komen
pipi
quote:
Originally posted by Blik

Op welke school zit je, ik zit namelijk in Den Bosch op school, op het St. jans-lyceum, ken je waarschijnlijk wel


Ik zit niet op school. Ik heb een baan hier in Den Bosch.
Blik
quote:
Originally posted by pipi


Ik zit niet op school. Ik heb een baan hier in Den Bosch.


kan natuurlijk ook, een bekende plaats waar je werkt?
pipi
quote:
Originally posted by Blik


kan natuurlijk ook, een bekende plaats waar je werkt?


nee, niet echt bekend. Bedrijf zit in de buurt van het station.
blighty
Hi all,

Dat vraag ik me nou ook af: Hoe kan het zo zijn dat een crappy feest als Sensation nu al uitverkocht is. Zullen dat nou allemaal van die TMF-figuren zijn, of hoe zit het??

Greetz,
Blighty
Remy D
Ik ga ook en weet je ik zit me er best wel op te verheugen ook.. Ik ga naar genoeg feesten met een goeie line-up dus misschien is het inderdaad wel heel er kewl met die show er om heen.. Maar in iedergeval zal ik er me zeker gaan vermaken want dat lukt me toch wel. :D En mocht het nou echt zo schraal zijn qua muziek plop ik er gewoon nog een paar naar binnen en ga lekker zitten spacen op de tribiune :p:p:p:eek::p:p:p en dan vermaak ik me ook wel.

Maarja de laatste 4 uur worden zoiezo wel ok. :)
Remy D
quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Dat vraag ik me nou ook af: Hoe kan het zo zijn dat een crappy feest als Sensation nu al uitverkocht is. Zullen dat nou allemaal van die TMF-figuren zijn, of hoe zit het??

Greetz,
Blighty

Allemaal TMF sletje gheghe.
Remy D
En Rank 1 natuurlijk. Piet is trouwens een hele aardige gozer. Hij zegt dat het geweldig wordt en ik geloof hem. :D

Henkie_henk
Piet bervoets kan wel draaie ja!
Miss Proximus
hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes :p..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha):D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement