|
Sensation Uitverkocht!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Ach, zo zien we er allemaal toch uit in het weekend. Je zou mij eens moeten zien. Zal wel even kijken of ik een foto kan vinden!!!
Greetz |
|
|
| Miss Proximus |
Deze foto is wat recenter...grappig zeg: des te vrolijker ik ben, des te groter de onderkin hahaha....ik word oud...lol
 |
|
|
| Robvef |
Je bent de n vergeten.
Wacht ff
Zo moet ie het wel doen!!!
Laat maar, je hebt hem al!! |
|
|
| Miss Proximus |
| aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! gegarandeerd 100 nederlandse TA's minder......twee x zo'n octopus hahaha rofl |
|
|
| Dj Lex |
| Jezus ik denk een paar leuke fotootjes te zien staan er alleen weer rode kruisjs. Brinkster zeker? aatste tijd veel last zeg |
|
|
| Robvef |
| Brinkster is sowieso langzaam. Ik heb daar mijn eigen site gehost. Maar ik ben aan het uitkijken voor een nieuwe hostingsite. Die wel sneller is en die ook FTP-support heeft. |
|
|
| New Wave |
Ik wens iedereen veel stamp plezier op `sensation'........volgens mij wordt de sfeer het triester dan in een mortuarium.
paar vrienden van mij gaan in het zwart LOL, kaartje hadden ze ook al voordat ze de line up hadden gezien....heel slim van ze...............
Groeten |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wens iedereen veel stamp plezier op `sensation'........volgens mij wordt de sfeer het triester dan in een mortuarium.
paar vrienden van mij gaan in het zwart LOL, kaartje hadden ze ook al voordat ze de line up hadden gezien....heel slim van ze...............
Groeten |
haha ja dress in white. haha LOL dat ze in het zwart gaa. haha |
|
|
| magrec |
HMM WEIRD waarom zie ik de foto's niet meer???
nee ze zijn iig die van mij niet gehost door brinkster. |
|
|
| Miss Proximus |
Ik wil ook iets anders dan Brinkster damnit!
ennu...die lui die in het zwart gaan..dat vind ik echt een ZWAAR domme actie!!! als je dan toch gaat kun je er toch beter het beste van maken? jezus wat een minne streek...maar ja..spelbrekers heb je natuurlijk altijd (hoewel ID&T natuurlijk de grootste spelbreker is :() |
|
|
| magrec |
| kut party.glow ligt plat |
|
|
|
|