|
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| ROFL leerse jongen succes ermee :D |
|
|
| Miss Proximus |
Henkie.....je hebt me nu echt op m'n ziel getrapt......
heb je ooit wel s echt geluisterd naar die tekst van dre? van forgot about dre? jezus die schopt gewoon kont man...echt.....RETALIATE..wat ie daar doet...en Eminem die z'n teksten lááát schrijven? OMFG...ik geloof m'n ogen niet....als er iemand een tekstschrijver 1e klas is is het Em wel! damn...jammer dat je dat niet vindt!

hahaha......gave img hè? looooooooolz :p |
|
|
| Henkie_henk |
Ach die eminem teert grotendeels op mensen die voor hem schrijven en op dre die leuke deuntjes onder ze liedjes plakt.. en natuurlijk op ze kwasie bad ass neger wannabe stijl...
stan is trouwes wel lachuh nummer hoor.. wel tof.. maar ik vind eminem en dre nix door die debiel gangsterpraat etc...
en die tu pac mag ik ook niet.. heeft enkele keren een vrouw mishandelt en hij zijt ooit in een interview dat zijn muziek alleen voor zwarte jongeren is... well u 2 ja.. racist.
yeee :P |
|
|
| Miss Proximus |
nou ben ik toch ECHT pissed......omdat jij zo'n commerciële *** bent..ken jij natuurlijk alleen maar de LAATSTE cd van Eminem...en heb jij nog nooit gehoord van Infinite, Slim Shady EP, Slim Shady LP of Off the Wall....cd's met allemaal ZELF geproduceerde (of in combinatie met andere RAP GROOTHEDEN) nummers van the God himself...Marshal Mathers....ja dus..MUZIEK én TEKST!!!!!!
Dus ga aljseblieft niet oordelen over dingen waar je GEEN verstand van hebt jongen 
haha....goh Henkie..wat kun jij me altijd op de kast krijgen lol (ik jou ook btw) :p |
|
|
| Henkie_henk |
Nou toevallig ken ik die underground ook.. ik heb ook ooit vele freestyles van hem gehad.. en die zoge als het kan nog zwaarder..Ook weer dat domme stoere gelul..beetje zelfde als "hi my name is.. met ik ik ram je met een nietjesapparaat ofzow" helaas..maar ik heb me wel goed georienteerd..maar opzich doet dat er niet toe want het gaat er toch om hoe die nu is?
:) kusje..hehe |
|
|
| Miss Proximus |
aaaaaach....wat maak ik me eigenlijk ook druk...t is hier TRANCEadict of niet lol :D
hey Henkie:
roflmao hahaha |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
aaaaaach....wat maak ik me eigenlijk ook druk...t is hier TRANCEadict of niet lol :D
hey Henkie:
roflmao hahaha |
LoL ja.. idd trance.. acda acda! lol :D
Ik heb me pubje klaar.. er staan alleen wel 3 albums op.. van o.a. tom harding.. vind Swamper vast nie leuk als ik dat hieroz post he??
*uche* ik pm *uche* als groups pme werkt.. |
|
|
| Akira |
hahaha
TOm harding die cd is gewoon erg lekker :D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Akira
hahaha
TOm harding die cd is gewoon erg lekker :D |
Bedoel je die van HQ. Morgen denk ik maar even halen. Kom toch langs FRS op Utreg CS. |
|
|
| Akira |
ja rob die laatste vond ik zeker wel een leuke cd.en hij was iiD van HQ...
zeker wel een paar weken in mijn auto gelegen |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Akira
ja rob die laatste vond ik zeker wel een leuke cd.en hij was iiD van HQ...
zeker wel een paar weken in mijn auto gelegen |
HQ moet ik ook nog een keer naar toe. Maar dan moet ik naar Amsterdam. Kijken of ik misschien wat met en collega kan regelen. En binnenkort waarschijnlijk mijn eigen wagen :D :D :D |
|
|
| Bellie |
Gadverdamme.Acdna & de Nerd.....
omg dat kan je toch niet vinden RULEN???ben ooit een keer in Cooldown cafe geweest.wat een kuttent is dat.allemaal van die spatgasten die je alleen maar omverlopen met hun biertje.van die trieste barmannetjes die om de haverklap aan die bel lopen te rinkelen.een liedje staat max 30 sec op.en een GOED liedje wel 15 sec.echt om te huilen....
Ik ga echt nooit meer in mn hele leven naar dat soort tenten.die periode heb ik wel gehad nu.Je weet wel:Cooldown cafe,dicky's.woody's,Coco's.Mijn god als ik nu terug denk snap ik echt niet wat ik daar heb lopen zoeken.....oow ja nu wete ik het weer.Geile chicks die zich helemaal hebben klemgezopen :D
GREETZ!! |
|
|
|
|